Резюме від 18 червня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10451045

Директор магазину

Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор магазину

з 02.2017 по 02.2024 (7 років)
ТОВ "Арго-торгівельна мережа", Львів (Роздрібна торгівля)

Основні функції:
Весь перелік функціональних задач та особистих якостей і робочого досвіду, поєднаного з попередніх робіт з врахуванням корпоративних цінностей компанії «ARGO»

Директор магазину

з 07.2012 по 06.2016 (3 роки 11 місяців)
Centro, Львів (Нерухомість)

Основні обов'язки:
• Проведення співбесід при відборі нових співробітників, адаптація та розвиток персоналу.
• Грамотне розміщення товарів на складі та в торговому залі.
• Забезпечення повної відповідності іміджу магазину, якості обслуговування клієнтів, вибору та представлення продукції в торговому залі брендової концепції компанії "Центр Обуви".
• Продумане і ефективне використання торгової площі та допоміжних приміщень магазину, контроль за оптимальним розміщенням товару в торговому залі та вітринах, відповідно до керівництва з мерчендайзингу.
• Ефективна організація внутрішнього розпорядку магазину, отримання максимальної віддачі від кожного співробітника, розподіл обов'язків та нормування тривалості робочого дня.
• Дотримання всіх вимог місцевих контролюючих організацій.
• Складання графіка роботи персоналу, забезпечення наявності оптимальної кількості співробітників магазину, складників, касирів та продавців.
• Управління колективом, як єдиною командою, підтримка корпоративного духу всередині колективу, постійна мотивація співробітників з використанням індивідуального підходу.
• Оцінка якості роботи персоналу за допомогою чек-листів, надання зворотного зв'язку, управління та навчання персоналу.
• Здійснення контролю за товарними залишками магазину, проведення щомісячної інвентаризації під особистим керівництвом з метою забезпечення достовірності її результатів.
• Регулярне проведення вибіркових перевірок товару на складі магазину.
• Організація касової дисципліни, проведення касових операцій на кожному рівні в роздрібі (інкасації, перевезення великих грошових коштів та організація логістики таких перевезень).
• Своєчасне надання необхідних звітів в компанії.

Директор магазину

з 12.2011 по 03.2012 (3 місяці)
ТОВ "Боско Спорт", Львів (Роздрібна торгівля)

З 16.12.11 по 20.03.12 – директор магазину "BOSCO Sport"
• Відкриття магазину у Львові з "0"
• Вирішення питань із державними службами (дозволи, договори, затвердження)
• Проведення співбесід при відборі нових співробітників, навчання і розвиток персоналу.
• Грамотне розміщення товарів на складі та в торговому залі.
• Забезпечення повної відповідності іміджу магазину, якості обслуговування клієнтів, вибору та представлення продукції в торговому залі за брендовою концепцією компанії "Bosco Sport".
• Розумне і ефективне використання торгової площі та допоміжних приміщень магазину, контроль за оптимальним розміщенням товарів в торговому залі та вітринах відповідно до директив з мерчендайзингу.
• Ефективна організація внутрішнього розпорядку магазину, отримання максимальної віддачі від кожного співробітника, розподіл обов'язків та нормування тривалості робочого дня.
• Дотримання всіх вимог місцевих контролюючих організацій.
• Складання графіка роботи персоналу, забезпечення наявності оптимальної кількості співробітників магазину, складників, касирів та продавців.
• Управління колективом, як єдиною командою, підтримка корпоративного духу всередині колективу, постійна мотивація співробітників з використанням індивідуального підходу.
• Оцінка якості роботи персоналу за допомогою чек-листів, надання зворотного зв'язку, управління та навчання персоналу.
• Здійснення контролю за товарними залишками магазину, проведення щомісячної інвентаризації під особистим керівництвом з метою забезпечення достовірності її результатів.
• Регулярне проведення вибіркових перевірок товару на складі магазину.
• Організація касової дисципліни.
• Своєчасне надання необхідних звітів.

Менеджер з питань розвитку регіону

з 02.2011 по 06.2011 (4 місяці)
ТОВ "ЛПП Україна", Львів (Роздрібна торгівля)

Від 08.02.11 до 08.06.11 – Менеджер з питань розвитку регіону (Захід, Південь) компанії "Reserved, Gropp, House", ТОВ "ЛПП Україна"
• Управління персоналом роздрібної мережі Західного та Південного регіонів
• Підпорядкованість 15 магазинів, 13 менеджерам, 150 працівникам роздрібу.
• Управління та координація процесу продажів в роздрібній мережі на території відповідальності
• Стратегічне та тактичне планування продажів Західного та Південного регіонів
• Кадрове планування команди
• Навчання менеджерів магазинів, проведення тренінгів, самітів, зустрічей, настановлення цілей, настрій керівників.
• Своєчасне і якісне планування, оцінка і аналіз ситуації бренда "Reserved", а також конкурентів на території відповідальності
• Постановка цілей, мегазинам та керівникам на місяць, а також оперативні цілі на тиждень, день.
• Організація та контроль проведення акцій в компанії місцевого значення.
• Надання тижневих і місячних звітів
• Аналіз виконання плану продажів, контроль динаміки приросту
• З 8.02.11 по 8.06.11 року – Менеджер з питань розвитку регіону (Захід, Південь) компанії «Reserved, Gropp, House», ДП «ЛПП Україна»
• Управління персоналом роздрібної мережі Західного та Південного регіонів
• Підпорядкованість 15 магазинам, 13 менеджерам, 150 співробітникам роздрібу.
• Управління та координація процесу продажів у роздрібній мережі на території відповідальності
• Стратегічне та тактичне планування продажів Західного та Південного регіонів
• Кадрове планування команди
• Навчання менеджерів магазинів, проведення тренінгів, самітів, зустрічей, нарад, постановка цілей, налаштування керівників.
• Своєчасне та якісне планування, оцінка і аналіз ситуації бренду «Reserved» та конкурентів на території відповідальності
• Постановка цілей для магазинів та керівників на місяць, а також оперативні цілі на тиждень, день.
• Організація та контроль проведення акцій в компанії локального значення.
• Надання щотижневих та щомісячних звітів
• Аналіз виконання плану продажів, контроль динаміки приросту/зменшення в порівнянні з попередніми періодами;
• Аналіз проблем, причин, розробка методів поліпшення показників;
• Організація роботи персоналу в торговельному процесі, відповідно до розроблених стандартів компанії.

Директор магазину

з 08.2010 по 02.2011 (6 місяців)
магазин Steve Madden, Львів (Роздрібна торгівля)

Від 27.08.10 по 07.02.11 – директор магазину «Steve Madden»
• Відкриття магазину у Львові з "0"
• Вирішення питань із державними службами (дозволи, договори, затвердження)
• Проведення співбесід при відборі нових співробітників, навчання і розвиток персоналу.
• Грамотне розміщення товарів на складі та в торговому залі.
• Забезпечення повної відповідності іміджу магазину, якості обслуговування клієнтів, вибору та представлення продукції в торговому залі за брендовою концепцією компанії "Steve Madden".
• Розумне і ефективне використання торгової площі та допоміжних приміщень магазину, контроль за оптимальним розміщенням товарів в торговому залі та вітринах відповідно до директив з мерчендайзингу.
• Ефективна організація внутрішнього розпорядку магазину, отримання максимальної віддачі від кожного співробітника, розподіл обов'язків та нормування тривалості робочого дня.
• Дотримання всіх вимог місцевих контролюючих організацій.
• Складання графіка роботи персоналу, забезпечення наявності оптимальної кількості співробітників магазину, складників, касирів та продавців.
• Управління колективом, як єдиною командою, підтримка корпоративного духу всередині колективу, постійна мотивація співробітників з використанням індивідуального підходу.
• Оцінка якості роботи персоналу за допомогою чек-листів, надання зворотного зв'язку, управління та навчання персоналу.
• Здійснення контролю за товарними залишками магазину, проведення щомісячної інвентаризації під особистим керівництвом з метою забезпечення достовірності її результатів.
• Регулярне проведення вибіркових перевірок товару на складі магазину.
• Організація касової дисципліни.
• Своєчасне надання необхідних звітів.

Територіальний операційний менеджер роздрібної торгілі

з 04.2003 по 05.2009 (6 років 1 місяць)
ДП"Адідас-Україна", Львів (Роздрібна торгівля)

Від 01.08.2007 до 25.05.2009 - «adidas-Group», Територіальный Операційний Менеджер роздрібної торгівлі Західного регіону:
• Управління персоналом роздрібної мережі Західного регіону
• В підпорядкуванні 13 магазинів, 10 менеджерів, 140 працівників роздрібу.
• Відкриття 6 магазинів з «0» (Тернопіль, Вінниця, Хмельницький, Чернівці)
• Проведення співбесід з керівниками середнього рівня (менеджери магазинів), оформлення, затвердження, навчання, подача О.С, складання планів розвитку, звільнення.
• Управління та координація процесу продажів у роздрібній мережі на території відповідальності
• Стратегічне та тактичне планування продажів Західного регіону
Кадрове планування команди
• Навчання менеджерів магазинів, проведення тренінгів, самітів, зустрічей, нарад, постановка цілей, налаштування керівників.
• Ведення переговорів та оптимізація роботи з ключовими клієнтами
• Своєчасне та якісне планування, оцінка і аналіз ситуації бренду «adidas-Group» та конкурентів на території відповідальності
• Постановка цілей для магазинів та керівників на місяць, а також оперативні цілі на тиждень, день.
• Організація та контроль проведення акцій в компанії локального значення.
• Надання щотижневих та щомісячних звітів
• Аналіз виконання плану продажів, контроль динаміки приросту/зменшення в порівнянні з попередніми періодами;
• Аналіз проблем, причин, розробка методів поліпшення показників;
• Організація роботи персоналу в торговельному процесі, відповідно до розроблених стандартів компанії.
• Аналіз та контроль поставок товару в магазини:
• Своєчасність поступлення товарів з місць вивезення в магазини;
• Постійний контроль поповнення товару в магазини, аналіз наявності товарів в залі та види розміщення в торговому залі;
• Контроль товарних залишків по всім групам товарів;
• Організація та контроль проведення інвентаризацій товару менеджерами магазинів:
• Забезпечення обліку та збереження товарно-матеріальних цінностей по магазинах;
• Контроль проведення навчання персоналу торгового центру, адаптації нових співробітників всіх рівнів; Узгодження зарплати персоналу торгового центру;
• Забезпечення виконання вимог внутрішніх нормативів (правил, процедур, інструкцій) щодо торгівлі.

Освіта

Львівський національний університет ім. Івана Франка

Економіка торгівельного підприємства, Львів
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Поліграфічний технікум Укранської Академії Друкарства

Товарознавство та комерційна діяльність, Львів
Середня спеціальна, з 2000 по 2002 (2 роки)

Знання і навички

Доброзичливість Користувач 1С Управління персоналом Активний продаж Оформлення вітрини Робота із запереченнями Контроль цінників Продаж одягу 1С:Підприємство MS Office MS Excel Розвиток продажу Планування продажу

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Польська — просунутий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: