Резюме від 15 травня 2024 Файл

Людмила

Бухгалтер

Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Микитенко Людмила Миколаївна

Дата народження: 09.11.1972
Місто: Київ
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера.
Освіта:
вересень 2007 р. – лютий 2012 р., Київський економічний інститут менеджменту , факультет «Економіки і підприємництво», спеціальність «Фінанси і кредит», диплом бакалавра (заочна форма навчання).

Досвід роботи:
касир
січень 2003 р. – вересень 2009 р. ТОВ «Український інститут лінгвістики і менеджменту», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів;
--- робота з первинними документами;
--- підготовка та проведення платіжних доручень, робота з клієнт-банком;

Асистент аудитора
жовтень 2009 р. – травень 2010 р. ПП «Аудиторська фірма Альт», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку;
— укладання договорів;
— касові операції;
--- робота з первинними документами;
--- підготовка та проведення платіжних доручень, робота з клієнт-банком;
--- контроль наявності первинних документів;
--- звірка з контрагентами та контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованості.

Бухгалтер
серпень 2010 р. – по теперішній час ТОВ «Майстер Трейд», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
--- створення номенклатуры товару, створення карток контрагентів;
— формування рахунків, актів, видаткових та податкових накладних,
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару/послуг;
— формування документації по списанню товарів;
—оформлення довіреностей;
— участь в проведенні інвентаризації;
— оформлення інвентаризації в BAS ;

— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— внесення первинних документів в 1С, BAF (рахунки фактури, видаткові, прибуткові, податкові, корригуючі накладні, накладні на повернення);
— внесення банківських виписок в 1С, BAS;
— укладання договорів;
— вигрузка податкових накладних в Медок;
— реєстрація податкових та коригуючих накладних в ЄРПН ;
— формування податкового кредиту в 1С, BAF;
— облік та контроль ПММ;
— подача звітності: по пальному 4МТП, 2-ТР;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— виписка прибуткових та видаткових касових ордерів.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання Word, Excel, 1С 7.7, BAS, Медок, Вчасно, FREDO, Outlook);

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, пунктуальність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: