Резюме від 4 квітня 2024 Файл

Марина

Бухгалтер, менеджер з туризму, персональний помічник

Вік:
38 років
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Ладижева Марина Володимирівна

Дата народження

« 24 » липня 1985 року.

Освіта

2006 р. - Сумський національний аграрний університет. Спеціальність – «Маркетинг», факультет «Економіка і менеджмент», кваліфікація - спеціаліст з маркетингу.

2003 р. - Технікум Сумского національного аграрного університету. Спеціальність – «Бухгалтерський облік», кваліфікація – бухгалтер.

Досвід роботи
AESS BRANDING S.L. Іспанія, м. Сан–Себастьян – адміністративний помічник, з 21.11.2022 р по 24.11.2023 р.
Кадровий облік: підготовка робочих контрактів співробітників. Оформлення і прийом співробітника. Проведення процедури оформлення в Фонді соціального захисту. Нарахування заробітної плати, подання місячних звітів по зарплаті у фонд соціального страхування. Ведення обліку витрат працівників компанії. Виписка рахунків, реєстрація рахунків в програмі TicketBAI. Робота з програмами Diamolab і Diamocom.

ТОВ “ДІЛОВОД” м. Суми — спеціаліст служби підтримки клієнтів, з грудня 2021 р. по лютий 2022 р.
Компанія займається розробкою програмного забезпечення для ведення бухгалтерського обліку онлайн. Обов'язками були допомога з проблемами в ході роботи з програмним забезпеченням і консультування клієнтів щодо користування програмою. Також допомога з продажу і залученням новим клієнтів — презентування програмного забезпечення.

ТОВ “АМПЕРСТАЙЛ” з липня 2020 р. по червень 2021 р.
Бухгалтер у компанії, що займалася монтажем промислового обладнання. Обов'язки: кадровий облік, нарахування зарплати, лікарняні, відпускні. Розрахунки з підзвітними особами, обробка первинної документації, облік банківських операцій, облік ТМЦ і ОЗ, Розрахунки з постачальниками, замовниками та підрядниками. Здача податкової та фінансової звітності. Підготовка управлінської звітності за дорученням керівництва. Робота з Клієнт-банком, СБІС, ЗУП, 1 С 8.3 хмарна.

ТОВ “Освітньо-туристичний центр “ШАНС” м. Суми, з 2008 р. по липень 2016 р.
Менеджер з продажу туристичних послуг, з 2013 року виконувала функції директора. Обов'язки: продаж турів (підбір під запит клієнта, консультування), пошук і спілкування з клієнтами, укладання договорів з операторами, бронювання авіабілетів.
Повний комплекс послуг по відкриттю віз: первинна консультація клієнта, збір і перевірка документів, формування пакету документів для подачі на візу, запис на подачу документів, переклад на англійську, допомога у сплаті візового збору. Займалася відкриттям віз для груп учнів для поїздки у Великобританію на навчання.
Оформлення у програму міжнародного обміну Work and Travel, Au Pair.
Ведення бухгалтерського обліку, формування і здача податкової звітності підприємства.

Також підприємство, наряду з туристичними послугами, надавало послуги по веденню бухгалтерського обліку по договорам «під ключ»: від обробки первинної документації, до формування і здачі податкової звітності, ведення кадрового обліку.

ТОВ “Сілікатобетон” м. Суми, з 2007 р. по 2010 р. (підприємство з виробництва силікатної цегли та газобетонних блоків). Бухгалтер.
Обов'язки: каса, банк, розрахунки з підзвітними особами, розрахунки з постачальниками і замовниками. Обробка первинної документації, банківських виписок, платежі в системі “Клієнт-банк”.

Спеціальна підготовка
2021 р. – Міжнародна академія Маркетингу, закінчила курс SMM – спеціаліст.

2006 р. - Учбовий центр «ІнтерКом», закінчила курс навчання за програмою “Комп'ютерні технології в бухгалтерському обліку та аудиті зі знанням програми 1С:Підприємство».

Спеціальні навички
ПК користувач, Office (Word. Exel, Power Point), Photoshop, Google Docs ведення бух обліку від А до Я в программах 1С: Підприємство, ЗУП, праця з системою «Клієнт-банк», Мєдок.

Додаткова інформація
Знання мов:
українська - вільно
російська - вільно
англійська - intermediate
іспанська - intermediate
Тел.: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (WhatsApp);

e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: