Резюме від 9 лютого 2024 Файл

Юлия

Адміністратор, юрист

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

П.І.Б. Поліщук Юлія Юріївна
Конт.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Д.н. 21.03.1985
Освіта 2004-2007 Національна академія внутрішніх справ
України, спеціальність «Правознавство»

Досвід роботи:
06.2022 - поточний час - ТОВ «НАШНЕТ», юрист -
аналіз, підготовка і складання, погодження різного типу договорів (в т.ч. з доступу, сервітуту
тощо); консультування з питань чинного законодавства; розробка документів правового
характеру та надання висновків про юридичну спроможність документів, що вироблялись в
організації; підготовка відповідей на вхідну кореспонденцію, що потребує правового аналізу
(листи, претензії, запити тощо); регулярний моніторинг та аналіз чинного законодавства
щодо питань діяльності організації; взаємодія з правоохоронними органами всіх напрямків;
взаємодія з експлуатуючими організаціями - КЖСЕ, ОСББ, управляючими компаніями;
консультування щодо поточної діяльності організації; ділове листування з контрагентами
організації; ведення та облік реєстрів договорів, а також іншого документообігу; виконання
інших доручень керівництва тощо.

11.2016 – 09.2020 – ТОВ «Мережа Ланет», заступник начальника юридичного відділу –
аналіз, підготовка і складання договорів; консультування з питань чинного законодавства;
розробка документів правового характеру та надання висновків про юридичну спроможність
документів, що вироблялись в організації; складання позовних заяв, претензій, листів тощо
та захист інтересів організації у судах першої інстанції; взаємодія з правоохоронними
органами всіх напрямків; підготовка відповідей на вхідну кореспонденцію, що потребує
правового аналізу (листи, претензії, запити тощо); повний супровід діяльності організації у
профільних контролюючих органах щодо телекомунікаційної діяльності (ліцензування,
внесення до реєстрів, отримання дозволів та висновків, звітність); регулярний моніторинг та
аналіз чинного законодавства щодо питань діяльності організації; вирішення нестандартних
питань тощо.

12.2013 – 10.2016 – ТОВ «Хардтехсервіс», менеджер з адміністративної діяльності –
укладення та підтримка договорів з платіжними системами та фінансовими установами,
рекламними агенціями, типографіями, постачальниками та іншими контрагентами;
оформлення ліцензій та інших дозвільних документів для діяльності компанії; управління
корпоративною телефонією організації, вирішення поточних правових питань діяльності
організації.

10.2008 – 09.2013 – ТОВ «Квадротек», помічник генерального директора – погодження
умов співробітництва, проведення переговорів, укладення та підтримка договорів з
платіжними системами та фінансовими організаціями, рекламними агенціями,
типографіями, постачальниками та іншими контрагентами; укладення договорів та повний
супровід взаємодії з клієнтами – юридичними особами; оформлення ліцензій та інших
дозвільних документів діяльності організації; ведення первинної бухгалтерії; управління
телефонізацією офісу та корпоративною мобільною телефонією; ведення господарської
діяльності офісу; всі обов’язки діяльності офіс-менеджера (приймання та обробка вхідних
дзвінків, обмін кореспонденцією, забезпечення офісу і т.д.); виконання інших доручень
керівника.

10.2008 – 10.2009 – СТО «Mustang», адміністратор – реєстрація клієнтів, замовлення та
контроль за доставкою витратних матеріалів та запчастин, координація графіку прийому та
повернення транспортних засобів, реєстрація рекламацій, ведення бази даних.

02.2008 – 08.2008 – ЗАТ «Альфа-Банк», асистент Начальника Управління по роботі з
державними органами – організація робочого дня керівника; оформлення відряджень, віз,
командировок, виз, представницьких витрат; бронювання авіа білетів, готелів; прийом
вхідних дзвінків та кореспонденції; підготовка інформації по запиту керівника; виконання
інших доручень керівника тощо.

03.2007 – 02.2008 – ЗАТ «Альфа-Банк», адміністратор головного офісу – прийом та
маршрутизація вхідних-вихідних дзвінків, кореспонденції; моніторинг баз даних;
координація клієнтів; надання інформації щодо усього спектру діючих банківських
продуктів; прийом відвідувачів; виконання доручень.

07.2006 – 03.2007 – ЗАТ «Альфа-Банк», спеціаліст відділу продажу Управління продаж
та дистрибуції – консультації фізичним особам щодо умов споживчого кредитування;
документальний супровід оформлення кредитної угоди; підготовка внутрішньої звітності.

07.2005 – 06.2006 – ТОВ «Фортуна АРТ», менеджер з реклами – ведення угод з
клієнтами (база, формування та контроль презентацій, комплексні програми).

02.2005 – 07.2005 – МСЦ Шевченківського району, кадровий інспектор - ведення
кадрового діловодства, підбір персоналу, организація тренінгів.

Додаткові відомості:
Досвідчений користувач ОС Windows, Android .Чудові навички роботи з пакетом MS Office,
впевнене володіння широким спектром різноманітних офісних програм. Базові знання 1С.
Навички управління базовою офісною оргтехнікою. Знання ділової етики. Водійські
категорії А1, А, В.

Особисті якості:
Багатозадачність; комунікабельність; стресостійкість; прагнення до позитивного результату
досягнення поставленої мети; вміння вирішувати конфліктні ситуації; творче мислення;
вміння працювати як з командою, так і самостійно; ненав’язливо ініціативна; легко
навчаюсь і пристосовуюсь; вмію працювати по готовим скриптам, не виходячи за межі своєї
компетенції, але не ховаюсь за хибною скромністю; ціную довіру, розумію і дотримуюсь
поняття комерційної та особистої таємниць; не уразлива.

Особиста діяльність:
Член Громадської організації, яка допомагає людям з залежностями (реабілітація та
постадаптація).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: