• PRO

Олексій

Директор з трейд-маркетингу

Вид зайнятості:
повна
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор департаменту розвитку та підтримки продажів

з 09.2022 по 06.2024 (1 рік 9 місяців)
PepsiCo Uzbekistan, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Впровадження глобальної стратегії PepsiCo Perfect Store.
2. Впровадження передових програмних модулів для оптимізації процесів роботи компанії (SFA, TMS, IR, Route Engineering program, Capability management system, HRMS)
3. Розробка стратегій розвитку продажів - розробка і реалізація стратегій, які спрямовані на збільшення обсягів продажів.
4. Аналіз даних та звітність - збір та аналіз даних про продажі, споживчому ринку та конкурентному середовищі, підготовка звітів для керівництва компанії та прийняття рішень на основі отриманих даних.
5. Розробка структури продажів - активний пошук нових можливостей для розвитку продажів компанії, оцінка ризиків і потенційної вигоди.
6. Team Management – найм, навчання та управління командою співробітників відділу.
7. Координація роботи з іншими підрозділами - взаємодія з відділами маркетингу, виробництва і логістики для координації роботи і досягнення спільних цілей.
8. Управління бюджетом - Управління бюджетом відділу, контроль витрат і прийняття рішень про те, як розподілити бюджет між різними проектами і завданнями.
9. Розробка і впровадження стандартів виконання для торгових команд.
10. Розробка та реалізація трейд маркетингових активацій, згідно річного календаря активностей
11. Розрахунок рівня дистрибьюції для нової продукції. Розробка GTM активацій для віведення продукції на ринок.
12. Перемовини з ключовими кліентами для впровадження активностей спрямованих на збільшення продажів.

Менеджер з розвитку категорій та каналів

з 05.2022 по 09.2022 (4 місяці)
PepsiCo Uzbekistan, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Розробка стратегій просування товару - створення і реалізація стратегій, спрямованих на збільшення продажів в магазинах.
2. Розробка та впровадження стандарту продуктивності для відділів продажів.
3. Створення планограм викладки товарів, розрахунок їх ефективності.
4. Аналіз даних - аналіз ринку, продажів і поведінки споживачів для визначення потреб клієнтів.
5. Реалізація стратегії Perfect Store - розробка і реалізація стратегії Perfect Store, оцінка ефективності, координація з іншими підрозділами компанії для її реалізації.
6. Взаємодія з покупцями по реалізації стратегії Perfect Store - розробка персональних пропозицій для ключових клієнтів, спрямованих на розвиток категорій і залучення клієнтів.

Керівник відділу торгового маркетингу

з 10.2020 по 04.2022 (1 рік 6 місяців)
ПрАТ «Оболонь», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Розробка трейд-маркетингових стратегій - створення стратегій просування товару на ринку, визначення механізмів просування, розробка необхідних інструментів просування.
2. Планування трейд-маркетингових кампаній - розробка планів збільшення продажів, визначення цільових показників, аналіз ефективності.
3. Аналіз ринку і конкурентного середовища - аналіз ринку конкурентів, виявлення сильних і слабких сторін, аналіз поведінки споживачів і створення рішень для підвищення попиту.
4. Робота з відділом продажів - налагодження взаємодії з відділом продажів для визначення цілей і розробки заходів по просуванню продукції.
5. Робота з відділом маркетингу - спільне визначення ефективних механізмів просування продукту, розвиток Трейд-маркетингових компаній для підтримки маркетингових активацій.
6. Управління бюджетом - трейд-маркетинг Управління бюджетом, контроль витрат і розстановка пріоритетів.
7. Оцінка результативності - оцінка ефективності діяльності Трейд-маркетингу і коригування стратегій на основі отриманих результатів.

Керівник відділу трейд маркетингу

з 09.2019 по 10.2020 (1 рік 1 місяць)
PepsiCo Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Розробка та впровадження Календаря трейд-маркетингової активності компанії.
2. Створення календаря національних пріоритетів для відділу продажів.
3. Складання та впровадження календарів Трейд-маркетингової активності каналів, ключових клієнтів.
4. Розробка та впровадження Календаря трейд-маркетингової активності компанії.
5. Оцінка динаміки і тенденцій ринку і компанії, аналіз дій конкурентів
6. Контроль за процесом надання та розповсюдження рекламних матеріалів, POSM / торгового обладнання
7. Моніторинг та оцінка ефективності трейд-маркетингової діяльності.
8. Бюджетування, оптимізація бізнес-процесів і витрат.
9. Підготовка аналітичних звітів та прогнозів
10. Розробка та впровадження стандартів ефективності
11. Розробка та впровадження інструментарію оцінки ефективності стандартів

Керівник відділу активації ключових кліентів

з 05.2016 по 05.2019 (3 роки)
PepsiCo Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Розробка стратегій залучення клієнтів і збільшення продажів.
2. Створення заходів, спрямованих на залучення клієнтів (акції,
дегустації, спеціальні пропозиції).
3. Співпрацюйте з відділом маркетингу для визначення цільових аудиторій, створення заходів та акцій бренду, розробки матеріалів для продажів.
4. Співпраця ключових торгових мереж у розробці та реалізації заходів, спрямованих на збільшення обсягу продажів.
5. Співпрацюйте з відділами продажів, щоб визначити ключові пріоритети для заходів.
6. Аналіз ефективності заходів.
7. Управління бюджетом.

Супервайзер

з 06.2011 по 05.2016 (4 роки 11 місяців)
PepsiCo Україна, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Адаптація нових співробітників
2. Складання плану навчання співробітників
3. Навчання співробітників відповідно до стандартів і вимог програми навчання
4. Плануйте роботу своєї команди
5. Виконання завдань на ввіреній території
6. Оперативний контроль діяльності бюро
7. Оптимізація маршрутів кожного члена команди, контроль за відвідуваннями всіх точок маршруту
8. Контроль продажів агентів
9. Побудова довгострокових відносин з ключовими клієнтами на території
10. Підготовка та підписання маркетингових договорів
11. Забезпечення підтримки маркетингових активностей

Освіта

Одеський Державний Екологічний Університет

Менеджмент, Одеса
Вища, з 2003 по 2009 (6 років)

Магістр менеджменту

Додаткова освіта та сертифікати

IS&OP

2020

World Class Customer Engagement

2019

Знання і навички

  • Digital Transformation
  • Sales Strategy & Trade Marketing
  • Team Leadership & Cross-functional Management
  • Budgeting & Process Optimization
  • BI & Data Analytics

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Динамічний та орієнтований на результат керівник із понад 20-річним досвідом у торговому маркетингу, продажах і цифровій трансформації в FMCG компаніях.. Досвід у розробці та впровадженні стратегічних ініціатив, оптимізації процесів продажів та керівництві високоефективними командами. Доведена здатність стимулювати розвиток бізнесу завдяки інноваційним рішенням і ефективному управлінню командою.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: