Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Галина

Керівник проєкту, відділу, зміни, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник зміни відділу обробки звернень, отриманих через Інтернет (проєкт чатів)

з 01.2020 по нині (4 роки 3 місяці)
Державна установа «Урядовий контактний центр» м. Київ, Київ (Державні організації)

•організація поточної роботи підлеглих;
•аналіз ефективності роботи працівників;
•розробка і впровадження проектів;
•розробка і проведення тренінгів;
•моніторинг і контроль виконання проектів;
•допомога з підготовкою документів з приводу руху працівників відділу;
•навчання та адаптація нових співробітників;
•взаємодія та систематична робота з представниками інших відділів;
•формулювання та створення шаблонів відповідей для працівників з різних питань та проєктів, які допомагають ефективному спілкуванню в чатах;
•моніторинг офіційних ресурсів різних органів влади щодо прийнятих законодавчих та нормативно-правових актів, які необхідні в процесі роботи, опрацювання вказаної інформації;
•опрацювання великих обсягів законодавчих та нормативно-правових актів з різних сфер життєдіяльності країни: соціальна, земельна, охорона здоров’я, комунального господарства, захисту прав споживачів, безпеки і оборони, зайнятості та безробіття, міждержавних відносин, захисту довкілля, оподаткування та кредитування тощо;
•налагодження та підтримка дружньої і позитивної атмосфери в колективі для мотивації працівників підвищувати свою ефективність роботи;
•зведення статистичних даних та формування звітів щодо результатів роботи команди;
•налагодження співпраці з органами влади, з якими втілюються в життя проєкти.

Консультант кол-центру

з 07.2015 по 01.2020 (4 роки 6 місяців)
Державна установа «Урядовий контактний центр» м. Київ, Київ (Державні організації)

•прийом та опрацювання дзвінків заявників на «гарячій лінії»;
•надання консультацій в усній формі;
•формулювання та реєстрація звернень громадян до органів влади відповідно до наявної проблематики;
•опрацювання великих обсягів законодавчих та нормативно-правових актів з різних сфер життєдіяльності країни: соціальна, земельна, охорона здоров’я, комунального господарства, захисту прав споживачів, безпеки і оборони, зайнятості та безробіття тощо;
•психологічна підтримка та допомога громадян

Освіта

Національний університет харчових технологій

Спеціальність: Менеджмент організацій та адміністрування, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Коледж інформаційних технологій та землевпорядкування НАУ

Спеціальність: Організація виробництва, Київ
Середня спеціальна, з 2006 по 2010 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Емоційне вигорання: профілактика та корекція для лідерів

2020, 3 дні

Форум «Освіта для молоді з ТОТ: Результати 2021 - Обрії 2022»

2021, 5 днів

Рівень володіння українською мовою (другий ступінь)

2021

Сертифікат з кібербезпеки. Освіта. Дія

2023

Знання і навички

MS Office Google Workspace Ведення CRM Управлінські навички Google Docs Проведення зустрічей в Zoom Smart Sender Уміння аналізувати Організаторські здібності Стресостійкість Відповідальність Комунікабельність Орієнтація на результат Цілеспрямованість Бажання вчитися і розвиватися

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Розлучена, дітей не маю, не палю, хоббі: читання, малювання

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: