Резюме від 2 травня 2024 PRO

Інга

Скарбник, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Управління

з 04.2019 по нині (5 років 1 місяць)
Держенергонагляд, Київ (Державні організації)

Дотримання лімітів, зазначених в кошторисі видатків на фінансування адміністративних витрат. Аналіз оформлення рахунків, накладних та актів, отриманих від організацій для сплати за надані послуги. Формування реєстрів по бюджетним зобов'язанням, бюджетним фінансовим зобов'язанням та платіжним інструкціям. Формування та рознесення виписок, даних по кошторису, плану асигнувань, змін до кошторисів в ПЗ «ІС-ПРО». Подання до органів ДПС форм 20-ОПП та податкових декларацій з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) та проведення розрахунків відповідно до поданих документів. Ведення касових видатків з господарської діяльності організації. Формування меморіальних ордерів за № 2; 2.1; 2.2; 4; 6. Листування по питанням, що виникають в процесі роботи.

Заст.начальника відділу бухгалтерського обліку фінансово-економічного управління

з 09.2018 по 04.2019 (7 місяців)
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві, Київ (Державні організації)

Чітке дотримання лімітів, зазначених в кошторисі видатків на фінансування адміністративних витрат. Аналіз оформлення рахунків, накладних та актів, отриманих від організацій для сплати за надані послуги. Перевірка платіжних доручень. Ведення касових видатків з господарської діяльності управління. Перевірка меморіальних ордерів за № 1; 2; 2.1; 2.2; 4; 6; 8; 10; 13. Контроль за розміщенням електронних версій договорів на єдиному веб-порталі використання публічних коштів. Листування по питанням, що виникають в процесі роботи відділу.

Головний спеціаліст бюджетно-фінансового відділу

з 04.2016 по 04.2018 (2 роки)
Лівобережне об'єднане управління ПФУ в м. Києві, Київ (Державні організації)

Проведення переговорів щодо оформлення договорів, листування по питанням, що виникають в процесі дії договорів. Формування додатку до річного плану та змін до нього, підготовка та проведення допорогових закупівель. Складання звітності по відділу: аналітична записка, виконання бюджету, 1-торги звіт, звіт про перевірки іншими контролюючими органами та розкрадання, звіт про надходження коштів, план роботи відділу та його виконання, оформлення протоколів нарад зі спеціалістами відділу. Робота з системою «Клієнт-банк», формування виписок щодо надходження коштів та подання звіту про рух коштів по рахункам. Ведення обліку міжміських розмов. Розміщення електронних версій договорів на єдиному веб-порталі використання публічних коштів.

Заступник начальника відділу ведення електронних реєстрів

з 10.2011 по 03.2016 (4 роки 5 місяців)
Управління Пенсійного фонду України в Деснянському районі м.Києва, Київ (Державні організації)

Формування звітності щодо роботи відділу: аналітична записка, подання моніторингів. Направлення запитів, надання відповідей, листування зі страхувальниками, фізичними особами-підприємцями, застрахованими особами, органами ДФС та правоохоронними органами. Контроль за використанням даних з Єдиного реєстру застрахованих осіб, оформлення довідок ОК-5, ОК-7.
Прийом, введення звітів та консультація страхувальників щодо заповнення звітності і виправлення помилок в звітах, телефонограми та листування зі страхувальниками, фізичними особами-підприємцями, оформлення довідок співставлення достовірності даних, повідомлення страхувальників щодо майбутніх пенсіонерів. Застосування фінансових санкцій за неподання, несвоєчасне подання звітності, за недостовірне подання даних.

Головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку

з 03.2000 по 09.2010 (10 років 6 місяців)
Управління Пенсійного фонду України в Солом’янському районі м.Києва, Київ (Державні організації)

Прийом, введення звітів та консультація страхувальників щодо заповнення звітності і виправлення помилок в звітах, телефонограми та листування зі страхувальниками, фізичними особами-підприємцями, оформлення довідок співставлення достовірності даних. Застосування фінансових санкцій за неподання, несвоєчасне подання звітності, за недостовірне подання даних.

Секретар-референт

з 07.1996 по 03.2000 (3 роки 8 місяців)
ТОВ СУБП «Коала-Сайнс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виконання технічних функцій по забезпеченню роботи керівника. Володіння такими технічними засобами, як персональний комп'ютер, телефон, факс, ксерокс. Підготовка засідань і нарад. Прийом відвідувачів. Підготовка відряджень. Планування своєї роботи.

Освіта

Київський економічний інститут менеджменту "ЕКОМЕН"

Економіст-маркетолог (маркетинг у виробничій сфері), Київ
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою

22.02.2022 р УМД № 00115232

проходження щорічного навчання з підвищення кваліфікації (короткострокова, довгострокова програми, самоосвіта).

постійно

Знання і навички

Клієнт-Банк M.E.Doc MS Outlook ІС-ПРО СДО «Клієнт Казначейства-Казначейство» АСКОД Word MS Excel Контроль кредиторської заборгованості Контроль залишків Контроль дебіторської заборгованості Аналіз оформлення рахунків Ведення касових видатків Рознесення виписок Податкові декларації з плати за землю

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Польська — початковий
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

Відповідальна

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: