Резюме від 17 квітня 2024 Файл

Аліна

Бухгалтер, секретар

Вік:
29 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Музика Аліна Вячеславівна
28 жовтня 1994 рік (29)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Не заміжня, дітей не маю.

Досвід роботи:
2021- ТОВ «АБК СЕРВІС»
Посада: Бухгалтер ІІ категорії
3 15 березня 2021 року по 12 травня 2023 року.
• Організація правильного і своєчасного обліку безготівкових операцій по поточному, валютному та бюджетних рахунках, контроль за використанням і залишками коштів на поточних розрахункових рахунках та коштів цільового фінансування, для чого зокрема:
• Вивантажування оплат із системи Клієнт-Банк у програму CODAта/або Рітейл шістьть разів на день, згідно затвердженого графіку (9:00, 11:00 12:30, 15:00, 16:00, 17:30), залежно від специфіки діяльності підприємства-замовника.
• Слідкування за відповідністю залишків та оборотів по поточних рахунках відкритих у банках у програмі CODA та/або Рітейл і 1С 8.2 «Бухгалтерія» згідно банківських виписок (за результатами кожного календарного дня).
• Своєчасне здійснення завантаження та рознесення оплат із програми CODA та/або Рітейл в 1С 8.2 «Бухгалтерія» та проведення платіжних доручень, згідно банківських виписок (вихідні платежі за попередній день та вхідні платежі за чотири дні, які передують поточному дню).
• Проведення та контроль наявності інвентаризації грошових коштів на рахунках відкритих у банках з періодичністю раз в квартал.
• Оформлення в обліку результатів інвентаризації грошових коштів на рахунках відкритих у банках підприємства-замовника і Товариства.
• Виконання запитів аудиту та надання іншої інформації на вимогу користувачів.
• Забезпечення керівників, кредиторів, інвесторів, аудиторів та інших користувачів бухгалтерської звітності достовірною бухгалтерською інформацією по даному напрямку обліку.
• Проведення валютних коштів згідно банківських виписок в 1С по рахункам 94 та 37
2019-2020 Філія «Центр з будівництва та ремонту колії» АТ «Укрзалізниця»
Посада: Бухгалтер І категорії
3 11 жовтня 2019 року по 29 жовтня 2020 року
• Аналіз обліку дебіторської та кредиторської заборгованості. Щотижнево, щомісячно та щоквартально зведення звіту по дебіторській та кредиторській заборгованості;
• Зведення звіту по кредиторській заборгованості для АТ «Укрзалізниця» - щомісячно на перше, десяте, та двадцять третє число;
• Приймання участі в зведенні щомісячної оперативної, квартальної та річної фінансової звітності по структурних підрозділам філії по дебіторській та кредиторській звітності;
• Аналіз простроченої дебіторської заборгованості щодекадно;
• Приймання та зведення інформації по дебіторській та кредиторській заборгованості, для проведення аудиту за міжнародними стандартами фінансової звітності;
• Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунки бухгалтерського обліку філії власне;
• Робота у модулі «Господарські операції» АСБО «ФОБОС», визначення та кодування надходжень по структурним підрозділам філії в АСБО «Фобос» та формування авізо у модуль «БД авізо» АСБО «ФОБОС»;
• Робота з структурними підрозділами філії та іншими організаціями щодо невизначених сум, які надійшли на рахунки філії;
• Виставлення авізо у модуль «БД авізо» АСБО «ФОБОС» та відпрацювання авізо по розрахункам між структурними підрозділами філії;
• У межах своєї компетенції здійснення підготовки інформації, відповідей, довідок на запити листи, тощо та інших аналітичних матеріалів для керівництва філії та АТ «Укрзалізниці»;
• Забезпечення ведення фінансово-господарської діяльності філії в рамках Положення про філію;
• Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.
2019 ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ»
Посада: Інженер відділу експлуатації
3 01 квітня 2019 року по 10 жовтня 2019 року
• ведення обліку та контроль виконаних робіт по підрозділу в цілому і окремо по кожному вантажовласнику;
• контроль наявності підприємств, що обслуговуються, достатньої попередньої оплати для надання послуг;
• контроль роботи прийомоздавальників вантажу та багажу в частині своєчасного і правильного оформлення та здачі товарному касиру документів по наданню послуг, пов’язаних з перевезенням вантажів залізничним транспортом;
• контроль проведення нарахування оплати за послуги по відомостях плати за надані послуги та іншими документами, які є підставою для нарахування плати за надані послуги;
• облік та контроль за правильністю відшкодування плати за користування вагонами, інших платежів залізницею на ППЗТ, обслуговуючого клієнтурою. Безпосередньо звіряє дані про час подачі та збирання вагонів, суму плати за користування по відомостях залізниці та відомостях ППЗТ;
• надання до Товариства необхідної інформації та звітності за встановленими формами та у визначені терміни;
• забезпечення достовірності звітних даних, відомостей та інших документів;
• складання місячних, квартальних та річних звітів згідно з графіком: Д-1 аналіз експлуатаційної роботи, Д-2 характеристика виконаних робіт по підприємствах, Д-3 розшифровка доходів від іншої діяльності, Д-4 розшифровка сфери обслуговування, КОО-4 звіт про використання вагонами, інформація по договорам, реєстр небезпечних вантажів, звіт про перевезення небезпечних вантажів, інші звіти за розпорядженням начальника відділу експлуатації;
• ведення звітних даних до програм наданих відділом перевезень Товариства;
• виконання інших обов’язків згідно з наказами та розпорядженнями заступника начальника виробничого підрозділу з експлуатації та начальника відділу експлуатації.
2018 ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ»
Посада: Бухгалтер І категорії
3 06 лютого 2018 року по 23 серпня 2018 року
• Робота зі списанням кредиторської заборгованості;
• заповнення доходів;
• заповнення і внесення авізовок в 1С і підготовка документів вручну;
• оформлення податків на землю, нерухоме майно, екологію;
• нарахування зносу ОЗ в податковому обліку;
• оформлення бух. проводок, а саме: ведення, перевірки, контроль і заповнення відомостей до баз 1С, Медок і вручну; в Медок декларації та ПН;
• підготовка і оформлення документів по відрядженню;
• нарахування амортизації та інше.
2014-2017 ТОВ «Телесвіт»
Посада: Секретар-референт (Ресепшн)
З 03 листопада 2014 року по 07 квітня 2017 року
• Робота з офісною технікою (факс, ксерокс, сканер, кавоварка)
• Організація бізнес-поїздок (заказ білетів, бронювання готелів);
• Прийом відвідувачів, організація зустрічей і нарад;
• Ведення ділової переписки із співробітниками, консультація по роботі;
• Консультація і надання інформації/допомоги абонентам та зовнішнім партнерам, переадресація дзвінків;
• Виконання щоденних дрібних запитів і доручень;
• Відправка та отримання кур’єрської пошти;
• Робота з відрядженнями (оформлення Наказів і Посвідчень в 1С)
2013-2014 ТОВ «Київські телекомунікаційні мережі»
Посада: Секретар-референт
3 11 листопада 2013 року по 25 вересня 2014 року ( 11 місяців декретне місце)
• Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією (відправлення / прийом / обробка: звичайна, рекомендованих, цінних листів, авіа)­ - Укрпошта;
• Обробка і підготовка до відправлення замовної поштової кореспонденції (через Укрпошту) юридичним підприємствам;
• Отримання і відправка кур'єрської та між офісної кореспонденції, отримання внутрішньо-групової (між офісної) кореспонденції - 2 рази на день: ранок і вечір;
• Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції по юридичним підприємствам в електронному вигляді;
• Виправлення тексту у документах;
• Виконання щоденних дрібних запитів і доручень;
• Щоденна консультація і надання інформації співробітникам компанії як в телефонному режимі, так і електронною поштою відносно зареєстрованих документів, їх правильного оформлення;
• Організація документообігу.
Освіта:
2013-2017 Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая
Спеціальність « Облік і аудит»
2010-2013 Київський технікум електронних приладів,
Спеціальність «Діловодство»,
кваліфікація референт, секретар адміністративний.
2011-2013 Заочне відділення, Київський технікум електронних приладів
Спеціальність «Бухгалтерський облік»,
Кваліфікація бухгалтер

Додаткові відомості: Знання ПК: Windows, Internet, MS Office (Excel, Word, Access,
PowerPoint, Outlook, Publisher, Visio), програма 1С - відрядження.
Володіння сліпим десяти пальцевим методом друкування,
Знання оргтехніки: сканер, принтер, факс, копіювальні апарати, міні-АТС.
Знання мов: Українська – рідна, Російська – розмовна, Англійська зі словником

Професійні і
особисті якості: Відповідальність, ініціативність, акуратність, дружелюбність.

Захоплення: Туристичні походи, малювання, рукоділля.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: