Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Андрій

Директор, заступник директора, з АГЧ, НВП, супервайзер

Вік:
52 роки
Місто:
Кропивницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сілівейстров Андрій Валерійович
Директор, заступник директора (НВП), супервайзер (продажі, закупівлі, логістика)
Повна зайнятість.
Вік:51 рік
Місто:Кропивницький
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи

Керівник (прихована компанія)
З 06.2021 року
Директор / регіональниий менеджер
з 08.2017 по 02.2021 (3 роки 6 місяців)
ФОП Макеев, Кропивницький (Системна дистрибуційна компанія)
Адміністративне, логістичне (транспорт, постачання, склад), фінансове, технічне управління компанією та ТК на довіреній території, управлінський облік, бюджетування та аналіз, робота з дистриб'юторами та їх ТК, клієнтами компанії.
Заступник директора по АГЧ
з 02.2012 по 05.2015 (3 роки 3 місяці)
СИ Групп, Кропивницький (виробництво та збут снеків та продуктів харчування)
-здійснення керівництва адміністративно-господарською діяльністю структурного підрозділу (матеріально-технічним забезпеченням, доставкою продукції регіоном);
- організація та контроль роботи сектора доставки;
- здійснення планування та контроль витрат ПММ;
- Здійснення контролю за рухом ТМЦ;
- Здійснення контролю логістичних процесів;
- організація та контроль ведення складського господарства, проведення інвентаризації;
- Здійснення контролю документообігу: «Торговий представник - бухгалтерія - склад - експедиція - каса - бухгалтерія»;
- безперервне вдосконалення системи роботи довірених секторів з метою досягнення максимальної економічної ефективності та максимально високого рівня обслуговування клієнтів;
- Забезпечення цільового використання фінансових ресурсів, наданих для роботи довірених секторів;
- надання підлеглому персоналу необхідної інформації, ресурсів та рекомендацій щодо забезпечення взаємодії між відділами;
- подання та захист інтересів структурного підрозділу в регіоні;
- Забезпечення рентабельної, беззбиткової діяльності довірених секторів;
- розробка та здійснення заходу щодо збільшення прибутковості структурного підрозділу;
- Планування діяльності структурного підрозділу (бюджетування) на майбутній період;
- здійснення раціонального розподілу обов'язків між працівниками довірених секторів, поділ функцій, завдань, дій, контроль виконання доручень та наказів, підтримання необхідного рівня трудової та виконавчої дисципліни;
- Контроль за дотримання норм чисельності та обслуговування співробітників довірених секторів;
- Контроль та впровадження систем мотивацій та оцінки ефективності роботи персоналу довірених секторів;
- вжиття заходів щодо попередження нестач, свавільного та нераціонального витрачання коштів та товарно-матеріальних цінностей;
- Забезпечення укомплектування штату довірених секторів;
- нарахування та надання керівнику, організація виплати заробітної плати у довірених секторах;
- Складання звітів щодо діяльності довірених секторів;
- Здійснення контролю за дотриманням правил поведінки в роботі з дебіторською заборгованістю.
У підпорядкуванні 36 осіб
ПП «ФБМ-УКРАЇНА», ТМ «ГОСПОДАР»– 01.12.2009 – 16.09.2011 –(будівельний кріплення) – керівник департаменту продажів м. Кіровоград; відкриття філії з "НУЛЯ",обов'язки: забезпечення створення та ефективного функціонування департаменту, освоєння нових видів послуг для досягнення та підтримки високої ефективності праці щодо просування торгової марки підприємства. Участь у розробці стратегії, планів та програм розвитку, аналіз загальної потреби підприємства, ведення переговорів та підписання договорів. Забезпечення постійного підвищення рівня професійних навичок працівників підприємства відповідно до цілей та стратегій підприємства, підбір персоналу. Аналіз результатів діяльності, ефективності, розробка пропозицій щодо удосконалення форм та методів роботи, заходів щодо усунення недоліків. Забезпечення цільового використання коштів та складання звітності. Керівництво працівниками департаменту. У підпорядкуванні 11 людей. (Скорочення структури).

ТОВ «Авіста-СМ»- 01.03.2004 р. – 28.11.2008 р. –(будівельний холдинг, що займається покрівельними та гідроізоляційними матеріалами, фасадними системами, будівельним обладнанням) – директор регіонального підрозділу м. Кіровоград; відкриття філії з "НУЛЯ" : Загальне керівництво виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю представництва з метою отримання прибутку. Організація взаємодії всіх структурних підрозділів представництва на виконання планів фінансово-господарської діяльності на поточний рік та квартал. Забезпечення виконання та перевиконання підприємством плану реалізації товару. Створення умов застосування новітньої техніки і технології, прогресивних форм управління та організації праці. Задоволення потреб клієнтів у товарах та послугах. Узагальнення передового досвіду, вироблення рекомендацій щодо подальшого вдосконалення діяльності. Вжиття заходів щодо забезпечення здорових та безпечних умов праці на представництві. Організація та проведення професійної підготовки зі співробітниками представництва. Контроль за дотриманням законності у діяльності всіх підрозділів представництва. Захист майнових інтересів представництва у суді, арбітражі, органах державної влади. (Скорочення структури).

-2003 - 2004р. - Охоронна фірма «Ельба-інвест» - начальник відділу охорони Сімферопольської тютюнової фабрики.
- квітень-серпень 2003р. - Державне казначейство України в Кіровоградській області - головний спеціаліст розрахункової Палати - Контроль за грошовими потоками, обслуговування спец.програм (у підпорядкуванні 10 осіб).
- 2002-2003 рр. – ТОВ «Дана плюс» – старший торговий представник. Робота з клієнтами, укладання договорів, ведення фінансових документів та звітності, робота з готівкою (у
підпорядкуванні 5 осіб).
- 1988-2002 рр. - Військово-морські сили - Командир групи,командир бойової частини, старший помічник командира корабля,інженер - випробувач гідроакустичної бази ВМФ. Старший офіцер (у підпорядкуванні від 10 до 100 чол.)
Додаткова інформація
Якості:
швидке навчання, самостійність, висока працездатність, комунікабельність, старанність, здатність до самоосвіти, вміння створити команду, стресостійкість...

Освіта:

-січень 2011 р. – тренінг «Прийоми виходу на ОПР. Навички роботи
з ціною»;
-липень 2010 р. – тренінг «Підвищення ключових компетенцій
керівника»
- березень 2008 р. – сертифікований тренінг «Технології активного
продажу на ринку В2В»
- січень-лютий 2007 р. – сертифікований тренінг «Покрівельні та
гідроізоляційні матеріали».
– квітень 2007 р. – сертифікований тренінг «Ефективне
управління».
- квітень 2006 р. – сертифікований тренінг «Успішний продаж».

-2001-2002 рр. - Програма перенавчання військовослужбовців, звільнених у запас:
- Державний університет - WEB – технології
- Норвезький державний університет (м. Буде) - Бізнес-
адміністрація

- 1998 – 2001 рр. - Інститут управління економіки - Бухгалтерський
облік. Економічний аналіз та аудит.

-1988 - 1993 р.р. - Вище військово-морське училище ім. С.О.Макарова, - Інженер радіоелектронної техніки (інженер радіоелектронної техніки, гідроакустичні засоби).

Додаткова інформація:

Водит. удостов.: кат. - А, В, С.
Наявність автомобіля: OPEL.
Допуск по пожежній безпекі то електриці.
Капітан 3 рангу, пенсіонер.
Військовий облік: знятий з війскового обліку.
Знання ПК: впевнений користувач (програми Microsoft Office; 1C: підприємство 7.7; 8.1.1;8,3; Галактика, Бітрікс 24, Lotus Notes, Outlook Express; Internet ...).
Знання основних мов: українська, англійська (базовий рівень), російська.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: