Резюме від 8 січня 2024 Файл

Юрій

Керівник адміністративно-господарської частини

Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мануілов Юрій Петрович

Посада: Керівник адміністративно-господарського відділу
Особисті дані
Вік: 47 років
Сімейний стан: одружений
Контактна інформація:
Адреса: смт Чабани
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Влаштування на цікаву роботу з гідною оплатою і перспективою кар’єрного зросту в галузі адміністративно-господарської, логістичної діяльності.
Освіта: 2013-2019 – Університет Економіки та права «КРОК»
Факультет: Економіки та підприємництва
Спеціальність: Менеджмент
Спеціалізація: Управління логістичною діяльністю
Ступінь: магістр
Середній бал залікової книжки: 4,4
Досвід роботи та отримані професійні навички :
Серпень 2023 - провідний фахівець адміністративного відділу Центральної Регіональної дирекції у м. Києві АТ «ОТП Банк».
Ведення адміністративно-господарських питань компанії.
Ведення договірних відносин з оренди приміщень, експлуатації, ремонту, обслуговування, забезпечення матеріалами. Узгодження та контроль оплати рахунків.
Виявлення потреби і закупка побутової техніки, меблів, устаткування, інвентаря та т.і. для офісу.
Експлуатація приміщень, підтримання систем опалювання, електрики, водопостачання та водовідведення, вентиляції в належному стані.
Складання технічних завдань, перевірка кошторисів підрядних компаній.
Контроль якості проведення ремонтних робіт, погодження оплати.
Взаємодія з комунальними службами, ведення розрахунків.
Ведення обліку договорів, рахунків, актів, службових документів в системах електронного документообігу. Облік, інвентаризація, списання майна.
Планування, контроль господарських витрат.
Жовтень 2021- лютий 2023 керівник адміністративно-господарського відділу Корпоративного Центру АТ «Укртелеком».
Планування бюджету АГВ Корпоративного центру та філій (22 філіали), оптимізація витрат; організація закупівлі ТМЦ (моніторинг цін, визначення потреби, переговори з постачальниками, організація своєчасної доставки, контроль використання);
Контроль виконання затверджених планів, документообіг, облік, інвентаризація, списання, звітність;
Робота з обслуговуючими компаніями – клінінг (22 філіали), вивіз ТПВ, перевезення, вантажники, флористика, обслуговування техніки та т.і.; контроль представницьких витрат.
Лютий 2011- серпень 2021 - АТ «Кредобанк», керівник адміністративно-господарського відділу АТ «Кредобанк» в м. Києві та Київської області.
Ведення орендних відносин, підписання, супровід договорів оренди, відкриття нових об’єктів нерухомості; планування, координація та контроль робіт з утримання приміщень; забезпечення безперебійної роботи інженерних мереж та систем; взаємодія з постачальниками та підрядними організаціями з питань обслуговування будівель та споруд, ведення господарських/комунальних договорів Банку (Київводоканал, Київенерго, ЖКГ, Київтеплоенерго тощо).
Організація роботи автотранспорту, контроль стану авто, раціонального використання паливно-мастильних матеріалів, запчастин та витратних матеріалів, організація ремонтів та ТО; ДТП, взаємодія зі страховими компаніями; продаж, перереєстрація ТЗ; організація роботи водіїв, ведення документації.
Проведення інвентаризацій, облік ТМЦ.
Забезпечення офісів розхідними матеріалами.
Контроль за виконанням правил техніки безпеки та охорони праці; контроль за виконанням вимог пожежної безпеки.
2002-2009 – НЦТМ ім. Л. Курбаса, адміністратор. Організація заходів, робота з відвідувачами Центру; взаємодія з Міністерством культури, казначейством та іншими державними установами.
1998-2002 – приватна комерційна діяльність;
Додаткові навички та інтереси: англійська мова – початковий рівень (в процесі вивчення, користуюся програмами-перекладачами).
Впевнений користувач ПК. Працюю з програмами: MS Оffice (Office 365), Jira, Cash Lab, Афіна, т.і.
Провів комплексний аналіз адміністративно-господарської діяльності підприємств, напрацював певні навички в даній сфері, методи взаємодії з підрядниками, співробітниками.

Маю професійні права категорій «В», «С».
Особисті якості: відповідальний, легко навчаюсь, маю організаторські здібності. Веду здоровий спосіб життя.
Дата складання резюме: 27 вересня 2023 р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: