Резюме від 17 травня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10446478

Оператор контакт-центру, менеджер з продажу

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ХОЛКІНА
ДАР’Я СЕРГІЇВНА
діловод/організатор діловодства

Особисті дані
Контактні дані Дата народження: 23.01.1997
Місце реєстрації: м.Київ, Україна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (телеграм) Розглядаю офлайн лівий берег/онлайн роботу з навчанням
або офлайн з подальшою можливістю віддаленої роботи
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Київ (Лівий берег)
Досвід роботи (4 роки)
ДІЛОВОД-СЕКРЕТАР
ВЕРЕСЕНЬ 2015 Р. – ВЕРЕСЕНЬ 2016 Р. КНП «КОНСУЛЬТАТИВНО-
ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР» ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ, М. КИЇВ
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
Освіта — РОБОТА З ДОКУМЕНТАМИ/КОРЕСПОНДЕНЦІЄЮ;
— ПРИЙОМ, ОБРОБКА ТА СОРТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ;
УНІВЕРСИТЕТСЬКИЙ КОЛЕДЖ КИЇВСЬКОГО — ПІДГОТОВКА ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ КЕРІВНИКА (ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ТА
УНІВЕРСИТЕТУ ІМ. БОРИСА ГРІНЧЕНКА ОСОБИСТИХ ЗАЯВ НА ПІДПИС КЕРІВНИКА, ОФОРМЛЕННЯ НАКАЗІВ,
РОЗПОРЯДЖЕНЬ);.
— ВЕДЕННЯ ДІЛОВОГО ЛИСТУВАННЯ; НАДАННЯ ВІДПОВІДЕЙ НА ЗВЕРНЕННЯ
молодший спеціаліст — ПРИЙОМ, РОЗПОДІЛ ВХІДНИХ/ВИХІДНИХ ДЗВІНКІВ;
діловод/організатор діловодства (денна — ПРИЙОМ І РЕЄСТРАЦІЯ ВХІДНОЇ ТА ВИХІДНОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ;
форма навчання) — РОБОТА З ОРГТЕХНІКОЮ
— СКЛАДАННЯ АКТІВ, ПРОТОКОЛІВ, НОМЕНКЛАТУРИ СПРАВ;
2012 - 2015 — ОБЛІК РОБОТИ СПІВРОБІТНИКІВ;
— СКЛАДАННЯ ГРАФІКІВ І ТАБЕЛІВ РОБОЧОГО ЧАСУ.
— ВИКОНАННЯ ОСОБИСТИХ ДОРУЧЕНЬ КЕРІВНИКА
ОПЕРАТОР ПК В КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ
Навички ВЕРЕСЕНЬ 2016 Р. – БЕРЕЗЕНЬ 2019 Р. КНП «КОНСУЛЬТАТИВНО-
ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР» ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ, М. КИЇВ
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
—ПРИЙОМ, ОБРОБКА ТА СОРТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ;
Ведення документообігу —СКЛАДАННЯ АКТІВ, МЕДИЧНИХ ДОВІДОК, ПРОТОКОЛІВ, НОМЕНКЛАТУРИ
СПРАВ
Комунікація з персоналом —СКЛАДАННЯ ГРАФІКІВ І ТАБЕЛІВ РОБОЧОГО ЧАСУ.
та клієнтами —ВЕДЕННЯ ЖУРНАЛІВ
—ЗАПОВНЕННЯ САНІТАРНИХ КНИЖОК ТА ВКЛАДЕНЬ
Володіння ПК та офісною —НАПИСАННЯ СТАТИСТИЧНИХ ТАЛОНІВ
—АРХІВУВАННЯ ДОКУМЕНТІВ
технікою, ведення соцмереж —ВИДАЧА НАПРАВЛЕНЬ ТА ВЕДЕННЯ ЗАПИСУ
—КООРДИНУВАННЯ ПАЦІЄНТІВ ТА НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО
Базові знання
ОБСЛУГОВУВАННЯ
Microsoft Office —ВИКОНАННЯ ОСОБИСТИХ ДОРУЧЕНЬ КЕРІВНИКА

Грамотна усна/письмова мова
Інше
Не маю навичок з касовим апаратом
та терміналом! Готова навчатися Бажаний графік роботи: врегульований/ позмінний
новому! Бажана заробітна плата: від 11-13 тис.грн
Шкідливі звички: немає (не палю)
Знання мов Хобі: фотографія, рукоділля
English А2 Бажано наявність укриття. В дійсну ракетну небезпеку
життям не ризикую.
Українська (рідна)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: