Лідія
Регіональний менеджер
- Місто:
- Івано-Франківськ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10454742
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Прізвище, ім’я, по-батькові: Соколовська Лідія Юріївна
Дата народження: 21 жовтня 1981 р.(42 рік)
Контактний номер тел.: [
Адреса ел. почти: [
Поштова адреса: 76019, м. Івано-Франківськ, вул. Набережна 10 / 8
Мета
Отримання роботи регіонального менеджера
Освіта
• Івано-Франківська загальноосвітня середня школа №1 з поглибленим вивченням англійської мови
Рік закінчення: 1999р.
• Вище професійне училище № 18
Рік закінчення: 2001р.
Спеціальність: менеджер офісу (молодший спеціаліст з відзнакою)
• Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Рік закінчення: 2006р.
Спеціальність: облік і аудит (диплом магістра)
Трудова діяльність
ТОВ «Зірка Буковелю»
2019-до цього часу – бухгалтер з оподаткування
Функціональні обов’язки:
• Облік ПДВ, акцизу, туристичного збору, екологічного податку (формування податкових зобов’язань і кредиту підприємства, реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань до них, подача податкової звітності до ДПІ).
• Статистична звітність
• Робота в системі Клієнт-Банк, проведення платежів.
ТОВ «ТЕП»
2017-2019рр. – бухгалтер (єдиний)
Функціональні обов’язки:
• Розрахунки з покупцями та постачальниками (опрацювання первинної документації, проведення звірок, розрахунки за товари/послуги через систему Клієнт-Банк, проведення банківських виписок)
• Ведення каси підприємства (видача/оприбуткування готівки в касі, авансові звіти, робота з РРО)
• Нарахування та виплата зарплати, відпускних, лікарняних.
• Облік ПДВ, інших податків і зборів (формування податкових зобов’язань і кредиту підприємства, реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань до них, подача податкової звітності до ДПІ та ФСС) та їх сплата.
• Фінансова та статистична звітність.
Приватний підприємець, директор магазину (мережа магазинів “Делікатес”)
В серпні 2015р. почала діяльність приватного підприємця в сфері громадського харчування та роздрібної торгівлі.
Функціональні обов’язки:
• контроль за проведенням будівельних робіт, проведення електромереж, водо-, газопостачання, укладання договорів та отримання дозвільних документів на провадження діяльності;
• закупка матеріалів, обладнання та іншого інвентарю (в т.ч. закордоном), укладання угод про співпрацю, ведення переговорів;
• підбір персоналу та його навчання;
• формування товарного асортименту, складання замовлень, контроль “викладки” товарів, умов та термінів його зберігання;
• розрахунки з постачальниками (в т.ч. безготівкові);
• облік первинної документації, проведення звірок з постачальниками, ревізій;
• аналіз діяльності магазину (продаж), використовуючи дані бухгалтерських програм;
• контроль за дотриманням чистоти та санітарних норм приготування та зберігання продукції;
• спілкування з клієнтами, укладення договорів, прийом замовлень.
Івано-Франківська обласна дирекція "ВОГ РІТЕЙЛ"
22 вересня 2008 — 26 листопада 2014 – бухгалтер І кат.
Функціональні обов’язки:
• Облік супутніх товарів (прихідні та податкові накладні), проведення ревізій, проведення актів звірок з постачальниками, безготівкові розрахунки з постачальниками (система Клієнт-Банк), проведення банківських виписок.
• Нарахування заробітної плати (за окладами і тарифними ставками) відпускних, лікарняних, формування та подача звітності до фондів соціального страхування та ДПІ, сплата податків та зборів, виплата заробітної плати і лікарняних(через касу/банк).
• Розрахунки з постачальниками за товари і послуги (система Клієнт-Банк), проведення банківських виписок, виписка доручень.
ТзОВ "Станіславська торгова компанія"
03 вересня 2007- 19 вересня 2008 - заступник головного бухгалтера
Функціональні обов’язки:
• Облік послуг, проведення актів звірок, контроль за касовою дисципліною, проведення ревізій, виписка товарних та податкових накладних, оприходування товарів, введення в експлуатацію основних засобів, проведення авансових звітів.
ІФФ ТзОВ "Торговий дім Континуум-Галичина"
18 липня 2006 - 20 серпня 2007 - помічник менеджера зі збуту, фахівець з обліку.
Функціональні обов’язки:
• виписка товарних та податкових накладних, ведення касових операцій (прихідні/розхідні касові ордери, касова книга), робота з РРО, проведення ревізій, підготовка документів для відкриття АЗС-магазинів (дозволи, патенти, ліцензії).
Професійні навички та знання
Пройшла курси підготовки за програмою CIPA (облік за міжнародними стандартами)
Досвід роботи з комп'ютером:
• операційні системи Windows - програми Word, Excel, Internet.
• відмінне знання бухгалтерської програми: 1С:Підприємство 8.0
• досвід роботи з програмами Opera та Materials Control.
• впевнений користувач систем М.Е.DOС та Клієнт-Банк
Володіння оргтехнікою: відмінне.
Особисті якості
Характер спокійний, урівноважений, відповідальна, доброзичлива, комунікабельна, стресостійка, вмію аналізувати та логічно мислити. Швидко вчусь.
Володіння мовами
Українська – рідна (можу проходити співбесіду на цій мові)
Англійська – просунутий рівень
Італійська – початковий рівень
Додаткова інформація
Сімейний стан: заміжня
Діти: син (12 років)
Маю власний автомобіль та водійське посвідчення категорії В (досвід керування автомобілем 17 років).
Схожі кандидати
Директор, регіональний менеджер
Івано-Франківськ
Sales, регіональний менеджер, керівник точки
35000 грн, Івано-Франківськ
Региональный, территориальный представитель
25000 грн, Івано-Франківськ
Регіональний менеджер
75000 грн, Івано-Франківськ, Львів
,
ще 3 міста
Регіональний представник
35000 грн, Івано-Франківськ, Вінниця
,
ще 8 міст
Региональный представитель
25000 грн, Івано-Франківськ