Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Олексій

Керівник підприємства

Вік:
51 рік
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Про себе
ПІБ: Чуєв Олексій Анатолійович
Дата народження: 26.01.1973 р.
Освіта: Вища
Сімейний стан: Одружений, є діти
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (вайбер, телеграм, ватсап)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Переваги:
Є можливість легального виїзду за кордон
Звільнений від мобілізації на законних підставах
Не нараховується податок до пенсійного фонду на зарплату
Є особистий автомобіль
Великий управлінський досвід, досвід в організації підприємств, і відділів збуту

Навички:
Знання мов: Українська, Російська - рідна. Англійська - вільно
Права категорії B
Користувач ПК
Уміння знаходити нестандартні рішення
Юридична грамотність

Стаж
1 З 01.08.1992 р. до 07.10.1996 р. - Матрос у ВКФ "Аквамарин"
• Функціональні обов'язки: стандартні обов'язки матроса
• Людей у ​​підпорядкуванні, прямому та непрямому: 0
• Особливі досягнення, виконані завдання: стандартне несення вахти
• Причина догляду: відкриття власного підприємства

2. З 07.10.1996 р. до 31.10.1999 р. - Генеральний директор ТОВ "Аллен". Торгівля зоотоварами, ветеринарне обслуговування тварин.
• Функціональні обов'язки:організація бізнес-процесів, закупівлі товару, відділу продажу, рекламного відділу, юридичний супровід.
• Людей у ​​підпорядкуванні, прямому та непрямому:10 осіб у прямому підпорядкуванні (лікарі, продавці, комірники, бухгалтер)
• Особливі досягнення, виконані завдання: створення підприємства з нуля, доведення рівня окупності, збір команди лікарів, масштабування.
• Причина догляду: продаж своєї частки партнеру, перехід на держслужбу

3. З 01.11.1999 р. до 16.08.2000 р. - Директор КТП "Аллен". Утилізація відходів, вилов бродячих тварин.
• Функціональні обов'язки: створення підприємства з 0, удит переданої Міськвиконкомом матеріально-технічної бази, ремонт та приведення в робочий стан техніки та будівель, організація вилову бродячих тварин, організація утилізації відходів.
• Людей у ​​підпорядкуванні, прямому та непрямому: у прямому підпорядкуванні 30 осіб (водії, ловці, утилізатори, автослюсаря, бухгалтер, диспетчери, прибиральники)
• Особливі досягнення, виконані завдання:
*Створення повноцінного функціонуючого підприємства, відновлення парку техніки та будівель
* Формування та реалізація нового напряму - утилізація відходів
* Підписання договору з німецьким “Товариством захисту тварин”, і згодом створення притулку цією організацією
• Причина догляду: реорганізація у КТП "ДАРС"

4. З 16.08.2000 р. до 05.08.2005 р. - Директор КТП "ДАРС". Усунення аварій на внутрішньобудинкових інженерних мережах житлового фонду місцевих рад (вода, опалення, електрика, каналізація), утилізація відходів, вилов бродячих тварин.
• Функціональні обов'язки:ті ж що і в КТП "Аллен" +організація міської аварійної служби
• Людей у ​​підпорядкуванні, прямому та непрямому: 500 чоловік у непрямому (сантехніки, електрики, водії, диспетчери). У прямому до 20 осіб (начальники дільниць, відділ кадрів, бухгалтерія, інженери з БД та ТБ, заступники)
• Особливі досягнення, виконані завдання: усунено понад 10 000 аварій на рік, монопольне обслуговування 7 із 8 районів міста
• Причина догляду:ліквідація у зв'язку зі зміною мера міста
5. З 08.08.2005 р. до 31.07.2009 р. - Директор КУ "ДЦДПІХО". Підбір донорів, отримання, оформлення, розподіл та видача гуманітарної допомоги, що надходить до м. Одеса, технічний супровід усіх будівельних та ремонтних робіт УСЗН м. Одеси.
• Функціональні обов'язки:
*Пошук донорів гуманітарної допомоги по світу, організація доставки, розмитнення, прийому та розподілу гум допомоги,
*Актуалізація баз даних підопічних УТСЗН Одеського ДВК, ведення обліку виданої підопічних гум та фін допомоги в рамках міських цільових програм
• Людей у ​​підпорядкуванні, прямому та непрямому: 15 у прямому (зами, начальники відділів, бухгалтерія, юр відділ), 85 у непрямому (фахівці, прибиральниці, вантажники)
• Особливі досягнення, виконані завдання: створення єдиної електронної карти одесита, актуалізація даних у цій карті. Створення мережі магазинів з обслуговування соціально незахищеної категорії громадян, отримання понад 10 гуманітарних конвоїв з Канади, Німеччини та інших країн Європи та світу
• Причина догляду: перехід на іншу роботу вКП "Інформресурс"

6. З 31.03.2009 до теперішнього часу - Голова ревізійної комісії, всеукраїнської громадської організації Кінологічний союз України, член президії та куратор Південного регіону
• Функціональні обов'язки:проведення перевірок та контроль за витрачанням фінансових коштів організацією. Контроль за роботою відділень Південного регіону
• Людей у ​​підпорядкуванні, прямому та непрямому: у прямому 2 члени комісії, у непрямому 15 керівників відділень
• Особливі досягнення, виконані завдання: організація племінної та виставкової роботи КСУ
• Причина догляду:

7. З 03.08.2009 р. до 20.07.2010 р. - Директор КП "Інформресурс". Організація прийому платежів від населення за комунальні послуги, створення комп'ютерних програм.
• Функціональні обов'язки: створення інформаційно-технічної бази, постановка тз для написання програмного забезпечення для прийому комунальних платежів та розщеплення їх на складові на рівні каси. Реалізація цієї програми.
*Створення інформаційно-технічної бази, постановка тз для написання програмного забезпечення для визначення вартості витрат на утримання прибудинкових територій, залежно від отримання конкретної кількості послуг. Реалізація цієї програми
• Людей у ​​підпорядкуванні, прямому та непрямому: у прямому 10 осіб (зами, начальники відділів, бухгалтерія, відділ кадрів, юристи), у непрямому до 20 осіб (фахівці, програмісти)
• Особливі досягнення, виконані завдання: створення та введення в експлуатацію двох вищеописаних програм)
• Причина догляду:ліквідація КП "Інформресурс"
8. З 25.11.2010 р. до 26.01.2011 р. - Заступник голови Біляївської РДА
• Функціональні обов'язки: контроль за освітою, охороною здоров'я, соціальним захистом, управління доріг, управління архітектури
• Людей у ​​підпорядкуванні, прямому та непрямому:у прямому 20 осіб (начальники управлінь, начальники відділів) у непрямому близько 80 осіб (керівники та працівники ком підприємств та управлінь)
• Особливі досягнення, виконані завдання:
• Причина догляду :перехід на роботу до Одеського міськвиконкому
9. З 05.05.2011 р. до 27.11.2012 р. - Заступник головного архітектора м. Одеси.
• Функціональні обов'язки: контроль за законністю забудови міста
• Людей у ​​підпорядкуванні, прямому та непрямому: у прямому до 10 осіб (начальники відділів, юристи), у непрямому до 20 (фахівці, діловоди)
• Особливі досягнення, виконані завдання: знесення понад 50 незаконно збудованих об'єктів.
• Причина догляду: за власним бажанням

10. З 03.05.2015 р. до 02.04.2018 р. - Генеральний директор ТОВ "Кратор Інтернешнл ТК". Утилізація
• Функціональні обов'язки: організація процесу утилізація небезпечних та безпечних відходів
• Людей у ​​підпорядкуванні, прямому та непрямому: прямому 3 особи (бух, юрист, начальник виробництва) в непрямому 5 (вантажники, утилізатори)
• Особливі досягнення, виконані завдання: формування підприємства з 0, налагодження всіх процесів та запуск, залучення клієнтів
• Причина догляду: реалізація підприємства
11. З 05.01.2019 р. - наразі - Індивідуальний підприємець. Ремонт та обслуговування автомобілів, мотоциклів, катерів.
• Функціональні обов'язки: організація роботи СТО
• Людий у підпорядкуванні, прямому та непрямому: 6 осіб у прямому підпорядкуванні
• Особливі досягнення, виконані завдання: запуск та виведення на окупність
• Причина догляду:Війна

Контакти
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)(Вайбер, телеграм, ватсап)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: