Резюме від 30 квітня 2024 Файл

Наталія

Помічник керівника, логіст

Вік:
35 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Токар Наталія Григорівна
Дата народження: 28.07.1988р.
Місто: Полтава
Моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
липень 2009 року – березень 2014 року, Київська Національна академія внутрішніх справ, напрям підготовки – правознавство, диплом бакалавра (заочна форма навчання).

Досвід роботи:
Диспетчер служби таксі
липень 2011 – березень 2013, листопад 2016 – березень 2018
Функціональні обов’язки:
• приймання дзвінків від клієнтів та надання їм інформації про послуги;
• обробка замовлень та заповнення форм в програмі.

Секретар
квітень 2013 р. – січень 2015 р. ПП «Полтавський ливарно-механічний завод», м. Полтава
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.;
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків.

Помічник керівника
січень 2015 р. – серпень 2016 р., ПП «Полтавський ливарно-механічний завод», м. Полтава
Функціональні обов’язки:
— виконання особистих доручень керівника;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників.
Логіст
травень 2018 р. – серпень 2019 р., ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», м. Полтава
Функціональні обов’язки:
• контроль рівня палива у водія;
• організація поїздки, контроль та безперервний супровід перевезення вантажу;
• прокладання маршруту перевезення.

Архіваріус
вересень 2020 р. – липень 2021 р., Октябрський районний суд м. Полтави
Функціональні обов’язки:
— забезпечення прийняття та зберігання документів, що надійшли до архіву суду від працівників апарату суду, з різними видами носіїв інформації;
• систематизування і розміщення справи, ведення їх обліку;
• зведення опису справ постійного і тимчасового термінів зберігання, акти для передавання справ на державне зберігання, на списання та знищення;
• ведення прийому громадян, видача копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в архіві суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку;
• приєднання до судових справ, які зберігаються в архіві суду, документи, що підтверджують виконання судових рішень;
• підготовка необхідних довідок на основі відомостей, які є в документах архіву, ведення їх обліку.

Помічник керівника
квітень 2022 р. – теперішній час., ТОВ «АВІА АГРО-ТЕХ», м. Полтава
Функціональні обов’язки:
— виконання особистих доручень керівника;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— замовлення канц. товарів;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників,
— робота з документами (діловодство);
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків.

Професійні навички:
— впевнений користувач ПК;
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— досвід підготовки та організація відряджень;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
• навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.

Особисті якості:
відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, стресостійкість.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: неодружена.
Діти: дочка 7 років, син 16 років, син 18 років.
Можливість відряджень: так.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: