Резюме від 31 січня 2024 Файл

Тетяна

Менеджер з навчання персоналу

Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ТЕТЯНА
СИСОЄВА
HR Manager,
Менеджер з навчання

КОНТАКТИ ПРО СЕБЕ
Я більше 10 років працюю з людьми та для людей. Останні 2 роки я
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
працювала hr-консультантом в fashion-сфері - шукала працівників різних
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») категорій (від лінійних до топів) для брендів одягу, виробництв та ательє та
Київ проводила консультації по проведенню співбесід, командоутворенню та
адаптаціі нових працівників. Я завжди найбільше задоволення отримувала від
передачі своїх знань та навиків людям, тому я бачу себе в сфері навчання та
розвитку, роботі з людьми та командами.
ОСВІТА

Національний університут ДОСВІД РОБОТИ
харчових технологій
HR-консультант та рекрутер 2021 – 2023
Автоматизація комп’ютерних
систем. SysoievaHR
Бакалавр/Магістр Пошук працівників для брендів одягу, виробництв та ательє
2007 - 2012 (Litkovska, Bettter, GUD та інші);
Проведення консультацій з власниками бізнесів по проведенню
співбесід, командоутворенню, адаптаціі нових працівників та
КЛЮЧОВІ
втриманню існуючих
НАВИЧКИ
Менеджер ресторану
Організаторські здібності
ТОВ Черноморка 2019 - 2021
Проведення тренінгів та виступів
Контроль та забезпечення дотримання стандартів
Ведення документообігу
обслуговування персоналом ресторану;
Досвід рекрутерства Контроль за дотриманням санітарних норм;

Високі навички проведення Прийом, організація та проведення банкетів та конференцій;
Вирішення конфліктних ситуацій;
співбесід
Проведення співбесід, оформлення персоналу, ведення
Вміння аналізувати великі обсяги документообігу;
інформаціі Операційні завдання, пов’язані із функціонуванням закладу;

Лідерство Проведення тренінгів для команди, створення системи навчання
для нових працівників;
Участь у створенні нових стандартів роботи по мережі та
введення їх у роботу;
МОВИ Організація роботи ресторану у період Covid - створення
Українська стандартів роботи, комунікації з гостями.
Англійська
КУРСИ. ДОСВІД РОБОТИ
ТРЕНІНГИ
Менеджер ресторану. Ресторан преміум-класу "Шарлатан"
Тренінги Станіслави ТОВ Алхімік Диско 2018 – 2019
Стефановської на теми: Організація та контроль роботи сервіс-команди (хостес,
офіціант, бармен, прибиральниці);
“Корпоративний
Організація та проведення тренінгів по гостинності, сервісу,
менеджмент”, “Інструменти
командоутворенню;
адаптації та втримання Робота в залі з гостями - vip-підхід до кожного гостя;

персоналу”, “Формування Закупівля та контроль витрат ресурсів для безперебійноі роботи
ресторану;
бренду роботодавця”;
Планування та аналіз витрат та прибутків;
Інтенсив від Лери Бородіної Пошук та навчання нових працівників;
“Бренд-lovemark. Тренди та Оформлення працівників, ведення документообігу;
Ведення касового документообігу;
Кінструменти”.
ОНТАКТИ Організація та контроль проведення виступів артистів музичного
жанру в ресторані.
З А [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ХОПЛЕННЯ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Фото та відео зйомка Директор ресторану
Київ
Книги Star Burger 2016 – 2018
Пошук та набір співробітників на різних ресурсах по пошуку
Написання прози та віршів
О Психологія
СВІТА працівників;
Організація навчання персоналу різних категорій;

Національний університут Проведення тренінгів для персоналу по сервісу,
Д харчових
О С Ятехнологій
ГНЕННЯ командоутворенні, вирішенню конфліктних ситуацій;
Організація мотиваційних програм для працівників;
Автоматизація комп’ютерних
Грамота-подяка від Планування та аналіз витрат та прибутків;
систем.
генерального директора
Бакалавр/Магістр Робота з фінансовими показниками ресторану;
Запуск нового меню від початку до кінця;
"Сушия"
2007 - 2012 за виняткову
Пошук та робота з підрядниками - організація закупівель;
стресостійкість, за здатність Організація ремонту обладнання та інтер'єру;
КЛ Юкоординувати
вміло Ч О В І роботу у Оформлення працівників згідно з КзпП України, ведення
Н складних
А В И ситуаціях,
Ч К И за вірність документообігу;
Підтримка бренду компанії у соціальних мережах;
Організаторські здібності
справі та лояльне ставлення до
Організація корпоративів та заходів для команди ресторану
Проведення тренінгів
компанії.(березень та
2014)
виступів
Ресторан Starburger посів
Ведення документообороту
перше місце у програмі «Кращий Директор ресторану
Досвід рекрутерства
ресторан із Русланом ТОВ Сушия 2010 – 2016
Висові навички
Синічкіним» на проведення
1+1. Робота з фінансовими та якісними показниками;

співбесід Складання та контроль виконання бюджету;
Управління гостинністю;
Р ЕВміння
К О аналізувати
М Е Н Двелиці
АЦІЇ Розробка та впровадження систем мотивації персоналу;
обсяги інформаціі Підбір та навчання персоналу;
Карина Синевич
Лідерство Управління діяльністю в залі та на технологічних процесах;
Черноморка. Директор ресторану
Командоутворення та наставництво.
Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
М О[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ВИ
Євгенія Холод
Українська
KononenkoFashion/HR.
Англійська Власник
Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: