Наталія
Керівник напрямку розвитку мережі (рітейл, сервіс)
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10470507
Досвід роботи
Директор Департаменту розвитку мережі
з 05.2017 по 02.2024
(6 років 9 місяців)
АТ "Укрпошта", Київ (Транспорт, логістика)
- розробка та запуск проекту Відділення нового формату від дизайн-концепції до урочистого відкриття: стандарти, розробка та захист бюджету, розробка з нуля всіх специфікацій щодо всіх закупівель всього обладнання, меблів, вивісок тощо, контроль проведення тендерів, супровід підрядників
- створення та запуск усіх процесів з відкриття/переміщення відділень поштового зв'язку: формування плану розвитку, визначення потенційних місць для відкриття відділень, формування пакету документів та погодження локацій з топ-менеджментом, підготовка локацій до відкриття, моніторинг результатів відділень після відкриття
- розробка та ведення проекту Рефрешинг відділень ("легкий" формат ребрендингу): стандарти, щорічна розробка та захист бюджету, оптимізація площі та процесів відділення, контроль проведення ремонтних робіт, закупівель, координація поставок
- оптимізація процесів автоматизованих відділень: аналіз послуг/процесів/клієнтського шляху; розробка оптимізаційних заходів, їх впровадження, включаючи захист бюджетів та здійснення закупівель
- запуск нових продуктів та процесів в компанії (в тому числі проект по заміні фронтової системи).
- розробка та впровадження Стандартів оформлення відділень, узгодження бюджетів, запуск відповідних закупівель та контроль розміщення на Мережі (планування опер.зал та службової частини відділень, навігація, графіки робіт, розміщення рекламних матеріалів, ...)
- аналіз клієнтського шляху, виявлення «вузьких» місць та впровадження процесів для їх подолання
- розробка та впровадження Стандартів обслуговування клієнтів, супроводження систем оцінки якості обслуговування (Таємний покупець, телефоні опитування, QR коди)
- розробка навчальних матеріалів для працівників Мережі та проведення навчання
- розробка та впровадження регламентів роботи територіальних менеджерів, щомісячних чек-листів та контроль їх виконання
- участь у розробці нових продуктів/проектів компанії та їх впровадження на мережу відділень
На сьогодні – відкрити та переміщено 500+ відділень
Відремонтовано та приведено до єдиних стандартів: 1000 + відділень Скорочено час обслуговування на фронт-лінії до 90 - 150 секунд по різних послугах
Автоматизовано роботу відділень усіх форматів
Оптимізовано бек-процеси (скорочення 60% звітів, напрямків сортування, створення нової системи реєстрації та зберігання відправлень, тощо)
Знання і навички
Знання мов
- Французька — просунутий
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Впорядковую хаос)
Схожі кандидати
Директор з розвитку роздрібної мережі, операційний керуючий мережею
Київ, Дніпро, Запоріжжя
Керівник роздрібної мережі, регіональний директор, керуючий групою магазинів
Київ
Директора, управляющий по развитию розничной сети
25000 грн, Київ
Директор, керівник напрямку обслуговування та продажів (sales, service)
Київ
Керівник відділу розвитку мережі, оренди, управління нерухомістю, керуючий ТРЦ
Київ