Резюме від 12 лютого 2024 PRO

Володимир

Бизнес-тренер, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бизнес-тренер

з 01.2016 по нині (8 років 4 місяці)
ClinicPro Consulting, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

1. Діагностика медичного персоналу, ассесстмент центр, виявлення в потребі навчання.
2. Розробка програм навчання медичного, адміністративного та технічного персоналу.
3. Навчання персоналу, проведення тренінгів, майстер - класів, коучинг, постійна консультація співробітників.
4. Проведення атестації отриманих знань після навчання.
5. Розробка та надання звіту для керівника медичного закладу та співробітників що до результату атестації.
6. Робота над помилками, тренінг після атестації.

7. Проведення навчання в онлайн та офлайн форматах.
8. Розробка опитувальних анкет для персоналу.

Маю досвід в розробці та проведенні програм навчання по темам:
- " Медичний менеджмент", " Лідерство" , " Тайм-менеджмент" , " Тімбілдинг" , " Якісне обслуговування пацієнтів для адміністратора, лікаря" , "Ефективна робота з конфліктними пацієнтами" , " Ефективні комунікації" , "Сервіс класу Люкс", " Поведінка в нестандартних ситуаціях", "Оператор контакт - центру" тощо.

Досвід роботи з великими та середніми медичними закладами такими як: Добробут, Медіком, Борис, Добрий доктор, Добрий стоматолог, Люмідент, ІрісДент, Інститут Валізновськоно, Новий зір, Візіобуд, Медбуд, Онкологічна клініка Лісод, Клініка Шагова і багато інших.

Е досвід роботи з державними клініками по програмі " Доброзичлива медицина" донорами якої є USAID, контроль Deloitte.

Бізнес-тренер

з 01.2005 по нині (19 років 4 місяці)
Innovation Consulting Group, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

1. Діагностика персоналу, ассесстмент центр, в явлення в по ребі навчання.
2. Розробка програм навчання персоналу.
3. Навчання персоналу, проведення тренінгів, майстер - класів, коучинг, постійна консультація співробітників.
4. Проведення атестації отриманих знань після навчання.
5. Розробка та надання звіту для керівника та співробітників що до результату атестації.
6. Робота над помилками, тренінг після атестації.

7. Проведення навчання в онлайн та офлайн форматах.
8. Розробка опитувальних анкет для персоналу.

Маю досвід в розробці та проведенні програм навчання по темам:
- " Менеджмент", " Переговори" , " Продажі товарів та послуг" , " Лідерство" , " Тайм-менеджмент" , " Тимбілдинг" , " Якісне обслуговування клієнтів" , "Конфліктологія" , " Ефективні комунікації" , " Сервіс класу Люкс", " Поведінка в нестандартних ситуаціях", " Телефонні дзвінки" тощо.

Досвід роботи з сільхоз-компаніями ( продаж сх техніки, удобрива, запчастини); металургія, пивоварні заводи, автосалони, HoReCa, медичні заклади, бутіки преміум та лакшері сегменту, салони краси, продаж басейнів, продаж нерухомості...

Досвід в роботі бізнес- тренера 19 років.

Освіта

КНЄУ

Фінансово обліковий, ревізія та контроль, Дистанційно
Вища, з 1999 по 2002 (3 роки)

НТУ " КПІ"

ЕАФ, Київ
Вища, з 1992 по 1998 (6 років)

Київський технікум " КРМТ"

СПУ, станки з ЧПУ, роботи та комплекси, Київ
Середня спеціальна, з 1986 по 1990 (4 роки)

Знання і навички

Trello Пунктуальність Проведення тренінгів Проведення презентацій Аналіз роботи персоналу Уміння аналізувати Розробка плану навчання Проведення тренінгів з продажу Робота в команді Управлінські навички Систематизація процесів Гейміфікація Collaborator Самостійне прийняття рішень Проведення assessment centre

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: