Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Наталія

Фінансовий директор, керівник казначейства, фінансового департаменту

Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Поліщук Наталія Петрівна

Вік: 1971 р. н.

Україна, м. Київ, вул. Курська, д. 13Д, кв. 60

Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);

Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Кваліфікації
Загальний стаж роботи в сфері економіки та фінансів (банківська система та великі підприємства) – 30 років. Досвід роботи на керівних посадах - 24 роки.
Великий досвід роботи в сфері організації управління казначейськими операціями та ведення співпраці з великими корпоративними компаніями, в сфері організації реалізації банківських продуктів, залучення підприємств на кредитування, документарних операцій, оформлення та супроводу валютних контрактів і т.д., управління персоналом в прямому підпорядкуванні понад 300 осіб. Оперативне управління бізнес-підрозділами.
МЕТА
Шукаю роботу, відповідно до мого рівня кваліфікації.
Бажаний рівень заробітної плати договірний

Бізнес-тренінги/освіта:
Період
Освіта
Університет, факультет, спеціальність
01.09.1988 - 01.06.1993
Вища
Київський педагогічний інститут імені М.П. Драгоманова
Диплом з відзнакою за спеціальністю «Біологія та хімія»
01.09.1993 - 01.06.1996
Вища
Українсько-фінський інститут менеджменту та бізнесу.
Спеціальність: Фінанси і кредит
01.09.2004 - 01.06.2005
Доктор філософії в сфері економіки
Докторантура в МАУП.
Кандидат економічних наук

Досвід:
Серпень 2021 –січень 2024
ПАТ « Центренерго»

Начальник Департаменту з фінансових питань
Обов'язки

• Забезпечення розробки та організація впровадження:
• єдиної системи управління казначейськими операціями Товариства в частині планування та використання показників руху грошових коштів;
• єдиних принципів здійснення розрахункових операцій, планування та аналізу грошового потоку Товариства;
• впровадження єдиних принципів збору, аналізу та принципів управління показниками руху грошових коштів та оборотного капіталу;
• Стратегічне планування та аналіз грошових потоків підприємства, забезпечення виконання ключових фінансових та комерційних показників руху коштів;
• Оптимізація та побудова управлінського обліку;
• Забезпеченням єдиної політики Товариства з питань розміщення вільних коштів, використання позичкових коштів та фінансових інструментів.
• Організація роботи щодо обслуговування існуючих боргових зобов’язань за кредитними операціями та гарантіями;
• координація дії та визначення порядку відкриття/закриття/функціонування рахунків Товариства. Розробка єдиних засад казначейського обслуговування платіжних операцій та фінансування Товариством;
• проведення операцій з валютними цінностями, операцій в національній та іноземних валютах, у тому числі купівлі/продажу іноземної валюти, для забезпечення розрахунків Товариства;
• ідентифікація та оцінка внутрішніх і зовнішніх фінансових ризиків, своєчасна реалізація заходів щодо їх мінімізації;
• управлінням грошовими ресурсами та ліквідністю Товариства.
• Ведення переговорів на рівні топ-менеджерів партнерів ;

серпень 2017 - червень 2020
ПАТ «МТБ Банк»

Заступник керуючого з корпоративного бізнесу відділення Банку в м. Києві.
Обов'язки

• Здійснення бізнес-планування та забезпечення виконання основних фінансових та комерційних показників бізнес-плану
• Залучення корпоративних клієнтів (всі сегменти), перехресні продажі
• Супровід групи клієнтів бізнесу власника
• структурування угод, організація каналів збуту, робота по встановленню, збільшенню і підтримці лімітів, участь в кредитних і тарифних комітетах,
• підбір, адаптація та організація навчання персоналу
• Формування команди високопрофесійних продавців
• координація та забезпечення розвитку бізнесу як в регіоні, так і по всій Україні

грудень 2016 - серпень 2017
ПуАТ Акордбанк

Директор департаменту корпоративного бізнесу
Обов'язки

• Продаж банківських продуктів корпоративним клієнтам (всі сегменти)
• Розробка стратегії розвитку корпоративного бізнесу
• організація роботи мережі (60 філій) для залучення клієнтів до комплексного обслуговування;
• Пошук і залучення клієнтів
• Постановка завдань по залученню та обслуговуванню клієнтів в мережі
• Бюджетування
• Формування команди
липень 2015 - грудень 2016
Велика агропромислова компанія

Фінансовий директор
Обов'язки

• Комплексне організаційне забезпечення фінансових ресурсів,
• контроль за виконанням фінансових методів, нормативних актів та інших внутрішніх нормативних актів підприємства.
• узгодження платежів і договорів на предмет економічної доцільності, дотримання методик і бюджетів підприємства.
• участь у тендерних процедурах.
• Організація роботи з банками щодо питань отримання фінансування;
квітень 2012 – червень 2015
АТ «Український експортно-імпортний банк» (Укрексімбанк – Головний банк)

Заступник начальника департаменту по роботі з клієнтами малого та середнього бізнесу
Обов'язки
• Продаж банківських продуктів клієнтам малого та середнього бізнесу
• розробка стратегії розвитку сегменту МСБ.
• організація роботи мережі та платформи GB для залучення клієнтів для комплексного обслуговування ;
• Координація роботи менеджерів по залученню та обслуговуванню клієнтів
• Узгодження індивідуальних умов надання послуг
• Організація навчання персоналу
квітень 2008 - березень 2012
ПАТ «Перший Український Міжнародний Банк»

Заступник керівника філії з корпоративного бізнесу в м. Києві.
Обов'язки
• оперативне управління філією (м. Київ) та філіями – 5 областей (Київська, Житомирська, Чернігівська, Вінницька, Черкаська) з питань корпоративного бізнесу – реалізація стратегії розвитку філії та банку в цілому;
• організація виробничо-господарської діяльності.
• організація ефективного процесу продажу банківських послуг;
• аналіз ефективності та якості роботи підрозділів, задіяних у процесі продажу банківських продуктів; відповідність пропонованих банківських продуктів потребам клієнтів;
• робота з проблемною заборгованістю корпоративних клієнтів;
• Робота з інсайдерами.

грудень 2007 – березень 2008
УКРПРОМБАНК

Заступник керівника Київської філії з розвитку роздрібного бізнесу ; Начальник відділу продажів філіальної мережі Департаменту розвитку корпоративного бізнесу (Головний банк)
Обов'язки

• Керуванн, організація та участь у процессах розвитку роздрібного бізнесу філії;
• Координація роботи регіональних менеджерів по залученню і утриманню крупних корпоративних клієнтів.
• Організація навчання персоналу
• Зміцнення конкурентних позицій банку на ринку

жовтень 1994 р. – вересень 1998р.; листопад 1998 р- серпень 2007
АТ «Державний ощадний банк України»

Керуючий відділенням ОБУ в м. Києві-
Кількість працівників: 300
Обов'язки
• загальне керівництво діяльністю філії та підвідомчих їй територіально відокремлених філій без балансів;
• управління майном і коштами відділення;
• аналіз роботи мережі (19 відділень – понад 300 осіб) щодо покращення фінансових показників;
• укладення фінансово-господарських договорів;
• організація інкасації;
• Робота з проблемною кредиторською та дебіторською заборгованістю.

Вересень 1998 р. –
Листопад 1998 р.
Акціонерне товариство «Київський народний банк»

В.о. начальника відділу економічного аналізу Департаменту ресурсів та координації
Обов'язки
• аналіз та подання фінансової звітності;
• контроль касової дисципліни.

Мови:
Язик
Рівень володіння
Російська
рідна
Українська
рідна

• Водійське посвідчення категорії «В», стаж водіння 19 років.

Мої сильні сторони:
- Стратегічне та аналітичне мислення; Стресостійкість;
- висока працездатність, уміння працювати з великим обсягом інформації,
- здатність освоїти у стислі терміни навички, пов'язані зі специфікою підприємства;
- здатність швидко адаптуватися до вимог і умов, що змінюються
- здатність приймати управлінські рішення в неординарних ситуаціях
Навички ведення переговорів та презентацій, позитивний досвід активних продажів; Здатність генерувати нові ідеї та втілювати їх у життя.
Комунікабельність, відповідальність, амбітність, націленість на результат, аналітичні здібності, лідерські якості, чесність, порядність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: