Резюме від 13 лютого 2024 Файл

Лідія

Регіональний менеджер

Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Прізвище, ім’я, по-батькові: Соколовська Лідія Юріївна
Дата народження: 21 жовтня 1981 р.(42 рік)
Контактний номер тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса ел. почти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Поштова адреса: 76019, м. Івано-Франківськ, вул. Набережна 10 / 8


Мета

Отримання роботи регіонального менеджера

Освіта

• Івано-Франківська загальноосвітня середня школа №1 з поглибленим вивченням англійської мови
Рік закінчення: 1999р.
• Вище професійне училище № 18
Рік закінчення: 2001р.
Спеціальність: менеджер офісу (молодший спеціаліст з відзнакою)
• Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Рік закінчення: 2006р.
Спеціальність: облік і аудит (диплом магістра)

Трудова діяльність

ТОВ «Зірка Буковелю»
2019-до цього часу – бухгалтер з оподаткування
Функціональні обов’язки:
• Облік ПДВ, акцизу, туристичного збору, екологічного податку (формування податкових зобов’язань і кредиту підприємства, реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань до них, подача податкової звітності до ДПІ).
• Статистична звітність
• Робота в системі Клієнт-Банк, проведення платежів.

ТОВ «ТЕП»
2017-2019рр. – бухгалтер (єдиний)
Функціональні обов’язки:
• Розрахунки з покупцями та постачальниками (опрацювання первинної документації, проведення звірок, розрахунки за товари/послуги через систему Клієнт-Банк, проведення банківських виписок)
• Ведення каси підприємства (видача/оприбуткування готівки в касі, авансові звіти, робота з РРО)
• Нарахування та виплата зарплати, відпускних, лікарняних.
• Облік ПДВ, інших податків і зборів (формування податкових зобов’язань і кредиту підприємства, реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань до них, подача податкової звітності до ДПІ та ФСС) та їх сплата.
• Фінансова та статистична звітність.

Приватний підприємець, директор магазину (мережа магазинів “Делікатес”)
В серпні 2015р. почала діяльність приватного підприємця в сфері громадського харчування та роздрібної торгівлі.
Функціональні обов’язки:
• контроль за проведенням будівельних робіт, проведення електромереж, водо-, газопостачання, укладання договорів та отримання дозвільних документів на провадження діяльності;
• закупка матеріалів, обладнання та іншого інвентарю (в т.ч. закордоном), укладання угод про співпрацю, ведення переговорів;
• підбір персоналу та його навчання;
• формування товарного асортименту, складання замовлень, контроль “викладки” товарів, умов та термінів його зберігання;
• розрахунки з постачальниками (в т.ч. безготівкові);
• облік первинної документації, проведення звірок з постачальниками, ревізій;
• аналіз діяльності магазину (продаж), використовуючи дані бухгалтерських програм;
• контроль за дотриманням чистоти та санітарних норм приготування та зберігання продукції;
• спілкування з клієнтами, укладення договорів, прийом замовлень.

Івано-Франківська обласна дирекція "ВОГ РІТЕЙЛ"
22 вересня 2008 — 26 листопада 2014 – бухгалтер І кат.
Функціональні обов’язки:
• Облік супутніх товарів (прихідні та податкові накладні), проведення ревізій, проведення актів звірок з постачальниками, безготівкові розрахунки з постачальниками (система Клієнт-Банк), проведення банківських виписок.
• Нарахування заробітної плати (за окладами і тарифними ставками) відпускних, лікарняних, формування та подача звітності до фондів соціального страхування та ДПІ, сплата податків та зборів, виплата заробітної плати і лікарняних(через касу/банк).
• Розрахунки з постачальниками за товари і послуги (система Клієнт-Банк), проведення банківських виписок, виписка доручень.

ТзОВ "Станіславська торгова компанія"
03 вересня 2007- 19 вересня 2008 - заступник головного бухгалтера
Функціональні обов’язки:
• Облік послуг, проведення актів звірок, контроль за касовою дисципліною, проведення ревізій, виписка товарних та податкових накладних, оприходування товарів, введення в експлуатацію основних засобів, проведення авансових звітів.

ІФФ ТзОВ "Торговий дім Континуум-Галичина"
18 липня 2006 - 20 серпня 2007 - помічник менеджера зі збуту, фахівець з обліку.
Функціональні обов’язки:
• виписка товарних та податкових накладних, ведення касових операцій (прихідні/розхідні касові ордери, касова книга), робота з РРО, проведення ревізій, підготовка документів для відкриття АЗС-магазинів (дозволи, патенти, ліцензії).

Професійні навички та знання

Пройшла курси підготовки за програмою CIPA (облік за міжнародними стандартами)

Досвід роботи з комп'ютером:

• операційні системи Windows - програми Word, Excel, Internet.
• відмінне знання бухгалтерської програми: 1С:Підприємство 8.0
• досвід роботи з програмами Opera та Materials Control.
• впевнений користувач систем М.Е.DOС та Клієнт-Банк
Володіння оргтехнікою: відмінне.
Особисті якості

Характер спокійний, урівноважений, відповідальна, доброзичлива, комунікабельна, стресостійка, вмію аналізувати та логічно мислити. Швидко вчусь.

Володіння мовами

Українська – рідна (можу проходити співбесіду на цій мові)
Англійська – просунутий рівень
Італійська – початковий рівень

Додаткова інформація

Сімейний стан: заміжня
Діти: син (12 років)
Маю власний автомобіль та водійське посвідчення категорії В (досвід керування автомобілем 17 років).

Схожі кандидати

Директор, регіональний менеджер
Івано-Франківськ

Sales, регіональний менеджер, керівник точки
35000 грн, Івано-Франківськ

Региональный, территориальный представитель
25000 грн, Івано-Франківськ

Регіональний менеджер
75000 грн, Івано-Франківськ, Львів , ще 3 міста

Регіональний представник
35000 грн, Івано-Франківськ, Вінниця , ще 8 міст

Региональный представитель
25000 грн, Івано-Франківськ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: