Резюме від 3 лютого 2024 Файл

Євгенія

Менеджер з розвитку

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Музальова Євгенія

Cell: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Address: м. Київ, вул. Віфліємська 4
Date of birth: 04.03.1987
Nationality: Україна

Резюме
• Добре встановлюю контакти з людьми різного походження
• Комунікабельність і безконфліктність - основні риси
• Високо організована і орієнтована на деталі
• Багатозадачність не є проблемою
• Стресостійка, цілеспрямована та спрагла до саморозвитку.

Навички:
Languages: Англійська(B2), Українська (рідна), Російська (рідна), вивчала Іспанську та Німецьку
PC: Досвідчений користувач, знання MS Office (Excel, Word)
Досвід роботи з: R-keeper, 1C, Pulse, CRM, Bitrix.

Освіта

Заклад:
НПУ імені Драгоманова, (Київ, Україна)
Дата(и) відвідування:
Вересень 2004 - вересень 2009
Кваліфікація(и):
Диплом спеціаліста іноземної філології

Під час навчання відвідувала літню програму Work & Travel в США (2008)

Professional Experience

Компанія:
ROBOCODE, IT школа робототехніки та програмування
Тривалість:
2023-2024
Посада:
Менеджер з розвитку школи
Обов'язки:
• розвиток школи як зовнішньо так і внутрішньо, розміщення реклами, комунікація з усіма локаціями поруч, залучення учнів.
• комунікація з батьками та учнями протягом всього періоду навчання, особисто з кожним вирішення індивідуальних питань.
• комунікація з усіма департаментами компанії
• проведення івентів і міських таборів
• створення команди мрії у вигляді викладачів
• контроль роботи викладачів, надання зворотного зв'язку
• організація ефективних робочих процесів, вирішення проблем, що виникають в процесі роботи
• ведення CRM, робота через Bitrix

Компанія:
Domino’'s pizza
Тривалість:
2017 - 2023
Посада:
Оператор служби підтримки клієнтів, менеджер служби підтримки клієнтів, старший менеджер
Обов'язки:

• Контроль роботи операторів служби підтримки
• Надання зворотного зв'язку командам
• Організація ефективних робочих процесів, вирішення проблем, що виникають в процесі роботи
• Взаємодія з іншими департаментами компанії:
• Передача запитів для вирішення технічних та фінансових труднощів користувачів
• Підтримування постійного спілкування з клієнтами
Включаючи, але не обмежуючись цим:
• Прийом дзвінків (замовлення клієнтів по меню) та введення інформації в програму;
• Консультування клієнтів щодо товару, меню, зон доставки, акцій тощо;
• Обробка інтернет-замовлень, вихідних дзвінків (підтвердження замовлення та уточнення інформації)
• Дотримання стандартів роботи (включаючи наступні скрипти).

Компанія:
TGI Fridays, Positano, Рижий Олень
Тривалість:
2008 - 2017
Посада:
Офіціант, Бармен, Адміністратор( Менеджер)

Обов'язки:
• працювати безпосередньо з клієнтами шляхом обслуговування замовлень, переважно англомовної спільноти:
• перевірка вікових вимог
• знати, як готувати традиційні та вишукані напої,
• обробка платежів
• ведення запасів і постійне підтримання ідеального порядку на робочому місці
• контролювати процес роботи на всіх етапах і у всіх локаціях та процесах

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: