Лариса
Фахівець із закупівель, з продажу ЗЗР, насіння, зерна, менеджер у відділ логістики
- Вік:
- 52 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10412167
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження:
06 листопада 1971 р.
Громадянство: Україна
Місце проживання та реєстрації:
м. Київ, Голосіївський р-н.
Телефон: [
Ел. пошта: [
Бажаний графік роботи:
5/2 повний, або дистанційно.
Вміння та навички:
Знання повного циклу роботи з документами закупівлі, продажу, у т.ч. ЗЕД; знання специфіки взаємодії з митними брокерами, клієнтами та клієнтськими сервісами; високі комунікативні навички, досвід ведення успішних перемовин, відповідальність, активність.
Досвідчений користувач ПК: MS Office, навички роботи з Internet, E-mail, 1-С 8.2 управлінський облік, Excel, SBO, електронні сервіси («Документ онлайн», «Вчасно», «FlyDoc»), досконале володіння офісною технікою.
• Контроль і супровід поставок, реалізацій на всіх етапах - від розміщення замовлення до кінцевих розрахунків, проведених в обліку з перевіркою коректності заповнення, відповідним оформленням документів у облікових програмах.
• Ведення листування та переговори з українськими та іноземними постачальниками;
• Підготовка та укладання договорів, коригування розбіжностей, внесення зауважень. Координація процесу післясезонних знижок. Ведення повного розрахунку, звірок.
• Погодження товарно-транспортної документації з постачальниками, перевізниками і митним брокером;
• Щомісячна та щоквартальна звірка взаєморозрахунків, рознесення платежів в обліковій системі.
• Надання звітів щодо статусу замовлень, оплат, відвантажень;
• Претензійна робота: повернення, заміна, відшкодування збитків за поставку неякісного товару.
Освіта –вища, КНЕУ, економіст, 1995р.
Досвід:
з 26.02.2024 по 12.04.2024 ТОВ АДАМА Україна, фахівець з обслуговування клієнтів. Звільнилась у зв’язку з ненормованим робочим графіком.
2005р. по 28.09.2023р.
Agrii Ukraine («Агроскоп Інтернешнл») — частина міжнародної групи компаній Origin Enterprises LLC, м. Київ.
Звільнилась у зв’язку з припиненням ведення бізнесу в Україні єдиним власником -іноземною компанією Origin Enterprises.
Посада: провідний фахівець із закупівель засобів захисту рослин, насіння, менеджер ЗЕД.
ТОВ Агроскоп Україна, м. Київ, з переводом у ТОВ Агріі Україна.
Посада: менеджер із закупівель с/г продукції (бартерний відділ, товарне зерно). Менеджер ЗЕД.
До 2004 Черкаський будинок торгівлі, м. Черкаси.
Посада: менеджер супемаркету SPAR.
2003 Менеджер з с/г продукції (товарне зерно) в ДП Енергоальянс Черкаси.
В закупках співпрацювала з більш ніж 20-ти компаніями постачальниками насіння, засобів захисту рослин та живлення. В основному, це провідні світові виробники: BASF, Bayer, Syngenta, ADAMA, RAGT, Betaseed, Limagrain, DVA, DSV, UPL, FMC, Saatbao Linz, Sesvanderhave, Incotec, Sharda, КВС, Євраліс, Маїсадур Семенс, та інші.
В Продажах ЗЗР виробника АДАМА співпрацювала з більш як 50-ма клієнтами та 30-ма складами зберігання.
Супроводжувала поставки, продажі: ведення перемовин, підготовка контрактів та облік їх виконання, облік платежів як передплати, так і погашення заборгованості, робота з імпортними документами, бартерними угодами, аграрними розписками та взаємозаліками.
Складала документи для переміщенням товарів через митний кордон, пакети документів для митної декларації (ім. 40), митних складів, розрахунок митних платежів.
Організовувала відвантаження товару зі складів зберігання по кількості і комплектності, ідентифікацію якості. Формувала необхідні замовлення, розпорядження на доставку чи приймання ТМЦ на склади підприємства.
Оформляла бартерні операції з погашення заборгованості товарним зерном, у т.ч. складські операції з переоформлення насіння на елеваторах.
Контролювала дотримання термінів поставки продукції, усіх вимог і правил.
Удосконалила роботу відділу, розробила та запровадила системні налаштування, спрямовані на підвищення ефективності та оптимізацію бізнес процесів до 40%. Щороку стажувала нових співробітників та помічників у відділі логістики (закупок).
Оптимізувала вартість та ефективність логістичних операцій компанії за рахунок скорочення витрат на закупівлю.
99% замовлень виконано вчасно, 100% претензій було компенсовано.
Особисті якості: Доброзичливість, відповідальність, комунікабельність.
Уважність до деталей, аналітичні навички.
Дбайливе ставлення до репутації.
Володіння мовами
Українська – рідна
Англійська – середній (письмова).
Додаткова інформація
Водійське посвідчення категорії: b
Схожі кандидати
Директор по продажам, закупкам, нач. отдела продаж (СЗР), национальный менеджер
100000 грн, Київ, Дистанційно
Керівник відділу продажів, закупівель, постачання, менеджер ЗЕД, логіст
Київ, Чернігів
Директор, руководитель отдела продаж, sales manager, региональный менеджер (B2B)
20000 грн, Київ
Менеджер відділу закупівель, менеджер з продажу
30000 грн, Київ
Менеджер по работе с поставщиками, procurement, supply chain manager, chinese-english translator
45000 грн, Київ, Інші країни