• Файл

Сергей

Директор заводу, підприємства, заступник директора

Вік:
51 рік
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кравченко Сергій Олександрович
18.07.1972 р.н.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Професійні навички

• Досвід роботи на керівних посадах понад 17 років з них 10 років, у ТОП-складі в підприємствах харчової, сільськогосподарської, гірничодобувної, хімічної та переробної промисловості.
• Управління підприємством із кількістю персоналу понад 500+ осіб.
• Антикризове керування виробничим підприємством.
• Розробка кадрової структури підприємства, реформування кадрового складу формування кадрового резерву та селекція, вирішення кадрових питань та питань навчання та підготовки/перепідготовки персоналу.
• Використання нових виробничих напрямів як бізнесу «з нуля».
• Впровадження для підприємства стандартів ISO –HAASP, Kosher, Halal.
• Розширення ринків збуту продукції. Зовнішньо-економічна діяльність.
• Модернізація виробництва з метою підвищення виробничих та якісних показників.
• Впровадження програм енергоефективності з повною чи частковою заміною обладнання промислової інфраструктури.
• Ребрендинг торгової марки, реєстрації ТМ, патентування винаходів та продуктів.
• Розробка та впровадження нових продуктів та розширення асортиментної лінійки продукції, що випускається.
• Досвід впровадження KPI та інших мотиваційних програм.
• Впровадження соціальних програм для покращення умов праці персоналу на підприємстві.
• Досвід проходження аудиту В4 (DELOITTE).
• Досвід проходження комплексних фіскальних перевірок за період 4 роки

• Досвід боротьби з рейдерськими силовими захопленнями (подолав 2 спроби силового рейдерського захоплення підприємства)
• Розробка, планування та реалізація спільних стратегій розвитку бізнесу.
Фінансове планування діяльності. Формування видатково-прибуткових бюджетів, визначення необхідних обсягів із метою максимальної ефективності виконання поставлених завдань.
• Проведення переговорів щодо закупівель та продажу на різних рівнях, формування договірних відносин та подальше ведення проектів
• Розробка стратегії розвитку та репутаційної поведінки, а також прогнозування ринку в умовах конкуренції
• Управління та контроль ведення господарської діяльності підприємства
• Пошук та формування договірних відносин з виробничими та корпоративними Партнерами
• Організація та проведення ревізій та аудиторських перевірок
• Кадрова та офісна безпека. Проведення службових розслідувань
• Контроль випуску та реалізації продукції
• Контроль правильності рахунків, платежів та ін.
• Правова робота підприємства, у т. ч. претензійно-позовна діяльність
• Робота у банківському секторі, у т. ч. у сфері валютного та митно-банківського контролю
• Успішне проходження всіх перевірок регулюючих державних органів
• Боротьба з корупцією
• Багато іншого (при зустрічі)

Професійний досвід

• З листопада 2023р.по т.ч.- заступник генерального директора Агрохолдингу ПрАТ «АК»Слобожанський».

• 26.02.22-01.09.22-ТРО. (А7330,119 ОБр ТРО) у резерві з 01.09.22 р.

• 2015-01.02.2022 – Позиція: Генеральний директор . До 20.08.2019 (з 2015р) – заступник директора-директор з безпеки ТОВ «Прилуцький завод «Білкозін». Напрямок – виробництво колагену та білкової колагенової ковбасної оболонки, медично-фармацевтична продукція
-Завдання: вивести завод із кризи, збільшити виробництво та продажі на 100%, розширити ринки збуту продукції, ліквідувати бюджетний дефіцит, модернізувати виробництво, впровадити енергоефективні інновації, створити нову асортиментну лінійку продукції, провести ребрендинг торгової марки, реформувати кадровий склад та сформувати кадровий резерв, якісно покращити соціальні умови праці, підвищити загальну заробітну плату на 30%, сертифікувати підприємство та атестувати загальносвітовим стандартам – ISO, HAASP, GMP, Kosher, Halal, сформувати систему ОП та ТБ.
-Виконання - завод виведений із кризи. Виробництво та продаж збільшено на 300 %. Проведено реконструкцію та заміну 50% основного обладнання. Застосовано енергозберігаючі технології. Загальна економія коштів від енергозберігаючих заходів становила до 3 млн. грн. на місяць. Газифікований
завод. Підвищено зарплату персоналу на 30 %, придбано автобуси та організовано корпоративне розвезення, повністю виконано всі вимоги щодо ОП та ТБ. Проведено ребрендинг торгової марки «Белкозин» з перереєстрацією торгового знака та ін., загальний портфель контрагентів збільшився до 57 країн світу (з 32-х), розроблено, запатентовано та запущено в серійне виробництво 2 нових продукти. Замінено 70% керівного складу вищої та середньої ланки, технічної та технологічної служби. Опробовано методику залучення за наймом іноземних фахівців. Проведено зовнішній аудит В4 та комплексна перевірка фіскальної служби за період 4 р. - без зауважень та санкцій. У комерційній службі впроваджено систему KPI, а у виробництві впроваджено мотиваційну систему преміювання та кар'єрного зростання.

• 2014-2015 – Позиція: начальник КРО. Агрохолдинг ТОВ "Приват-Агроцентр". Напрямок: сільське господарство,п реробування. Координація роботи фінансово-економічних служб холдингу, служби економічної безпеки та адміністрацією.
- Завдання. Контроль фінансово-господарської діяльності. Внутрішній аудит достовірності діяльності майданчиків агрохолдингу. Проведення ревізій та розслідувань.
-Виконання – проведено близько 60 ревізій за результатами, яких було встановлено розкрадання та фінансові порушення до 2 млн доларів разом. Щодо 2 топ-менеджерів (керівників КСП порушено кримінальні справи). Розроблено та впроваджено загальнохолдингову систему складського обліку та ведення первинної документації, ПММ. За рекомендаціями КРО оптимізовано бюджети підрозділів та запроваджено нову систему щоденного бюджетування сегментів та погодження реєстрів сплат та видатків. Під моїм керівництвом оптимізовано кодастровий реєстр земель 25 господарств та пайовиків – прибуток від оптимізації та боротьби з корупцією склав понад 500 тис. доларів.
• 2012-2014 – ПВФО. Консалтинг (послуги у сфері проведення аудиту та ревізій підприємств гірничодобувного сектору та металургії).
-Завдання - проведення зовнішнього аудиту підприємств різних напрямів - важке машинобудування, гірничодобувна галузь, металургія, торговий сектор.
-Виконання – 100% у міру замовлень на проведення аудиту
• 2010-2012 – Позиція: директор з економічної безпеки. Промислова група «Кислотоупор». Напрямок: гірничодобувна галузь (каоліни, гіпс, піски), переробка гіпсу, цегляне виробництво, виробництво будівельних матеріалів та сумішей, виробництво клінкеру, щебеню, мінерального порошку для асфальтобетонних заводів та покрівельних покриттів, сумішей та ін. з вапняку, мет.шлаку.
- Завдання - контроль фінансово-господарської діяльності, проведення аудитів, ревізій, розслідувань. Аналіз та управління ризиками. Виконання функціональних обов'язків заступника директора, участь у інвестиційних проектах та модернізації виробництва.
-Виконання – створення «з нуля» системи економічної безпеки, створення контрольних служб у гірничодобувному секторі з обліку добового видобутку, внаслідок чого було виявлено порушення на суму понад 1 млн. доларів (розкрадання каоліну). За рекомендацією СЕБ було створено комп'ютерну програму, суміщену зі видобувними кар'єрами, ваговими та складами з контролю видобутку, переробки та переміщення сировини, що видобувається, яка оптимізувала втрати та витрати на 25%. З ініціативи СЕБ у рамках інвестиційної програми побудовано та введено в експлуатацію прогресивні дробильно-сортувальні установки та млин.
• 2009-2010 – Позиція: старший Державний контролер – ревізор КРУ Донецької області. Завдання -проведення ревізій та аудиту підприємств важкої індустрії, гірничої промисловості та військово-промислового комплексу. Керівництво виїзними бригадами.
• 2006-2009 – Позиція: начальник служби фінансово – економічної безпеки. АКБ «Укрсоцбанк» Донецької обласної філії.
Завдання - корпоративна та фінансова безпека, дебіторська заборгованість, проведення оцінок, аналіз та управління ризиками.
Виконання – повернення дебіторської заборгованості щонайменше 90%.
• 2004-2006 – Позиція: спеціаліст інформаційно-аналітичного відділу служби економічної безпеки .ВАТ «Донецьк-Авто». Корпоративна та фінансово-економічна безпека.
• 1991-2004 – служба на різних керівних посадах в Управлінні карного розшуку, прикордонних військ та податковій поліції. Звільнився за пільгову вислугу років.
Освіта
• 1986-1991 – Донецький будівельний технікум, кваліфікація "Технік-механік автомобільного транспорту"
• 1994–1999 – вища, Донецький інститут внутрішніх справ України, «Правознавство». Кваліфікація "Юрист". Факультет «оперативно-розшукова діяльність»
• 2007-2009 – вища, Київська академія житлово-комунального господарства, «Облік та аудит». Кваліфікація "Економіст". Факультет «Ревізійна діяльність та економічна безпека»
• Навчання та здобуття кваліфікації «Внутрішній аудитор системи менеджменту ISO-22000 та 19011» (серт.ТМS-HAASP)
• Бізнес-освіта .Проходив бізнес навчання «Успішний керівник» 6 міс. Консалт.агенст. "Бізнес-конструктор". (Сертифікат).

Особисті якості
Вмію аналізувати та оцінювати поточну фінансово-господарську ситуацію, на підставі якої вмію прогнозувати перспективу розвитку підприємства.
Належу до довіреного мені бізнесу по-господарськи з педантизмом.
Вмію правильно розставляти цілі та завдання перед персоналом, контролювати їх виконання та вимагати результати.
Постійно цікавлюся нововведеннями, досвідом та досягненнями для впровадження та застосування на власному виробництві.
Вмію працювати на результат. Вважаю за краще і поважаю колегіальне обговорення питань з метою отримання єдино вірного рішення.
Маю грамотність і культуру спілкування.
Захоплення, хобі, інтереси
Подорожі. Книги

Додаткова інформація :
Маю автомобіль, права, біометричний паспорт. Володіння комп'ютером - OC Windows XP, Vista.
Впевнений користувач MS Office (Excel, Word, Outlook, Access), 1C-УПП (7 та 8)
Мови : українська, російська вільно, англійська – «intermediate»

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: