Резюме від 4 квітня 2024 PRO

Крістіна

Економіст

Вік:
40 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний економіст

з 09.2018 по нині (5 років 7 місяців)
КНП "Броварська багатопрофільна клінічна лікарня" (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Освіта

Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Економічна статистика, Київ
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

2001 - 2005 рр. Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана. Отримала кваліфікацію бакалавра з економічної статистики, викладача економіки.
2005 – 2006 рр. Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана. Отримала кваліфікацію магістра з економічної статистики.

Додаткова освіта та сертифікати

зміни в публічних закупівлях 2021

2021

Знання і навички

Самостійність MS Excel Комунікабельна Відповідальна Стійка у стресових ситуаціях Уміння швидко засвоювати нову інформацію

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

грудень 2006 – березень 2008 рр. економіст планово-економічного відділу ВАТ «Центренерго» в м. Києві;
березень 2008 – грудень 2012 рр. економіст ІІ категорії планово-економічного відділу ПАТ «Центренерго»;
грудень 2012 рр. звільнена з посади за власним бажанням.
Функціональні обов’язки:
• приймати участь у підготовці матеріалів для оцінки роботи підрозділів;
• проводити своєчасну підготовку матеріалів для розробки планових завдань підрозділам;
• формувати за даними структурних підрозділів та відділів адміністрації щомісячні, квартальні та річні планові та фактичні кошториси адміністративних витрат ;
• формувати за даними структурних підрозділів щомісячний, квартальний та річний кошторис витрат на виробництво ;
• проводити аналіз щомісячних планових та фактичних витрат роботи підрозділів;
• контролювання витрат підприємства відповідності фінансовому плану та іншим нормативним і розпорядчим документам.

з січня 2014 р. по січень 2016 р. працювала економістом в КЗ БРР «Броварському районному центрі первинної медико-санітарної допомоги»;
з січня 2016 р. по жовтень 2016 р. працювала заступником головного лікаря з економічних питань в КЗ БРР «Броварському районному центрі первинної медико-санітарної допомоги».
Функціональні обов’язки:
• складати тарифікаційні списки та вносить зміни до них у зв’язку з підвищенням тарифікаційних ставок та зміною організаційної структури;
• складати штатний розпис на основі організаційної структури КЗ БРР «БРЦПМСД»;
• проводити розрахунки до бюджету по формах бюджетних запитів, виходячи з граничних обсягів загального фонду за функціональною та економічною класифікацією;
• складати плани асигнувань із загального фонду бюджету за функціональною та економічною класифікацією за розширеною та скороченою формою з місячною розбивкою;
• складати зведені показники спеціального фонду кошторису за функціональною та економічною класифікацією, в т.ч. за типами надходжень;
• формувати кошториси доходів та видатків по загальному та спеціальному фондах;
• на підставі даних бухгалтерського обліку і звітності проводити комплексний аналіз господарсько-фінансової діяльності закладу і його підрозділів, готувати пропозиції з усунення недоліків у витрачанні коштів районного бюджету, підвищення ефективності, послідовного здійснення режиму економії;
• розробляти проекти наказів, розпоряджень;
• формувати за даними структурних підрозділів та відділу Адміністрації щомісячні, квартальні та річні планові та фактичні витрати по відомостям: «Оперативна інформація про стан фінансування та фактичної заборгованості закладів охорони здоров’я (загальний фонд)», «Оперативна інформація про стан фінансування та фактичної заборгованості закладів охорони здоров’я (спеціальний фонд форма 4-3)»;
• формувати за даними структурних підрозділів та відділу Адміністрації квартальні форми: «Звіт про використання коштів загального фонду в закладах охорони здоров’я (Форма №2)», «Звіт про використання плану по штатах і контингентах закладів охорони здоров’я (Форма №3-4)»;
• складати за даними структурних підрозділів щомісячні фактичні витрати в натуральних показниках за статтями кошторису по відповідним кодам 2271 «Оплата теплопостачання», 2272 «Оплата водопостачання та водовідведення», 2273 «Оплата електроенергії», 2274 «Оплата природного газу»;
• складати розрахунки на відшкодування за комунальні послуги;

з вересня 2018 р. по даний час працюю провідним економістом в КНП «Броварська багатопрофільна клінічна лікарня»;
Функціональні обов’язки:
• проводити розрахунки до бюджету по формах бюджетних запитів, виходячи з граничних обсягів загального фонду за функціональною та економічною класифікацією;
• складати плани асигнувань із загального фонду бюджету за функціональною та економічною класифікацією за розширеною та скороченою формою з місячною розбивкою;
• складати зведені показники спеціального фонду кошторису за функціональною та економічною класифікацією, в т.ч. за типами надходжень;
• формувати кошториси доходів та видатків по загальному та спеціальному фондах;
• на підставі даних бухгалтерського обліку і звітності проводити комплексний аналіз господарсько-фінансової діяльності закладу і його підрозділів, готувати пропозиції з усунення недоліків у витрачанні коштів бюджету, підвищення ефективності, послідовного здійснення режиму економії;
• складати за даними структурних підрозділів щомісячні фактичні витрати в натуральних показниках за статтями кошторису по відповідним кодам 2271 «Оплата теплопостачання», 2272 «Оплата водопостачання та водовідведення», 2273 «Оплата електроенергії», 2274 «Оплата природного газу»;
• проводити розрахунки з організаціями за отримані комунальні послуги, відповідно наданих актів;
• розраховую комунальні послуги відповідно тарифів для мешканців гуртожитку, який належить КНП «Броварська багатопрофільна клінічна лікарня».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: