Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Наталія

Office manager

Вік:
39 років
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Дистанційно, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Контактна інформація
Tel.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Наталія ДОРОГІ
Відповідальна, з високим рівнем самоорганізації, прагненням до зростання та професійного розвитку в нових сферах, бажанням вчитися та використовувати знання на практиці. Здатність працювати як самостійно, так і в команді, з навичками планування часу, виконання завдань і досягнення поставлених цілей. Високий рівень емпатії та вміння уникати та вирішувати конфліктні ситуації. Достатній рівень гнучкості та адаптивності до нових обставин, високий рівень стресостійкості на основі досвіду.

Адміністравтивний асистент / Керівник проєкту / Асистент проєкту,
UAH 50000
Повна/неповна зайнятість
Адреса: 88017 Ужгород, пров. Університетський 6/16
Стать: Жіноча Сімейний стан: одружена
Дата народження: 01-04-1985 Вік: 39
Водійське посвідчення: категорія B
LinkedIn: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ЗНАННЯ МОВ
• українська – рідна, вільно
• англійська ─ просунутий, професійно
• російська ─ вище середнього

ДОСВІД РОБОТИ
Менеджер у сфері надання інформації
Липень 2023 – січень 2024
ГО "Проліска", Ужгород
- Збір, аналіз та систематизація даних, сукупних та деталізованих кількісних та якісних показників результатів діяльності організації;
- Виявлення тенденцій та проблемних питань;
- Написання зведених наративних та кількісних звітів англійською, українською мовами;
- Ведення документації та ділового листування в паперовій та електронній формі;
- Відстежування гуманітарної ситуації та ситуації, пов’язаної з захистом, у регіонах, та оперативне інформування керівництва про екстрені випадки;
- Підготовка щомісячних текстових звітів з описом проблем у сфері захисту, реагування на них та ключових рекомендацій;
- Взаємодія з представниками кластерної системи, міжнародних та національних ГО, державних органів з метою координації та обміну інформацією, підготовка необхідних для цього даних;
- Моніторинг бази даних відносно відповідності інформації вимогам, які застосовуються до активностей у сфері захисту мирного населення, коригування цієї інформації;
- Координація звітних активностей, розробка завдань та методична підтримка співробітників, що відповідають за звітність на місцях;
- Здійснення усного та письмового перекладу для керівництва.
Основні досягнення:
• Побудувала команду, налаштувала чітку і злагоджену роботу відділу;
• За підтримки команди удосконалила систему звітності через створення нових механізмів збору інформації з польових офісів;
• Розробила нові інструкції для покращення збору інформації та показників для звітності;
• Налагодила механізм та системність комунікації з донорами;
• Вивела наративні звіти на новий якісний рівень.
Адміністративний асистент проєкту
Травень 2023 – червень 2023
БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ХЕЛП УКРАЇНА», Ужгород
• Тісна співпраця з проєктним менеджером у підготовці, реалізації та адмініструванні проєкту, контроль досягнення результатів проєкту, забезпечення адміністративного дотримання відповідних правил;
• Прийом, реєстрація та консультація громадян з приводу усіх видів діяльності проєкту у польовому офісі на рецепції;
• Переклад всіх документів, пов’язаних з проєктами Help in Ukraine, з української на англійську та навпаки;
• Забезпечення усного перекладу з української на англійську та навпаки під час зустрічей;
• Робота з документами різної складності та ведення листування англійською мовою;
• Допомога керівнику проєкту підтримувати відносини з існуючими та потенційними донорами та партнерами, організація зустрічей;
• Прийом телефонних дзвінків та вхідних документів;
• Ведення протоколу внутрішніх та зовнішніх засідань англійською мовою;
• Обробка та контроль інвентарних списків, штатного розпису, забезпечення їх точного і повного вигляду;
Основні досягнення:
• Налагодила чітку роботу і функціонування новоствореного польового офісу;
• Структуризувала та переклала на англійську мову первинну документацію по проєкту;
• Напрацювала базу постачальників та організацувала механізм закупівель для підтримання життєдіяльності польового офісу.
Референт генерального директора
Січень 2013 – травень 2023
ТОВ "ТЕК ЗАХІДТРАНССЕРВІС", Ужгород (Транспорт, логістика)
• Підтримка роботи та планування робочого графіка генерального директора;
• Ведення ділового листування українською та англійською мовами;
• Усний та письмовий переклад для генерального директора та головного бухгалтера;
• Комунікація з материнською компанією від імені генерального директора та головного бухгалтера англійською мовою;
• Участь в он-лайн та оф-лайн переговорах в якості референта та перекладача;
• Створення та ведення документації в паперовому та електронному вигляді;
• Виконання обов’язків HR-менеджера, управління кадровими питаннями та військовим обліком.
Офіс-менеджер
Грудень 2006 – грудень 2012
ТОВ "ТЕК ЗАХІДТРАНССЕРВІС", Ужгород (Транспорт, логістика)
• Підтримка життєдіяльності офіса;
• Здійснення закупівель для офіса;
• Створення та ведення документації в паперовому та електронному вигляді;
• Ведення ділового листування;
• Усний та письмовий переклад для генерального директора та головного бухгалтера;
• Контроль вхідної та вихідної документації та листування.
ОСВІТА
ЗакДУ, магістр
2002 – 2007
Факультет міжнародних відносин, спеціальність Країнознавство, кваліфікація – політолог-міжнародник, перекладач (англійська мова)
ЗНАННЯ І НАВИЧКИ
*MS Office *Знання ділового етикету *Відповідальність *Надійність *Тайм-менеджмент *Робота в команді *Самоорганізація *Старанність *Основи ведення бізнесу та загального менеджменту *Грамотна мова *Пунктуальність *Відповідальність *Акуратність *Організованість *Бажання вчитися *Надійність *Емпатія *Емоційний інтелект * Дружелюбність *Оперативність *Гнучкість *Адаптивність *Стресостійкість
ІНТЕРЕСИ
читання художньої літератури, книг з психології, особистісного розвитку, походи у гори, велосипедні прогулянки, катання на лижах, пілатес, нейрографіка, кулінарія

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Помічник керівника
Дистанційно

Помічник керівника
Дистанційно

Офіс-менеджер
Черкаси, Дистанційно

Помічник керівника
20000 грн, Львів, Дистанційно

Офіс-менеджер
30000 грн, Дистанційно

Помічник керівника
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: