Резюме від 22 травня 2024 Файл

Лілія

Менеджер ЗЕД, координація закордонних проєктів

Вік:
30 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Прокоп’юк Лілія
Дата народження: 11.03.1994
Місце проживання: Луцьк, Україна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
LinkedIn: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Instagram: liliia_prokopiuk
Facebook: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
Національний університет «Острозька академія» ( 2011 – 2015)
Факультет міжнародних відносин
Ступіть бакалавра за напрямом «Країнознавство» (спеціалізація в міжнародному туризмі)
Професійний досвід:
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
Adept Moving Company, Лос-Анджелес, США (лютий 2024-досі; дистанційно)
• Виконання бронювання за запитом клієнта та зміна деталей резервацій згідно з побажаннями клієнта.
• Підтримка активного та професійного спілкування з клієнтами через різні канали зв'язку; відповіді на запити клієнтів в режимі реального часу.
• Оперативне реагування на скарги клієнтів; аналіз причин скарг та вжиття відповідних заходів для їх усунення.
• Надання підтримки клієнтам у випадку настання страхових випадків та врегулювання страхових вимог.
Спеціаліст з обслуговування клієнтів ⁄ Особистий авіа консьєрж
AirSprint Private Aviation, Калгарі, Канада (Січень 2023 – Грудень 2023)
• Надання консультативних послуг в галузі приватної авіації.
• Збір та аналіз потреб клієнта, складання деталей подорожі та завантаження їх в програмне забезпечення для планування польотів.
• Отримання та підготовка необхідних документів та дозволів для здійснення міжнародних рейсів.
• Підготовка та координація всіх деталей, пов'язаних із земельною логістикою, таких як кейтеринг, транспортування, відправка вантажів та інші послуги.
• Проведення перевірок контролю якості перед та під час польоту. Вирішення можливих проблем або конфліктів, враховуючи усі особливі запити клієнтів.
Агент з бронювання
Fairmont Banff Springs, Банф, Канада (Жовтень 2022 – Січень 2023)
• Прийом та обробка запитів на резервацію номерів в мережі готелів Fairmont.
• Надання клієнтам інформації про доступність номерів, типи номерів, ціни.
• Створення та виконання щоденних звітів, аудит наявних бронювань та їх оновлення за необхідності.
• Активна участь в просуванні та продажу акцій, знижок, та спеціальних послуг готелю.
• Тісна співпраця з відділами продажів, приймальним відділом та бухгалтерією для забезпечення виконання всіх очікувань клієнта.
• Вирішення можливих проблем або конфліктів, пов'язаних із резерваціями, та забезпечення потреб клієнтів.
Стюардеса бізнес-класу
Kuwait Airways, Кувейт (Березень 2017 – Серпень 2022)
• Забезпечення дотримання всіх стандартів безпеки та процедур під час польоту.
• Проведення докладних перевірок та підготовка кабіни до вильоту та приземлення.
• Підготовка та виконання евакуаційних процедур та надання першої допомоги в екстрених ситуаціях.
• Прийняття пасажирів та надання високого рівня обслуговування відповідно до стандартів авіакомпанії.
• Підготовка та подача страв та напоїв з урахуванням вимог бізнес-класу.
• Співпраця з рештою екіпажу для забезпечення ефективної роботи під час польоту.
Лобі хостес
Wyndham Grand Regency Hotel, Доха, Катар (Серпень 2015 – Жовтень 2016)
• Зустріч та вітання гостей, створення першого враження про гостинність та професіоналізм готелю.
• Відповідь на запитання гостей та надання інформації про готель та послуги.
• Перевірка наявності бронювань та обробка нових запитів.
• Вирішення можливих проблем чи скарг гостей та надання необхідної допомоги.
• Організація та керування чергою при реєстрації та виїзді гостей.
Особисті та професійні якості:
• Понад 8 років успішного досвіду роботи з клієнтами в сфері гостинності та приватної і комерційної авіації;
• Досвід роботи в мультинаціональному середовищі;
• Відмінні соціальні навички, вміння проводити переговори та увага до деталей;
• Ентузіазм, відповідальність та критичне мислення.
Навички роботи з комп'ютером:
• Володіння програмами MS Office (Word, Excel, Power Point та Outlook)
• Система резервацій CRS, OPERA
• Системи планування польотів FLEXX, ForeFlight.
Знання іноземних мов:
• Англійська – вільно ( рівень С2) • Польська - середній рівень • Арабська - базовий рівень

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: