- Файл
Юлія
Асистент керівника
- Розглядає посади:
- Асистент керівника, Менеджер проєктів, Assistant PM, Координатор, Грантовий менеджер
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10415875/?puid=94436
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Co-founder, Project Manager (часткова зайнятість)
Громадська організація “Дайс Кон”(05.2023 - дотепер)
Координація процесу формування та управління командою: пошук,
відбір та створення ефективної команди для реалізації проєктів ГО.
Документування діяльності організації: ведення протоколів зустрічей,
розробка регламентів і політик, складання звітів та архівування
ключових документів для забезпечення системності та доступності
інформації.
Організація фестивалю: планування, координація та управління всіма
аспектами заходу, включаючи логістику, комунікації та забезпечення
якісного досвіду для учасників.
ЮЛІЯ Написання грантових заявок: підготовка конкурентоспроможних
заявок для отримання фінансування проєктів ГО.
МАКАРОВА
Пошук донорів та партнерів: налагодження співпраці з потенційними
донорами та спонсорами, а також розвиток довгострокових
партнерських відносин.
Фінансова звітність: ведення обліку фінансових операцій та підготовка
звітності відповідно до вимог грантодавців і внутрішніх стандартів ГО.
Project Manager (03.2023 - дотепер часткова зайнятість)
ПРО СЕБЕ Волонтер (07.2022 - 02.2023)
Пошуково-рятувальна волонтерська організація (ПРВА або SARVA)
(07.2022 - дотепер)
Відповідальна, цілеспрямована,
організована, орієнтована на
результат, наполеглива, Відстежування грантів, написання грантових та проектних заявок.
комунікабельна, готова навчатись; Формування та оновлення контактної бази.
Вивчення потенційних донорів та розробка стратегій залучення
Вмію працювати в команді;
коштів
Отримую насолоду від допомоги Пошук та здійснення контактів зі спонсорами, благодійними
іншим. організаціями та бізнес-партнерами
Координація роботи з партнерами та донорами, комунікація на
різних етапах проєкту
ПРОФЕСІЙНІ ВМІННЯ Збір та аналіз даних про ефективність ГО
Розробка правил, інструкцій, стандартних операційних процедур
Досвідчений користувач: щодо реалізації реалізації активностей
Введення звітністі про залучені кошти та співпраця з бухгалтерією
MS Office; над звітуванням про використання коштів
«1С: Бухгалтерія» 7.7, 8.2 та 8.3 УТП; Координація роботи команди на різних рівнях та ділянках проекту
Системи "Интернет-Клиєнт-Банк";
Системи електронного Asistant Project Manager (11.2022 - 31.03.2023) Project
документообігу: «М.E.Doc», "Вчасно", Manager (10.2023 - 01.2024) Data Manager (08.2022 - 11.2022)
"1С. Склад", "УкрСклад"та ін. Благодійна організація “Благодійний Фонд “Право на Захист”
(08.2022 - 03.2023)
ОСВІТА
Організація, керування та здійснення повсякденної реалізації проекту,
сприяння ефективному та своєчасному процесу розробки,
Національний університет
планування, моніторингу та оцінки;
«Львівська політехніка» Керівництво командою проєкту та співпраця з іншими проєктами та
Спеціаліст, Облік і аудит, з 09.2012 по координаторами Фонду, а також фінансово-адміністративним
07.2013 відділом, задля досягнення проектом очікуваних результатів;
Координація проєктної діяльністі з донором;
Організація та сприяння процесу збору даних, досліджень та аналізу,
Львівський техніко – економічний підготовки звітів, адвокації;
коледж національного Участь у розробленні методології дослідження;
університету «Львівська Участь в аналізі отриманих даних та написанні звіту за результатами
дослідження;
політехніка» Встановлення та підтримання контактів із відповідними органами
Бакалавр влади, неприбутковими організаціями та іншими сторонами;
Облік і аудит, з 09.2007 по 06.2012 Ведення належної та регулярної проєктну документації та звітністі
відповідно до стандартів Фонду, включаючи описову, статистичну,
аналітичну та фінансову звітність, пов’язану з діяльністю проєкту;
Забезпечення регулярної та ефективної комунікації з іншими
відповідними проєктами та координаторами Фонду, а також
КОНТАКТИ фінансово- адміністративним відділом у рамках реалізації проєкту;
Керівництво та підтримка команди проєкту у виконанні їхніх
обов'язків;
[
Написання грантових заявок для фінансування певних діяльностей
[
проекту
[
makarova-12b193a3/
ЮЛІЯ Старший волонтер
Транзитний центр для ВПО “Арена Львів” (02.2022 - 08.2022)
МАКАРОВА Координація волонтерів та волонтерських проектів. Вміння вести
проекти від ідеї до повної реалізації;
Написання та презентація проектів. Планування їх реалізації;
Ведення документації: досвід у логістиці заходів, написанні звітів по
проведеній роботі і зведенні бюджетів;
Супровід гостей з США та країн Європи для створення
максимально комфортного перебування під час відвідування
центру.
НАВЧАННЯ / ТРЕНІНГИ
Бухгалтер
Будівництво СЕС, виробництво та продаж сонячної
Ефективізація протидії електроенергії, виробництво та продаж ювелірних виробів,
надання в оренду власних та орендованих приміщень (2010 -
домашньому насильству щодо 2022)
ВПО в тимчасових прихистках та
притулках Львівщини; Ведення бухгалтерського та податкового обліку групи підприємств до
складу якого входять 10 юридичних осіб основною діяльністю яких є
Особлисвості соціально - будівництво сонячних електростанцій, генерація та продаж виробленої
електроенергії Гарантованому Покупцю;
психологічної допомоги особам,
Контроль за проведенням бухгалтерських операцій аутсорсинговими
що знаходяться в кризових компаніями;
ситуаціях в результаті війсткових Облік фінансування: позик в т.ч від нерезидентів, валютних кредитів;
Облік імпорту обладнання та розрахунків з іноземними
дій. постачальниками;
Систематичне декларування ПДВ до відшкодування
Формування фінансової, податкової, НКРЕ звітності для подачі в
контролюючі органи;
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей всієї групи;
ДОДАТКОВА ОСВІТА Нарахування з/п, введення обліку матеріалів та ОЗ, інвентаризації;
Участь в формуванні звітів про діяльність підприємств.
Ведення первинної документації, нарахування та виплата заробітної
IFA Міжнародні стандарти плати, кадровий облік.
фінансової звітності (2018, 2 місяці) Контроль та ведення банківських операцій, нарахування та виплата з/п,
Управління проєктами Basic від видача та оформлення авансових звітів, дотримання касосовї
дисципліни;
LvBS (2024)
Нарахування та облік заробітної плати - штат 140 людей (відпускні,
компенсації, лікарняні листи та інші виплати);
Підготовка і здача звітності по заробітній платі (1-ДФ, ЄСВ, ФСС,
статзвітність);
ЗНАННЯ МОВ Ведення ФОПів 3 групи з найманими працівниками;
Українська - рідна
Англійська - В1 Рекомендації
ПОЗИЦІЯ, ІНТЕРЕСИ Клейменов Микита Валерійович
Head of NGO “Dice Con”
[
Донор крові 0(І) RH+(посвідчення
Гончарук Галина Семенівна
серія Льв.№1327)
Займаюсь активними видами Head of the Search and Rescue Volunteer Association
відпочинку: туристичні походи, Герус Іванна Ігорівна
сплави Country Director CF Right to Protection, Poland
Проходження навчань по [
програмі ООН та Council of Europe
Сороченко Уляна Воломирівна
щодо ВПО Senior accountant, ТОВ «Карпатська Енергія»
[
Бакович Назар Петрович
Senior accountant, ЛКП "ШРП Франківського району"
Схожі кандидати
-
Office manager
Львів, Дистанційно -
Assistant director
Львів, Київ -
Офіс-менеджер
50000 грн, Львів -
Асистент керівника
Львів -
Помічник керівника
Львів -
Адміністратор, асистент керівника
Львів