Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Наталія

Спеціаліст з тендерів, закупівель, договірної роботи, грантової діяльності

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Fundraiser, Grant writer (Менеджер з фінансів)

з 01.2024 по нині (3 місяці)
ТОВ "ОФІР-ЛЕНД", Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Робота з українськими державними грантовими програмами єРобота та міжнародними грантовими програмами.

В обов’язки входить:
- моніторинг міжнародних грантових програм, визначення їх цілей та напрямків, виділення ключових етапів, аналіз фінансової складової програми та відстеження термінів подання на грантовий конкурс / термінів реалізації грантової програми;
- підбір найкращої грантової програми для кожного клієнта із врахуванням їх потреб або особливостей їх бізнесу/організації, та враховуючи їх відповідність критеріям грантової програми (відповідність цілям та завданням програми, умовам програми, оцінка відповідності фінансовим критеріям програми);
- надання юридичних, фінансових та організаційних консультацій в рамках підбору грантової програми клієнту;
- написання грантової заявки, складання бізнес-плану, аналіз фінансових показників та фінансової спроможності підприємства виконати умови грантової програми;
- подання грантової заявки та усіх аплікаційних форм для участі клієнта у грантовому конкурсі;
- контроль та супровід клієнта на всіх етапах участі у грантовому конкурсі.

Procurement manager (Менеджер з постачання)

з 02.2023 по 12.2023 (10 місяців)
БО «Спасибі», Одеса (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Робота в рамках реалізації міжнародного проекту гуманітарної допомоги українським переселенцям за кошти Міністерства закордонних справ Німеччини (GFFO) та німецької організації "Sign of Hope".

Ведення усього документообігу в рамках реалізації даного міжнародного проекту здійснювалось виключно англійською мовою.

• Визначення річних потреб Фонду щодо закупівлі товарів для реалізації міжнародного проекту надання гуманітарної допомоги переселенцям та забезпечення роботи офісу Фонду.
• Складання річного плану закупівель відповідно до бюджету проекту та проведення аналізу ринку необхідних до закупівлі товарів.
• Організація та проведення прозорих тендерних процедур закупівель відповідно до норм та стандартів європейського тендерного законодавства:
- аналіз ринку товарів, що є предметом закупівлі;
- складання технічного завдання на закупівлю;
- складання тендерної документації на закупівлю;
- оголошення тендерних процедур на закупівельних майданчиках;
- підготовка усіх протоколів тендерного комітету та усіх інших документів (форм, запитів, звітів), необхідних для організації закупівель та аналізу пропозицій закупівель;
- збір та аналіз тендерних пропозицій учасників тендерів;
- обрання найбільш вигідних тендерних пропозицій на підставі критеріїв оцінки, визначених замовником;
- складання, узгодження та укладання договорів із постачальниками за результатами тендерних процедур закупівель;
- контроль за якісним та вчасним виконанням тендерних договорів;
- складання, узгодження та укладання додаткових угод до тендерних договорів, в ході виконання таких тендерних договорів.
• Пошук постачальників, ведення ділових переговорів з керівниками постачальників щодо узгодження з ними умов співпраці, встановлених донором проекту, для здійснення закупівель Фондом.
• Організація та проведення прямих процедур закупівель товарів, включаючи визначення потреби в закупівлі, аналіз ринку товарів, пошук та вибір найбільш економічно вигідних для Фонду постачальників, оформлення усіх супровідних документів для здійснення закупівлі, заявок та звітів перед донором проекту.
• Координація усього процесу здійснення поставок товарів, що включає:
- співпраця з підрозділами Фонду щодо визначення обсягів, термінів та потреб у поставці товарів.
- співпраця з менеджерами та логістами постачальників щодо вчасного постачання товарів.
- контроль за правильністю та вчасністю оформлення первинних документів, що супроводжують поставку товарів.
- прийом товарів під час їх поставки (контроль за якістю та кількістю, перевірка на відповідність документам якості, що надані на партію такого товару, термінів їх придатності) та передача їх на склад Фонду.
• Контроль за вчасністю здійснення розрахунків з постачальниками.
• Постійна взаємодія з постачальниками в рамках виконання укладених договорів.
• Постійна взаємодія з аудиторами міжнародного проекту.
• Складання звітності для донорів міжнародного проекту: МЗС Німеччини (GFFO) та "Sign of Hope".

Начальник відділу тендерних закупівель та договірної роботи

з 11.2022 по нині (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Транс-Сервіс-КТТ", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Участь у державних та комерційних тендерах, оголошених через майданчики Prozorro та різноманітні комерційні майданчики (спеціалізація: ремонт портальних кранів, ремонт та технічне обслуговування перевантажувальної техніки, постачання імпортованої техніки та змінно-запасних частин).
- Взаємодія із Замовниками тендерних закупівель на всіх етапах таких закупівель (планування закупівлі, розробка тендерної документації, проведення процедури закупівлі, аналіз пропозицій учасників закупівель, заключення договорів, виконання договорів).
- Організація роботи відділу тендерних закупівель та договірної роботи.
- Координація роботи відділу з іншими відділами підприємства.
- Укладання договорів з контрагентами підприємства, включаючи розробку/узгодження/коригування проектів таких договорів.
- Взаємодія із Замовниками в ході виконання укладених договорів. Добре орієнтуюся в умовах Incoterms, первинних та якісних документах, що супроводжують поставку товарів.

Фахівець тендерного відділу

з 10.2021 по 02.2022 (4 місяці)
ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА», Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Участь у тендерах, оголошених через майданчики Prozorro, ted.europa.eu, та інші комерційні майданчики (спеціалізація: поточний/капітальний ремонт дорожнього покриття, теплових мереж)

• Моніторинг електронних порталів, спеціалізованих сайтів, торгових майданчиків.
• Повний супровід тендерної процедури закупівлі, що включає:
- запит тендерної документації, її аналіз та оцінка доцільності участі у торгах.
- запит у Замовника роз’яснень щодо умов тендерної документації.
- взаємодія з Замовником процедури закупівлі.
- підготовка та подання повного пакету документів для участі у бажаній процедурі закупівлі.
- взаємодія з іншими підрозділами підприємства, такими як бухгалтерія, юридичний відділ, кошторисний відділ щодо підготовки технічної, економічної/кошторисної частини тендерної пропозиції, а також з субпідрядниками.
- контроль за додержанням строків проведення процедури закупівлі на всіх етапах її проведення.
- укладення договору та додаткових угод.
- підготовка скарг до Антимонопольного комітету України за процедурою закупівлі.
• Ведення ділового листування та інша робота з документами.

Фахівець з тендерних закупівель юридичного відділу

з 03.2020 по 10.2021 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «БК «Бастіон», Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Маю значний досвід роботи фахівцем з тендерних закупівель у сфері будівництва та реконструкції електромереж. Також вмію аналізувати кошторисну документацію, маю повне розуміння всіх етапів здійснення будівництва/капітального ремонту/реконструкції від розробки проектної документації до здачі об'єкта Замовнику.

Участь у тендерах, оголошених через майданчики Prozorro, ДТЕК, та інші комерційні майданчики

• Моніторинг електронних порталів, спеціалізованих сайтів, торгових майданчиків.
• Повний супровід тендерної процедури закупівлі, що включає:
- запит тендерної документації, її аналіз та оцінка доцільності участі у торгах.
- запит у Замовника роз’яснень щодо умов тендерної документації.
- взаємодія з Замовником процедури закупівлі на етапі участі у процедурі закупівлі та щодо подальшого виконання укладеного договору.
- підготовка та подання повного пакету документів для участі у бажаній процедурі закупівлі.
- взаємодія з іншими підрозділами підприємства, такими як бухгалтерія, кошторисний відділ, відділ постачання та виробничо-технічний відділ щодо підготовки технічної, економічної/кошторисної частини тендерної пропозиції, а також із субпідрядниками.
- контроль за додержанням строків проведення процедури закупівлі на всіх етапах її проведення.
- укладення договору та додаткових угод.
• Укладання договорів з контрагентами підприємства
• Робота з первинними документами, що супроводжують процес укладання та подальшого виконання договорів.
• Ведення ділового листування та інша робота з документами.

Окрім того, виконання широкого кола завдань відповідно до потреб підприємства, в тому числі аудит використаних матеріалів, аналіз ринку цін на обладнання та матеріали, проходження експертиз проектно-кошторисної документації, взаємодія із Замовниками під час виконання робіт за договорами укладеними у результаті тендерних закупівель.

Провідний інженер відділу закупівель та договірної роботи

з 01.2015 по 03.2020 (5 років 2 місяці)
ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ», Чорноморськ (Державні організації)

Організація, контроль та проведення тендерних процедур на закупівлю дуже широкого асортименту товарів/робіт/послуг для повного забезпечення виробничих потреб порту (згідно із законом «Про публічні закупівлі»)

• Складання річних планів, протоколів тендерного комітету, звітів про виконання договорів та інших необхідних документів для здійснення закупівель підприємством.
• Складання тендерних документацій та технічних завдань на закупівлю.
• Складання різноманітних проектів господарських договорів з іншими підприємствами, установами та організаціями, не залежно від їх форм власності за кожною окремою процедурою закупівлі.
• Взаємодія з великою кількістю різнонаправлених підрозділів підприємства з метою визначення потреб підприємства щодо закупівлі необхідних товарів/робіт/послуг для підтримання безперервного виробничого процесу підприємства, узгодження технічних завдань до предметів закупівлі, оцінки якості запропонованих учасниками тендерів предметів закупівлі та відстеження виконання укладених договорів за результатами процедур закупівлі.
• Робота з тендерними майданчиками Prozorro.
• Перевірка та аналіз пропозицій учасників процедур закупівлі.
• Оформлення договорів / додаткових угод до договорів за результатами процедур закупівель.
• Взаємодія з постачальниками/підрядниками щодо виконання укладених договорів закупівель.
• Відповіді на скарги Антимонопольному комітету України.
• Робота з Держаудитслужбою та іншими правоохоронними органами.
• Ведення ділового листування та інша робота з документами.

Освіта

Одеський національний економічний університет

Фінанси та кредит, Одеса
Вища, з 2011 по 2016 (5 років)

Знання і навички

Уважність Уміння аналізувати Prozorro Підготовка тендерної документації Робота з великим обсягом інформації Скрупульозність Ведення переговорів Проведення закупівель на Zakupki.Prom.ua SmartTender Закупівля продовольчих товарів MS Excel Юридичний супровід публічних закупівель Ведення документації Держзакупівлі.Онлайн Самостійне прийняття рішень Ведення переговорів з постачальниками

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Активна, цілеспрямована, уважна, відповідальна, стресостійка, здатна працювати з великими об'ємами інформації, швидко навчаюсь, багатозадачна, легко знаходжу спільну мову з людьми, маю аналітичний склад розуму та досвід роботи у великому колективі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: