Резюме від 23 лютого 2024 PRO

Тетяна

Юрист, спеціаліст із закупівель, керівник юридичного відділу, 31 274 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Юрист-господарник

з 06.2023 по 01.2024 (7 місяців)
Співпраця на підставі строкового цивільно-правового договору, Рівне (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Правове забезпечення господарської діяльності групи компаній:
-ведення договірної роботи, підготовка проектів та сприяння в укладенні договорів (купівля-продаж, поставки, оренди, суборенди, про надання послуг/виконання робіт (генпідряд, субпідряд), цивільно-правових угод);
- погодження проєктно-кошторисної документації з замовниками та проєктними організаціями, у тому числі клопотання та сприяння щодо внесення змін до них;
-ведення ділового листування,
-підготовка протоколів, рішень, наказів, довіреностей;
-підготовка установчих документів та внесення змін до них;
-взаємодія з державними органами у сфері будівництва та контролюючими органами;
-пошук та аналіз закупівель, підготовка пакету документів для участі в публічних закупівлях;
- написання претензій, вимог та скарг

Уповноважена особа (проведення публічних закупівель)

з 04.2021 по 05.2022 (1 рік 1 місяць)
Державна установа, Київ (Навігаційно-гідрографічна безпека мореплавства)

Планування проведення процедур закупівель (спрощених закупівель).
Участь у плануванні видатків та визначенні потреб в закупівлі товарів, робіт та послуг.
Надання запитів до службових осіб і підрозділів замовника щодо інформації та документів, які необхідні для виконання завдань, пов'язаних з організацією та проведенням процедур закупівель (спрощених закупівель).
Розробка та узгодження проєктів договорів, технічних вимог, специфікацій з метою забезпечення їх відповідності умовам процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Надання роз'яснень та консультацій структурним підрозділам замовника з питань, що належать до компетенції уповноваженої особи.
Внесення пропозицій щодо організації закупівельної діяльності.
Здійснення контролю про проведення закупівель філіями установи, консультування фахівців філій.
Підготовка відповідей на запити державних органів, органів управління та органів виконавчої влади.
Ведення статистики та надання звітності, що стосуються публічних закупівель, укладених договорів та їх виконання.

Керівник юридичної служби. Юрист

з 09.2019 по 04.2021 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «ЕФ ЕР ТІ – ГРУП», Київ (Будівництво та монтажні роботи, підрядні роботи, поставка товарів, купівля-продаж)

Повний юридичний супровід та забезпечення ефективності роботи господарської діяльності товариств та ФОП.
Ведення ділового листування, у тому числі, але не виключно: надання відповідей, обгрунтувань на запити державних органів; написання вимог, претензій, скарг, у тому числі, але не виключно, заперечень та оскарження дій на запити контролючих органів у сфері податкового законодавства України.
Підготовка, юридичний аналіз та супровід договорів:
-будівельний підряд,
-субпідрядні роботи,
-оренда (приміщень, техніки, механізмів),
-надання послуг,
-купівлі-продажу, поставки товарів,
-поставки,
-цесії,
-цивільно-правового характеру,
-позички і т.і. (додаткових угод; протоколів розбіжностей; актів виконаних робіт/наданих послуг, специфікацій).
Складання та погодження протоколів ЗЗУ, розпорядчих документів (наказів ОЗ, НМА, МНМА, кадрових та з основної діяльності), довіреностей (доручень).
Підготовка судових позовів, процесуальних документів щодо оскаржень дій чи бездіяльності органів державної влади, оспорювання інших порушень суб'єктами господарювання та супровід справ в період оскарження.
Розробка положень, стандартів, правил, інструкцій, посадових інструкцій, документації, що регламентує кадрове діловодство, іншої внутрішньої документації.
Розробка статутних документів та внесення змін до них
Реєстрація внесення змін до установчих документів, видів діяльності згідно КВЕД, дозвільних та ліцензійних документів.
Аналіз тендерноі документації та підготовка тендерних пропозицій для участі у сфері державних, публічних та комерційних закупівель. Написання вимог, запитань та скарг до процедур закупівель. Супровід договорів про закупівлю до повного їх виконання. Крім того, підготовка ТД та кваліфікаційних вимог до неї.
Супровід кадрової роботи, військового обліку, звітності щодо військовозобов’язаних працівників та про наявність та технічний стан транспортних засобів і техніки.
Представництво в межах компетенції в держаних органах, органах виконавчої влади, підприємствах, установах, організаціях що стосується діяльності товариства.
Забезпечення відповідності застосування чинного законодавства України в діяльності суб’єктів господарювання.
Надання юридичної допомоги та консультацій працівникам товариства.

Керівник, юрисконсульт

з 01.2018 по 09.2018 (8 місяців)
ТОВ «ТЕПЛОПРОМ СЕРВІС», Київ (Торгівля, надання послуг, будівельні роботи та реконструкція будівель, теплових пунктів, котелень)

-ведення ділового листування Товариства;
-підготовка антикорупційної програми, роз’яснення та консультування працівників;
-підготовка та аналіз господарських договорів;
-розробка проектів договорів, додаткових угод; протоколів розбіжностей; актів виконаних робіт/наданих послуг;
-співпраця з контрагентами, погодження умов договорів;
-моніторинг та аналіз державних, публічних та комерційних закупівель;
-аналіз тендерної документації Замовника;
-підготовка тендерних пропозицій для участі у закупівлях (публічних та комерційних);
-розробка проектів та підготовка тендерної документації як замовника відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
-написання скарг та вимог щодо порушень Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
-оскарження рішень ДФС України щодо блокування податкових накладних
-консультування працівників щодо вимог чинного законодавства.

Провідний юрисконсульт

з 01.2015 по 12.2017 (2 роки 11 місяців)
Державне підприємство «Національний культурно-мистецький та музейний комплекс «Мистецький арсенал», Київ (Виставкова та мистецька діяльність)

Правове забезпечення діяльності підприємства:
-юридична підтримка діяльності;
-ведення ділового листування;
-підготовка претензій, складання та подання позовних заяв та скарг;
-отримання дозвільної документації,
-взаємодія з контролюючими органами;
-ведення договірної роботи, підготовка проектів договорів;
-підготовка договорів купівлі-продажу, поставки, оренди, про надання послуг, виконання робіт, цивільно-правових угод;
-ведення ділового листування,
-ведення претензійно-позовної роботи,
-отримання дозвільної документації,
-взаємодія з контролюючими органами,
-проведення закупівель (тендер), складання тендерної документацій на закупівлю товарів, робіт та послуг, специфікацій до них, розрахунків.

Юрисконсульт, заступник директора з юридичних питань

з 11.2010 по 01.2015 (4 роки 2 місяці)
ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ», Київ (Енергетика. Виробництво та збут)

-юридична підтримка діяльності товариства;
-ведення ділового листування;
-підготовка претензій, складання та подання позовних заяв та скарг;
-отримання дозвільної документації,
-взаємодія з контролюючими органами;
-підготовка та аналіз господарських договорів;
-розробка проектів договорів, додаткових угод; протоколів розбіжностей; актів виконаних робіт/наданих послуг, договорів оренди нежитлових приміщень.
-правове забезпечення діяльності товариства,
-юридичне консультування працівників;
-розробка проектів договорів, додаткових угод; протоколів розбіжностей; актів виконаних робіт/наданих послуг;
-представництво інтересів в судових інстанціях, органах виконавчої служби та інших державних органах;
-розробка цільових схем для максимального зменшення дебіторської заборгованості, організація та контроль за виконанням заходів зі зменшення дебіторської заборгованості споживачів (контроль виконання мирових угод, графіків реструктуризації заборгованості тощо);
-знання у сфері купівлі та продажу кредитних портфелів (факторинг).

Освіта

Національна Академія Управління (Київський Міжгалузевий інститут управління)

Правознавство, юрист (спеціаліст), Київ
Вища, з 2005 по 2006 (1 рік)

Університет новітніх технологій (Київський інститут менеджменту та інформаціійних технологій при Національному авіаційному університеті)

Правознавство, бакалавр права, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer ЛІГА:ЗАКОН Outlook Express Комунікабельність Prozorro Пунктуальність BAS Express Охайність Привітність Відвертість, бажання працювати та вдосконалюватися.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: