Резюме від 14 травня 2024 Файл

Алёна

HR-менеджер, рекрутер (IT)

Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Говорун Олена Ігорівна
Особисті дані:
Дата народження: 30 серпня 1988, (35 роки)
Адреса: м. Київ. м.Шулявка
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Впевнений користувач: MS Office, Sonata, CRM, Google Office, Tiam Viewer, JS,
HTML. CSS (в процесі навчання), 1с, Figma (в процесі навчання), SQL (в процесі
навчання)
Досвід роботи:
HR-менеджер
ТОВ Кидерлент “Адонис”
З 28.08.2023
-Повний цикл рекрутингу (прийом заявки на відбір, пошук актуальних кандидатів,
організація, проведення первинної співбесіди із застосуванням різних методів,
погодження).
-Застосування різних каналів та розширення, для активного пошуку претендентів не
технічних, вузькопрофельних напрямків.
-Побудова довгострокових відносин та постійна підтримка комунікації,як с
кандидатими та керівниками підрозділів.
-Постійна робота з аналітикою та даними.
-Складання внутрішньої звітності з виконаної роботи.
-Комунікація з керівниками та стейкхолдерами на віддаленій основі
-Проведення співбесіди та застосовуючи різні методи для оцінки кандидата.
-Робота з СRM системою, ведення та підтримання актуальної бази кандидатів; -
-Співпраця з керівниками відділів з питань персоналу.
-Формування кадрового резерву та підтримання актуальності.
Практичний психолог
З 06.2018 до теперішнього часу (часткове навантаження)
-Психологічний консультування клієнтів.
-Розвиток та корекція емоційно-вольових якостей на запит клієнта. -Індивідуальна,
групова, лекційна робота
HR-менеджер
Філігран, Інвест Сіті
З 20.03.2017 до 18.06.2018
-Використання різних каналів для активного пошуку претендентів, пошук нових каналів
для посилення воронки.
-Закриття вакансій різних рівнів та спеціальностей, та різної складності в
обумовлені терміни.
-Проведення співбесіди та застосовуючи різні методи для оцінки кандидата.
-Робота зі службою безпеки та надання зворотного зв'язку.
-Постійна аналітика ринку, робота з даними постійної підтримки в актуальності.
-Робота з СRM системою, ведення та підтримання актуальної бази кандидатів;
-Співпраця з керівниками відділів з питань персоналу (оцінка персоналу Hard та Soft
skill, наставництво, мотивація, визначення потреби в персоналі, лояльність персоналу)
- Складання внутрішньої звітності.
-Кадровий документообіг (звільнення, прийом, особисті справи, трудові
книжки, договори).
-Формування кадрового резерву та підтримання актуальності.
HR-менеджер
З 11.05.2014 до 23.12.2016
«IT-Столиця»
-Здійснення пошуку та підбору персоналу, з детальним аналізом та описом кандидатів
під певні вакансії (підбір технічних фахівців).
-Заповнення відкритих «гарячих» вакансій компанії в обумовлені з керівництвом рядки.
-Проведення телефонних інтерв'ю та первинної співбесіди. -Створення внутрішнього та
зовнішнього кадрового резерву, постійна робота з ним.
-Складання внутрішньої звітності.
-Допомога у навчанні персоналу.
-Внутрішній та кадровий документообіг (оформлення співробітника, прийом, ведення
особових справ.
Практичний психолог
З 3.10.2011 до 7.02.2014
Дошкільний заклад
-Психодіагностика дітей та педагогічного колективу
-Розвиток та корекція пізнавальних процесів, та емоційно-вольових якостей у дітей.
-Методична розробка занять.
-Індивідуальна, групова, лекційна робота.
Менеджер по роботі з клієнтами\Таємний покупець
З 2009 до 2011
Компанія Logitech та Acer
Функціональні обов'язки:
-Вибудовування та налагодження комунікації з клієнтом.
-Активні продажі продукту.
-Робота з потребами та запереченнями клієнта, ведення клієнта на закриття угоди.
-Підбір та комплектації продукту.
-Виконання плану продажів.
-Зріз технічних і теоретичних знань по продукту, у продавців у спеціалізованих
магазинах.
-Надання звітності про виконану роботу.
Освіта:
01.09.2005-30.06.2010 р. Відкритий міжнародний університет розвитку людини
"Україна", факультет соціальних технологій. Спеціальність: психолог. Ступінь магістра.
Брала активну участь у студентському управлінні та була старостою своєї групи.
Університет "Україна" (лектор з предметів «Психологія журналістики - ораторське
мистецтво» та «Психологія самосвідомості»).
Додаткова освіта:
2007,- курс тренінгів «Навички ефективних продажів» 2014-курс «Менеджер з
персоналу» 2017,- курс «Організація та ведення кадрового діловодства» 2020- BRAND
FATHER Андрія Федорова (відео курс) 2020 - курс "Маркетинг" онлайн навчання
"Економічний університет" 2021 - курс ризик-менеджер "Вища школа економіки"
Знання мови:
Українська – на високому рівні. Російська - на високому рівні. Англійська – на
середньому рівні.Польський - початковий рівень.
Особисті якості: Орієнтованість на результат, - Високий рівень комунікативних навичок,
-Уміння працювати в інтенсивному режимі з великою кількістю
інформації,-Відповідальність, - Уміння чітко та грамотно викладати свої
думки (усно та письмово).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: