Євгенія
Менеджер з розвитку
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10425053
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Cell: [
Email: [
Address: м. Київ, вул. Віфліємська 4
Date of birth: 04.03.1987
Nationality: Україна
Резюме
• Добре встановлюю контакти з людьми різного походження
• Комунікабельність і безконфліктність - основні риси
• Високо організована і орієнтована на деталі
• Багатозадачність не є проблемою
• Стресостійка, цілеспрямована та спрагла до саморозвитку.
Навички:
Languages: Англійська(B2), Українська (рідна), Російська (рідна), вивчала Іспанську та Німецьку
PC: Досвідчений користувач, знання MS Office (Excel, Word)
Досвід роботи з: R-keeper, 1C, Pulse, CRM, Bitrix.
Освіта
Заклад:
НПУ імені Драгоманова, (Київ, Україна)
Дата(и) відвідування:
Вересень 2004 - вересень 2009
Кваліфікація(и):
Диплом спеціаліста іноземної філології
Під час навчання відвідувала літню програму Work & Travel в США (2008)
Professional Experience
Компанія:
ROBOCODE, IT школа робототехніки та програмування
Тривалість:
2023-2024
Посада:
Менеджер з розвитку школи
Обов'язки:
• розвиток школи як зовнішньо так і внутрішньо, розміщення реклами, комунікація з усіма локаціями поруч, залучення учнів.
• комунікація з батьками та учнями протягом всього періоду навчання, особисто з кожним вирішення індивідуальних питань.
• комунікація з усіма департаментами компанії
• проведення івентів і міських таборів
• створення команди мрії у вигляді викладачів
• контроль роботи викладачів, надання зворотного зв'язку
• організація ефективних робочих процесів, вирішення проблем, що виникають в процесі роботи
• ведення CRM, робота через Bitrix
Компанія:
Domino’'s pizza
Тривалість:
2017 - 2023
Посада:
Оператор служби підтримки клієнтів, менеджер служби підтримки клієнтів, старший менеджер
Обов'язки:
• Контроль роботи операторів служби підтримки
• Надання зворотного зв'язку командам
• Організація ефективних робочих процесів, вирішення проблем, що виникають в процесі роботи
• Взаємодія з іншими департаментами компанії:
• Передача запитів для вирішення технічних та фінансових труднощів користувачів
• Підтримування постійного спілкування з клієнтами
Включаючи, але не обмежуючись цим:
• Прийом дзвінків (замовлення клієнтів по меню) та введення інформації в програму;
• Консультування клієнтів щодо товару, меню, зон доставки, акцій тощо;
• Обробка інтернет-замовлень, вихідних дзвінків (підтвердження замовлення та уточнення інформації)
• Дотримання стандартів роботи (включаючи наступні скрипти).
Компанія:
TGI Fridays, Positano, Рижий Олень
Тривалість:
2008 - 2017
Посада:
Офіціант, Бармен, Адміністратор( Менеджер)
Обов'язки:
• працювати безпосередньо з клієнтами шляхом обслуговування замовлень, переважно англомовної спільноти:
• перевірка вікових вимог
• знати, як готувати традиційні та вишукані напої,
• обробка платежів
• ведення запасів і постійне підтримання ідеального порядку на робочому місці
• контролювати процес роботи на всіх етапах і у всіх локаціях та процесах
Схожі кандидати
Business Development Manager (Delivering high-quality IT solutions)
Київ, Інші країни, Дистанційно
Зам. директора по развитию сети
35000 грн, Київ
Менеджер з розвитку
Київ
Business Development Manager
Київ
Менеджер по развитию продаж, дилерской сети (B2B, В2С)
Київ
Директор по развитию
Київ