Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10473804
Керівник відділу
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 21.11.1982 р.
Телефон: моб.[
Місце проживання: м. Дніпропетровськ, р-н Лівобережний - 3
E-mail: [
Мета: знайти цікаву, перспективну та стабільну роботу.
Освіта:
2002-2007 р.р. – Харківський національний університет внутрішніх справ, спеціальність – Правознавство, спеціалізація – господарсько-правова, освітньо-кваліфікаційний рівень – спеціаліст;
2002 р. Бухгалтерські курси (Харківський фінансово-економічний інститут)
Досвід роботи:
01.07.2004 р. – 30.06.2005 р. – юрисконсульт Товариства з обмеженою відповідальністю «КТК»;
01.12.2005 р. - 11.05.2006 р. – офіс-менеджер, помічник директора Товариства обмеженою відповідальністю «Галс»
22.05.2006 р. – 20.08.2007 р. – юрисконсульт ВАТ «Запорізьке підприємство обчислювальної техніки та інформатики»
01.09.2007 р. – 31.01.2009 р. – юрисконсульт Товариства з обмеженою відповідальністю ПКП «Ерідан»
02.02.2009 р. – 10.09.2012 р. – юрист Товариства з обмеженою відповідальністю СК «Ерідан»
У 2010 році була переведена на посаду начальника юридичного відділу, за сумісництвом - менеджер по підбору персоналу.
19.05.2017 – 01.12.2017 р. – ТОВ „Баланс Клуб” - юрисконсульт, за сумісництвом інспектор відділу кадрів.
06.12.2017 по теперішній час ТОВ «Ашан Україна Гіпермарке» - начальник відділу персоналу
За час практичної роботи отримала досвід складання та перевірки на відповідність законодавству договорів (поставка, купівля-продаж, перевезення, рекламні послуги, оренда, охорона та ін.), ведення переговорів. Роботі з інтелектуальною власністю: ISBN, ВБК, свідоцтва на товарні знаки. Крім того, маю досвід роботи у сфері підбору персонал, прийом на роботу, звільнення, переводи згідно з КЗпП, ведення особових справ.
На останньому місці роботи основними обов’язками були : Пошук, прийняття, адаптація персоналу; ведення інтеграційних тренінгів, планування графіків навчання персоналу; контроль графіків роботи, графіків відпусток; ведення та контроль кадрової документації та ін..
У 2019 році була залучена для проведення внутрішніх аудитів відділів персоналів
Сімейний стан: заміжня, діти: 2000 р.н. та 2012 р.н.
Навички:
Досвідчений користувач ПК: MS Office (MS Word, MS Excel, MS Access, Ліга Закон, 1С).
Інтернет (Opera, Outlook Express, Internet Explorer).
Вільне орієнтування в законодавчій базі.
Уміння роботи з офісною оргтехнікою.
Посвідчення водія категорія В
Особистісні якості:
уміння планувати та організовувати роботу, керувати колективом, грамотно вести переговори, здатність до формулювання й обґрунтованого доказу своєї точки зору по спірних питаннях, оперативність, комунікабельність, відповідальність, ретельність, обов'язковість, легко навчаюсь, активна життєва позиція, прагнення до професійного й особистого росту.
Бажаний рівень заробітної плати: від 28000 грн
Схожі кандидати
Керівник відділу продажу та конференц-послуг
Дніпро
Менеджер, бригадир, начальник підрозділу
25000 грн, Дніпро
Керівник відділу продажу
Дніпро
Керівник відділу продажів, регіональний менеджер
Дніпро
Комплаєнс-директор, керівник юридичного департаменту
Дніпро, Вінниця
,
ще 8 міст
Коммерческий директор, начальник финансового отдела
15000 грн, Дніпро, Запоріжжя, Одеса