Резюме від 30 січня 2024 Файл

Валерія

Менеджер, бухгалтер, юрист

Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Харламова Валерія Сергіївна
ЗАГАЛЬНІ ТА КОНТАКТНІ ДАНІ:
Дата, місяць, рік та
18.11.1983 р., Україна, м. Суми
місце народження:
Національність: Українка
Сімейний стан: Заміжня
Місце проживання: Україна, м. Суми
Телефон: Моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА
Сумський національний аграрний університет, спеціальність «Менеджмент організації» (диплом магістра з
2004-2006 рр.
менеджменту з відзнакою)

2001-2003, Сумський національний аграрний університет, спеціальність «Правознавство» (диплом спеціаліста права з
2014-2015 рр. відзнакою)
Сумський національний аграрний університет, спеціальність «Правознавство» (диплом молодшого
2001-2006 рр.
спеціаліста)

1991-2001рр. СЗОШ № 18, м. Суми (атестат)

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
01.11 2019р. – по
Головне управління ДПС у Сумській області
сьогодні
Головний державний інспектор відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб та єдиного
Посада:
внеску, розгляду звернень платників
Організація та контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків,
зборів, внесків фізичними особами - підприємцями, контроль за дотриманням чинного
Основні обов’язки:
законодавства, організація та координація роботи відділів у складі управління, розгляд звернень та
надання відповідей на них в межах компетенції.
березень 2010р.
Державна податкова інспекція в м. Суми
– по 30.10.2019
Посада: Головний державний податковий інспектор відділу контрольно-перевірочної роботи фізичних осіб
Здійснення планових та позапланових документальних перевірок фізичних осіб – суб’єктів
підприємницької діяльності з питань своєчасності і повноти нарахувань та оплати податків і зборів;
виявлення схем ухилення від оподаткування, вжиття заходів щодо їх руйнування; застосування
Основні обов’язки: фінансової санкції до платників податків за порушення законодавства; розгляд заперечень
платників податків про результати та/або прийнятих рішень, підготовка матеріалів, які
розглядаються у судових інстанціях.
лютий 2009 р. –
Державна податкова інспекція в м. Суми
березень 2010 р.
Посада: Головний державний податковий інспектор відділу апеляцій
Перевірка дотримання платниками податків передбачених законом граничних строків оскаржень
рішень і постанов, граничних строків для подання скарг про перегляд рішень/постанов органів ДПІ,
відповідність вимогам законодавства рішень/постанов органів ДПІ, які оскаржують платники
Основні обов’язки: податків; підготовка проектів рішень/постанов щодо продовження термінів розгляду скарг, проектів
рішень з розгляду скарг платників податків; підготовка та надання матеріалів і висновків за
скаргами; забезпечення своєчасного і всебічного контролю розгляду первинних скарг платників
податків при оскарженні ними в адміністративному порядку.
листопад 2008 р.
Сумська філія АБ «Укргазбанк», м. Суми
–червень 2009 р.
Посада: Провідний фахівець відділу підтримки операцій клієнтів малого та середнього бізнесу
Оформлення юридичних справ корпоративних клієнтів; відкриття/закриття поточних рахунків;
розрахунково-касове обслуговування юридичних осіб; прийом платіжних доручень на паперових
Основні обов’язки:
носіях, в системі Інтернет-клієнт банк, з подальшим проведенням; оформлення та видача чекових
книжок; звід і підшивка документів дня; залучення клієнтів.

Лист 1 из 2
червень 2007 р. -
Сумська філія ЗАТ КБ «ПриватБанк», м. Суми
листопад 2008 р.
Посада: Спеціаліст малого та середнього бізнесу
Оформлення юридичних справ корпоративних клієнтів; відкриття/закриття поточних, депозитних
рахунків; розрахунково-касове обслуговування юридичних осіб; прийом платіжних доручень на
Основні обов’язки: паперових носіях, в системі Інтернет-клієнт банк, з подальшим проведенням; оформлення та видача
чекових книжок; випуск пластикових карт; установка овердрафтів, звід і підшивка документів дня;
залучення клієнтів, крос-селінг.
вересень 2006 р.
ТОВ «Тектоніка Плюс, м. Суми
–червень 2007 р.
Посада: Юрист-менеджер

Основні обов’язки: Консультування з юридичних питань, організації та управління підприємством, розробка проектів договорів.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Особисті
Цілеспрямованість, саморозвиток, стресостійкість, ініціативність, дисциплінованість, тактовність.
якості:

Мови: Українська, російська, англійська (середній рівень)

ПК: ОС Linux, Windows; Microsoft office: Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook; Photoshop; 1-С Підприємство

Захоплення: Активний відпочинок, подорожі, музика, психологія, фотографія, керування автомобілем

- водійське посвідчення категорії «В», маю власний автомобіль;
Інше: - загран. паспорт
- готова до відряджень

Лист 2 из 2

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: