• Файл

Наталя

Инспектор отдела кадров

Розглядає посади:
Инспектор отдела кадров, Офіс-менеджер
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Зозуля Наталя
56 років,
Контакты:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місто проживання:Одесса
Зарлата від 25000

Начало формы
Конец формы
Інспектор з кадрів
Адміністративний персонал
• Діловодство
• Ресепшн
• Секретар
• Помічник керівника
• інспектор з кадрів
Занятость:
График работы: повний день, не повний день
Досвід роботи більше 35 років
Одессільмаш з 1988 року по 2000
Робота в кадрах з 1998 року
АОЗТ «СТК» будівельна компанія кількість працівників 200 чоловік
ДП «Осіан Фарма» лікарські засоби Дженом кількість працівників 500 чоловік
МП ООО "ТНПЦ ТОМ"
Виробництво важких ваг та обслуговування атомних станцій
діловодство та ведення кадрової документації, секретарь
АТ «ЕЛЕМЕНТ» кількість працівників 80 чоловік
інспектор з кадрів, Помічник керівника
діловодство та ведення кадрової документації
Юридичне агентство Черноморець та Батилин
секретар
Державний університет інтелектуальних технологій та зв’язку
Старший інспектор відділу кадрів 560 чоловік
Обов’язки, які виконувались на попередніх місцях роботи:
- забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів підприємства;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- картки П-2
- оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок
- ведення обліку надання відпусток
- оформлення листків непрацездатності;
- підготовка проектів наказів;
- ведення журналів реєстрацій кадрових наказів (за основним складом, відпустки);
- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- оформлення відряджень;
- маю сертифікат про ведення військового обліку (поки ще не маю досвіду в роботі)
- маю невеликий досвід в 1-С

Обов'язки як офіс-менеджера
Обов'язки помічника керівника
- реєстрація вхідної/вихідної документації,
- прийом та розподілення телефонних дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу (заказ канцелярії, води);
- постачання всіма необхідними товарами та матеріалами, що забезпечують життєдіяльність підприємства (продукти, канцелярія, миючі засоби, господарський інвентар, офісні розхідники тощо
- підтримання чистоти в приміщеннях та на території, що перебуває на балансі підприємства
- організація зустрічей керівника;
- виконання завдань керівника;
- організація корпоративів та ін.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: