Сергій
Фахівець з обслуговування бізнес-клієнтів, другої лінії підтримки
- Вік:
- 28 років
- Місто:
- Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10469354
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Рік народження: 06.06.1996
Email: [
Номер телефону: [
Домашня адреса: Черкаси, Шевченко 470, кв 27.
Про мене: ініціативний, відповідальний, комунікабельний, відкритий до змін і навчань.
Ключові навички:
• досвід обслуговування клієнтів малого, середнього та великого бізнесу ( сервісні, технічні та фінансові питання )
• управління конфліктами.
• Навички працювати з програмами пакету MS Office ( Word, Excel, Outlook )
• Знання мов: українська – рідна: російська – вільно володію.
Досвід роботи:
• Фахівець Сектор обслуговування клієнтів № 10 ( П Р А Т ''Київстар’’ ) листопад 2019р – січень 2022р
Поки працював оператором першої лінії, залучався до різних активностей, таких як відпрацювання технічних скарг по домашньому інтернету, тестування IVR на розпізнавання голосу та інші. Також був залучений на ВО Фахівець зі статистики та адміністративної підтримки ( керівник зміни по контакт центру ) В обов’язок входили як ведення документації по контакт центру, звіти в Excel форматі та індивідуальні задачі від керівництва. Проводив навчання новеньких співробітників, та був наставником у малодосвідчених експертів.
• Фахівець Сектор обслуговування клієнтів № 4 ( П Р А Т ''Київстар’’ ) Працюю із січня 2022 року і по сьогодні.
Обслуговування юридичних осіб малого, середнього та великого бізнесу. Відпрацювання кейсів, приймання дзвінків від абонентів сегменту SME/LA, вирішення індивідуальних задач яких ставить керівник. Беру участь у тестування нового програмного забезпечення.
Освіта:
Здобув бакалавра, навчаючись в Національному університеті «Одеська юридична академія».
Кафедра – прокуратора та слідство.
Період: 2014-2018 рр.
Здобув магістра, навчаючись в Національному університеті «Одеська юридична академія»
Спеціальність – Право
Період 2018-2020 рр.
Досягнення:
• 2 роки поспіль був найкращим працівником по рейтингу СС за 2020 та 2021 рік.
• В 2022 році здобув нагороду кращого працівника року.
• Поки працював на першій лінії, назбирав багато нагород по продажам.
• Також в 2022 році був срібним призером по продажам за минулий 2021 рік по всім контакт центрам України.
• Став чемпіоном по міні-футболу у складі команди « Черкаське Дніпро » на 15 корпоративному турнірі по міні-футболу.
Додаткова інформація:
• Сімейний стан: Одружений, немає дітей.
• Можливість відряджень: так
• Подорожі, міні-футбол, турніри по FC24
Схожі кандидати
Фахівець з обслуговування клієнтів, оператор call-центру
12000 грн, Черкаси
Фахівець з обслуговування клієнтів, менеджер
20000 грн, Черкаси, Дистанційно
Фахівець роботи з клієнтами
15000 грн, Черкаси
Специалист по обслуживанию клиентов банка
8000 грн, Черкаси
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
30000 грн, Черкаси