Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Ольга

Адміністратор

Вік:
39 років
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Бабенко Ольга Сергіївна

Дата народження: 14 січня 1985р.
Громадянство: Україна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Сімейний стан:
розлучена
Бажаний графік роботи: повний робочий день, віддалена робота
​ Освіта
2002 р.-2006р.
Приазовський державний технічний університет
Механіко-машинобудівний факультет
Кафедра технології машинобудування
Спеціальність «Інженерна механіка»

​ Досвід роботи
05.2023 Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради
Посада: головний спеціаліст відділу по роботі з громадянами управління
по реалізації соціальної та гуманітарної політики Департаменту
соціального захисту населення Маріупольської міської ради
• Опікувалася діючими військовослужбовцями, УБД, звільненими з полону військовими та їх членами сім’ї. Виявляла базові потреби та надавала інформаційний та соціальний супровід
• Забезпечення надання суб’єктам звернень вичерпної інформацій та консультацій щодо вимог та порядку надання соціальної допомоги та компенсацій відповідно до діючого законодавства та інших питань
• Здійснення прийому мешканців та надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання послуг «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій. Надання звітності.
• Внесення інформації необхідної для прийняття і обробки звернень у відповідні державні та муніципальні інформаційні системи.
• Надання консультації в телефонному режимі.

08.2022-
05.2023р.
Центр підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб «Я-Маріуполь»
Посада: адміністратор
• Робота в програмі щодо реєстрації ВПО
• Загальне діловодство
• Ведення електронного документообігу
• Прийом, розподіл і фільтрація вхідних / вихідних дзвінкі

11.2019 - Фірма верхнього одягу «ФЕЯ»
06.2022р. Посада: помічник керівника підприємства
- Планування, своєчасне внесення змін до графіку роботи керівника
• Загальне діловодство
• Ведення електронного документообігу
• Візова підтримка керівництва і співробітників офісу
• Прийом, розподіл і фільтрація вхідних / вихідних дзвінків
• Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
• Підготовка документів для керівників
• Прийом, обробка та реєстрація кореспонденції та своєчасна її
передача адресатам
• Розсилка документів з резолюціями
• Контроль за дотриманням термінів виконання доручень

06.2017 — 06.2019р.

Донецький національний медичний університет
Посада: провідний фахівець ректорату
• Планування, своєчасне внесення змін до графіку роботи керівника
• Протоколювання і організація нарад
• Загальне діловодство
• Ведення електронного документообігу
• Організація відправки і отримання поштових відправлень
• Візова підтримка керівництва і співробітників офісу
• Прийом, розподіл і фільтрація вхідних / вихідних дзвінків
• Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
• Підготовка документів для керівників

10.2014 — 12.2016р.

11.2012-12.2013р.
ТОВ «Наір Сервіс»
Посада: директор
• Робота з документообігом
• Прийом відвідувачів
• Координація та забезпечення роботи офісу

Орджонікідзевська районна адміністрація Маріупольської міської ради
Посада: спеціаліст 1 категорії загального відділу
• прийом, обробка та реєстрація кореспонденції та своєчасна її передача адресатам
• розсилка документів з резолюціями
• контроль за дотриманням термінів виконання доручень
• реєстрація вихідної кореспонденції
• робота щодо комплектування, збереження, обліку та використання архівних документів, що утворилися в процесі діяльності
• відповідно до своєї компетенції виконує інші обов'язки, а також доручення голови району, начальника відділу

​ Професійні навички та знання
• Знання основ діловодства
• Впевнений користувач ПК – MS Office (Word, Excel), Internet
• Грамотна усна та письмова українська мова
• Володіння оргтехнікою
• Наявність водійських прав – категорія В (без досвіду водіння)
Знання мов
• Англійська мова – зі словником
• Українська мова – вільно
Інше
• Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість
• Старанність, пунктуальність
• Прагнення до розвитку і професійного росту
• Уважність, вміння працювати з великою кількістю інформації

07.02.2024

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: