Резюме від 18 квітня 2024

Наталія

Керівник напрямку розвитку мережі (рітейл, сервіс)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор Департаменту розвитку мережі

з 05.2017 по 02.2024 (6 років 9 місяців)
АТ "Укрпошта", Київ (Транспорт, логістика)

- розробка та запуск проекту Відділення нового формату від дизайн-концепції до урочистого відкриття: стандарти, розробка та захист бюджету, розробка з нуля всіх специфікацій щодо всіх закупівель всього обладнання, меблів, вивісок тощо, контроль проведення тендерів, супровід підрядників
- створення та запуск усіх процесів з відкриття/переміщення відділень поштового зв'язку: формування плану розвитку, визначення потенційних місць для відкриття відділень, формування пакету документів та погодження локацій з топ-менеджментом, підготовка локацій до відкриття, моніторинг результатів відділень після відкриття
- розробка та ведення проекту Рефрешинг відділень ("легкий" формат ребрендингу): стандарти, щорічна розробка та захист бюджету, оптимізація площі та процесів відділення, контроль проведення ремонтних робіт, закупівель, координація поставок
- оптимізація процесів автоматизованих відділень: аналіз послуг/процесів/клієнтського шляху; розробка оптимізаційних заходів, їх впровадження, включаючи захист бюджетів та здійснення закупівель
- запуск нових продуктів та процесів в компанії (в тому числі проект по заміні фронтової системи).
- розробка та впровадження Стандартів оформлення відділень, узгодження бюджетів, запуск відповідних закупівель та контроль розміщення на Мережі (планування опер.зал та службової частини відділень, навігація, графіки робіт, розміщення рекламних матеріалів, ...)
- аналіз клієнтського шляху, виявлення «вузьких» місць та впровадження процесів для їх подолання
- розробка та впровадження Стандартів обслуговування клієнтів, супроводження систем оцінки якості обслуговування (Таємний покупець, телефоні опитування, QR коди)
- розробка навчальних матеріалів для працівників Мережі та проведення навчання
- розробка та впровадження регламентів роботи територіальних менеджерів, щомісячних чек-листів та контроль їх виконання
- участь у розробці нових продуктів/проектів компанії та їх впровадження на мережу відділень
На сьогодні – відкрити та переміщено 500+ відділень
Відремонтовано та приведено до єдиних стандартів: 1000 + відділень Скорочено час обслуговування на фронт-лінії до 90 - 150 секунд по різних послугах
Автоматизовано роботу відділень усіх форматів
Оптимізовано бек-процеси (скорочення 60% звітів, напрямків сортування, створення нової системи реєстрації та зберігання відправлень, тощо)

Знання і навички

Розвиток Мережі (сервісні/ рітейл компанії: Оптимізація бізнес-процесів Розробка та впровадження проектів на національному рівні

Знання мов

  • Французька — просунутий
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Впорядковую хаос)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: