Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Наталія

Завідувач канцелярії, діловод, архіваріус

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Михайлюк Наталія Олексіївна
Адреса: м. Київ, Оболонський район, вул. Прирічна
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Кожен ставить перед собою мету, і моя мета- бути освіченою людиною, мати можливість самореалізації. От тому, я хочу спробувати свої сили, використовуючи здобуті знання, проявити свої здібності, вподобання, можливість займатись саме тим, що є цікаво.
Вміння та навички:
Досвідчений користувач АСКОД, ПК, Word, Excel, досконале володіння офісною технікою, досвід роботи в архівній справі, вміння організовувати свою роботу, досвід роботи діловодом, вільне володіння українською мовою (маю посвідчення).
Освіта:
У 2023 році закінчила МАУП, ступінь вищої освіти- магістр, галузь знань- право
Київський національний університет культури і мистецтв, напрямок підготовки «Менеджмент» та здобула кваліфікацію бакалавра менеджменту міжнародного туризму.
Досвід роботи :
Центр комплексної реабілітації та надання соціальних послг для дітей та осіб з інвалідністю
Грудень 2023 по теперішній час
Інспектор з кадрів
Національна служба здоров’я України
Жовтень 2023 по грудень 2023
Архіваріус
ТОВ «ФОРА»
Листопад 2022 по жовтень 2023
Касир торгівельного залу
Клініка лазерної хірургії «МЕД СІТІ»
Грудень 2021 по листопад 2022
менеджер з персоналу
Прийом, звільнення, переведення співробітників згідно КЗпПУ; оформлення відпусток і листків непрацездатності; формування особистих справ, ведення трудових книжок; ведення кадрового обліку в програмі 1С; ведення кадрової документації, накази з особового складу, формування табеля обліку робочого часу; складання та здача звітності в центр зайнятості/статистику; ведення обліку та звітності військовозобов'язаних.
ТОВ «Авіаційно виробнича компанія «СКАЕТОН»
серпень 2021 р. по грудень 2021р.
діловод
Організовувала та забезпечувала належний документообіг на підприємстві.
Вела облік, систематизацію, зберігання та архівування конструкторської, технологічної, експлуатаційної та нормативної документації.
Здійснювала періодичний контроль наявності та стану документів, виданих на підприємстві.
Працювала в електронних базах, 1-С.
Розробляла номенклатуру нетаємних справ.
Займалася мобілізаційним обліком.
Вела табель робочого часу.
Розробляла технологічні інструкції з діловодства.
ГУ ДФС у м. Києві
січень 2021 р. по серпень 2021 р.
Головний державний інспектор режимно - секретного відділу управління охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації
Організація та ведення секретного діловодства та зберігання секретних документів.
Забезпечення приймання від виконавців підготовлених документів,
Забезпечувала своєчасний відбір для знищення секретних документів, що втратили практичне значення.
Готувала проекти документів організаційно-розпорядчого характеру з питань охорони державної таємниці.
Формувала документи у справи, готувала супровідні документи до передачі на архівне зберігання або знищення. Брала участь у заходах ліквідації ГУ ДФС у м. Києві та управління охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації ГУ ДФС у м. Києві.
Маю відкритий допуск форми два ГУ СБУ м. Києва та Київської області. .
ДУ «Київський слідчий ізолятор»
червень 2017 р. по червень 2020 р.
Завідувач канцелярії
Організовувала роботу канцелярії .
Забезпечувала добір, вивчення, професійну підготовку працівників канцелярії та діловодів установи.
В установленому порядку проводила реєстрацію вхідної кореспонденції в журналах обліку та передачу її на розгляд керівництву. Подавала в установленому порядку документи на виконання відділам та службам установи, згідно з резолюцією керівництва установи.
Розробляла зведену номенклатуру справ установи. Відповідала за своєчасний прийом на зберігання до архіву справ постійного та тривалого терміну зберігання.
Контролювала стан організації діловодства у структурних підрозділах установи.
Проводила облік письмових звернень громадян, що надійшли до установи .Здійснювала контроль за дотриманням установленого порядку вимог Закону України «Про звернення громадян» щодо роботи зі зверненнями громадян та організацій їх особистого прийому.
Здійснювала контроль за дотриманням строків розгляду звернень народних депутатів України, пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) та скарг громадян. Накопичення , підшивку і оформлення справ щодо роботи і зверненнями громадян.
Облік журналів, картотек, закінчених провадженням справ, штампів, наказів, окремих доручень, вказівок.
Формування номенклатурних справ, що утворилися в процесі діяльності установи.
Вела реєстрацію, облік, зберігання та використання документів з грифом «Для службового користування».
Розробляла накази з основної діяльності установи.
Вела особистий прийом громадян.
Організовувала та контролювала роботу «Гарячої лінії» установи.
Ініціювала та брала участь в організації підвищення кваліфікації персоналу установи з питань діловодства.
Брала участь у роботі експертних комісій, у тому числі у підготовці матеріалів для експертних висновків.
Проводила аналіз інформації про документообіг, необхідний для прийняття управлінських рішень.
Проводила звірку документів з грифом «Для службового користування» .
За відсутності інспектора з мобілізаційної роботи, надавала звіти та інформацію до ЦМУ МЮУ та РВК.
За відсутності інспектора з аналітики надавала аналітичні довідки та вела протоколи нарад керівництва установи. Виконувала контрольні завдання та вказівки керівництва.
ПАТ «Укрпошта»
грудень 2016 р. по квітень 2017 р.
фахівець контакт центру
Надавала інформацію та консультацію щодо отримання поштових послуг.

Святошинський районний у м. Києві військовий комісаріат
серпень 2015 р. по листопад 2016 р.
провідний спеціаліст мобілізаційного відділення
Вела пономерний облік техніки.
Своєчасно приймала та знімала з обліку техніку національної економіки.
Приймала участь у проведенні технічного огляду призначеної техніки.
Вела облік та призначення транспортних засобів в районі.
Вела листування з районними військовими комісаріатами м. Києва.
Контролювала оформлення та видачу квитанцій на оплату вартості машин, які були прийняті до Збройних Сил України. згідно з довідками пункту прийому техніки військових частин.
Мала допуск до таємної інформації по формі три.
Головне управління ДФС у м. Києві
вересень 2014 р. по січень 2015 р.
головний спеціаліст загального відділу управління інфраструктури
Приймала, реєструвала, обробляла, ставила на автоматизований контроль завдання в автоматичні системі електронного документообігу вхідної кореспонденції та приймала реєструвала вхідні та вихідні документи.
Здійснювала реєстрацію, облік та розсилку внутрішніх розпорядчих документів.
Вела облік документів, забезпечувала їх зберігання, оперативний пошук, доставку та надання інформації по них.
Вела реєстрацію, облік, зберігання та використання документів з грифом «Для службового користування».
Державна податкова інспекція у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві
жовтень 2013 р. по вересень 2014 р.
заступник начальника адміністративно-господарського відділу
Відповідала за розробку номенклатури справ інспекції та відділів.
Здійснювала удосконалення форм роботи з документами інспекції.
Організовувала реєстрацію вхідних та вихідних документів в автоматичній системі електронного документообігу.
Здійснювала, облік, зберігання та контроль використання бланків суворої звітності.
Брала участь у діяльності центра обслуговування платників податків, та надання адміністративних та консультативних послуг.
За відсутності начальника АГВ, виконувала його функціональні обов’язки.
Здійснювала контроль за дотриманням вимог законодавства про порядок обліку , зберігання і використання документів, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави.
Київська міська дирекція УДППЗ «Укрпошта» відділення поштового зв’язку Київ-116
квітень 2010р по травень 2013 р.
оператор поштового зв’язку першого класу (контролююча особа)
Приймала обробляла поштові відправлення, електронні перекази.
Здійснювала обмін пошти.
Одержувала підкріплення марочної продукції, товарів ШВ .
Користувалася КГП, страховою печаткою, іменним накатним пристроєм, пломбіратором, ключовими дискетами.
На період виробничої необхідності (відпусток, хвороби, навчання, нарад), виконувала обов’язки начальника чи заступника начальника поштового відділення.

Проходила службу в органах Державної кримінально- виконавчої служби України
березень 2009 р. по березень 2010 р.
молодший сержант відділу режиму та охорони
Проходила дійсну військову службу в Збройних Сила України
вересень 2008 р. по лютий 2009 р.
Оболонський РУ ГУ МВС України в м. Києві
грудень 2000 р. по березень 2008 р.
завідувач канцелярією
Відповідала за розробку номенклатури справ.
Реєструвала накази, протоколи. Розпорядження та вказівки.
Реєстрація та облік кримінальних справ, відмовних матеріалів.
Формування архівних справ.
Ведення прийому громадян.
Організація роботи канцелярії.
Регулювала виконання документів у встановлений термін.
Організовувала роботу щодо комплектування, збереження, обліку, використання архівних документів та справ.
Додаткова інформація:
з 2017 р. по 2020 р. була головою Первинної профспілкової організації державної установи «Київський слідчий ізолятор».
Пройшла атестацію щодо володіння державною мовою при Державному університеті телекомунікацій.
Особисті якості
Цілеспрямованість, комунікабельність, дисциплінованість, працювати на результат, творчий підхід до пошуку способів виконання поставлених завдань, вміння працювати в команді, здатність до швидкого та самостійного прийняття рішень, здатність загладжувати конфліктні ситуації.
Рекомендації
Виконавчий директор ТОВ «АВК «СКАЕТОН»
Хроленко Олександр Володимирович
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: