Данило
Strong junior/middle Unity developer
- Вік:
- 21 рік
- Місто проживання:
- Львів
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10410791
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ДАНИЛО
UNITY GAME DEVELOPER
ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ ДОСВІД РОБОТИ
Мови програмування: С, С++, C#, Unity Middle Developer | 2 роки не комерційної розробки
JavaScript.
Розробка та оптимізація ігрових програм на Unity
Графічні інструменти: для PC/Mobile.
MagicaVoxel.
Проектування та розробка ігор
Використання Unity Animator для
створення анімацій персонажів та Пошук та виправлення багів
об'єктів.
Оптимізація графічних ефектів та анімацій
Знання ООП ТА SOLID
Створення текстур,моделей та анімацій.
Гарне знання та орієнтування в
середовищі Unity Робота з Git та GitHub
Орієнтування в середовищі Git та Робота з Unity Plastic
GitHub
Робота з DOCKER
Розуміння Unity Networking або
інших бібліотек для створення
мережевих громадських ігор.
ОСВІТА
Розуміння класів та методів в
Unity API для взаємодії з Національний університет “Львівська політехніка”
об'єктами, фізикою, графікою, МЕТРОЛОГІЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНО ВИМІРЮВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ
анімацією тощо. БАКАЛАВР | 2022 - 2025
спеціалізація: Робототехніка
МОЇ КОНТАКТИ
[
Мобільний телефон: [
Linkedin: Danylo Buchuk БУДІВНИЦТВО ТА ЕКСПЛУАТАЦІЯ БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД
([
buchuk-7720292b0/)
SOFT-SKILLS
МОВИ
Комунікабельність: Відмінні комунікаційні навички
Українська [рідна мова] для ефективної співпраці з командою та замовниками.
Англійська [B1 - Intermediate]
Японська [N5] Креативність: Здатність генерувати нові ідеї та
приймати творчі рішення.
СЕРТИФІКАТИ Організація: Ефективне управління часом та
Sololearn завданнями, враховуючи терміни та обсяги проекту.
INTRODUCTION TO C# (2021) Вирішення проблем: Здатність швидко вирішувати
проблеми та приймати рішення в умовах великої
відповідальності.
ПРОЕКТИ
TD - GAME | Роль: Розробник
Мета гри в будівництві захисних споруд для захисту бази від ворогів.
Це мій перший проет в якому я з нуля освоював Unity, UI, UX. Це була моя перша робота
буквально з усім в середовищі тому вона максимально проста та не вирізняється
унікальною ідеєю або механіками. При її розробці я справді надихнувся та захотів
займатися саме програмуванням та розробкою ігр на професійній основі.
Посилання на GitHub:https://github.com/Hanashiro-666/TD-Game
KitchenGame | Роль: Розробник
Мета гри в приготуванні їжі по замовленням на швидкість.
Ця гра мій другий великий проект, під час її створення я опановував навички ООП та живого
об’єктно-орієнтованого програмування. Так як гра вийшла велика та комлексна я зміг
покращити та розвити свої навички та сильно розширюючи свої знання та прикладні
вміння.
Посилання на GitHub:https://github.com/Hanashiro-666/KitchenGame
МОТИВАЦІЯ
Через мою любов до вирішення комплексних задач та проблем, я вибрав цю профессію та з
радістю росту та розвиваюся в ній. Вміння самотужки знаходити рішення та розвинена
навичка до самонавчання дозволяють швидко набувати потріьних знань для професійног
росту. Мої добре розвинені комунікативні навички дозволяють гарно працювати в команді
навіть над самими складними задачами та робити свій внесок в справу, а любов до роботи
дозволяє не випадати з процесів та підтримувати стабільний розвиток та не сповільнювати
робочий процесс
Схожі кандидати
Strong Junior, Middle Android Developer
60000 грн, Дистанційно, Вінниця
Strong Junior Unity developer
Дистанційно
PHP Strong junior Middle symfony developer
Дистанційно, Дніпро
Strong Junior, Middle Java Developer
Дистанційно, Львів
Веб-разработчик, Junior Frontend developer, HTML-верстальщик
18000 грн, Дистанційно