Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Руслан

Бухгалтер, оператор 1С, внутрішній аудитор, фінансист, бізнес-аналітик

Вік:
38 років
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Дистанційно, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

БУХГАЛТЕРІЯ:
Прихід, розхід, послуги, маркетинг, списання і оформлення внутрішнього переміщення ТМЦ; контроль цін і націнка на товар; обробка інвентаризацій; контроль руху товарів на складах та магазинах; аналіз продажів та оборотів товарів; заказ товарів на базу.
Ведення каси, запасів, облік палива, набір платіжок, авансові звіти, рознесення банку, акти звірок з клієнтами та постачальниками, складання звітності для постачальників. Контроль дебеторки постачальників та клієнтів (вияснення з проблемними боргами).Контроль підзвітів працівниів.
Податкові накладні (формування та обробка в 1С, BAS) та ін.

КОМЕРЦІЙНИЙ, ТЕХНІЧНИЙ, АНАЛІТИЧНИЙ НАПРЯМОК:
Планування, зведення і закриття бюджетів компанії по всіх підрозділах (план, факт, переліміт, економія і.т.д.)
Планування, контроль, оптимізація і рознесення витрат.
Контроль економного використання матеріальних та фінансових ресурсів.
Контроль і розподілення фінансів згідно службових розпоряджень.
Підбір, прийом, навчання працівників фінансового/бухгалтерського відділу.
Контроль всіх підрозділів філії.
Керівництво працівниками, оцінка ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, постановка чітких задач до виконання, забезпечення взаємозаміни працівниками.
Виявлення порушень розпорядження і надання вказівок для усунення таких не відповідностей.
Участь в розгляді претензій від партнерів, підготування відповідей на такі претензії.
Підготовка претензій партнерам при порушенні ними умов договорів.
Вирішення питань по недостачі.
Робота з постачальниками: виконання умов бізнес планів, усунення порушень умов, підготовка відповідей на запити в межах контрактів та протоколів домовленостей.
Замовлення, аналіз рентабельності, терміни придатності ТМЦ. Контроль дотримання товарного запасу згідно домовленостей. Вирішення питань компенсації протермінованого товару.

БІЗНЕС ПРОЦЕСИ 1С, BAS (оптимізація 1С, BAS):
Участь в проектах по впровадженню доопрацювань на базі 1С, BAS, а також проектів з інтеграції баз BAS з зовнішніми і внутрішніми системами;
Аналіз існуючих бізнес-процесів компанії та пошук і реалізація шляхів оптимізації бізнес-процесів;
Збір та аналіз вимог користувачів, спрощення відділів роботи;
Розробка технічних завдань та постановка задач IT відділу;
Тестування розробок BAS на помилки, якість та оптимальність;
Написання інструкцій по автоматизованим процесам, складання документації по новим алгоритмам роботи для користувачів;
Виправлення помилок працівників в системі 1С, BAS.
Усунення технічних помилок в системі 1С, BAS на місці та з ІТ відділом.
Запуск технічно з ІТ відділом нових брендів (1С, BAS та програмне забезпечення постачальника).
Розробка і введення в робочий процес внутрішнього обліку компанії. Продумування нового спрощеного функціоналу в 1С, BAS (звіти, форми документів, автостворення, синхронізація і т.д.).

Програми:
1С УТП, бухгалтерія 7.7,/8.2-8.3; BAS/BAF КУП, ERP- рівень впевненого користувача.

Досвід складається з декілька компаній.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: