Резюме від 1 травня 2024 Файл

Ольга

Бухгалтер ПДВ

Вік:
38 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Бабенкова Ольга Олегівна
Мета: здобуття посади бухгалтера (неповна зайнятість)

Контактний телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber, WhatsApp, Telegram). ЗАВЖДИ НА ЗВ’ЯЗКУ в МЕСЕНДЖЕРАХ. Віддаю перевагу переписці а не дзвінкам.
Електронна пошт[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 03.06.1985 г.
ОСВІТА:
2002-2007 рр. Донецький Національний Університет економіки та торгівлі ім. М.І. Туган-Барановського
Спеціальність: бухгалтерський облік та аудит

ДОСВІД РОБОТИ:

Червень 2023 р.-теперішній час- працюю дистанційно. Веду бухгалтерський облік ТОВ і ФОП. Маю відкритий ФОП 3 групи на надання бухгалтерських послуг.

Лютий 2020-червень 2023 р. – працювала в бухгалтерському аутсорсингу (м. Одеса)

Види економічної діяльності клієнтів-промисловість,оптова та роздрібна торгівля, оренда,електромонтажні послуги,туризм і благодійний фонд.
Посада - бухгалтер-експерт.

Обов'язки:
- повне ведення ТОВ на єдиному податку та загальній системі (без ПДВ, з ПДВ); - подання документів на разблокування податкових накладних;
- ЗEД (імпортні операції);
- аудити (для власників підприємств) бухгалтерського обліку підприємств;
- відкриття, закриття ФОП;
- письмові консультації по питанням бухгалтерського обліку по запиту;
- контроль та оплата обов'язкових податків та платежів;
- платежі в клієнт-банку різних банків;
- нарахування з/п та здавання відповідних звітів;
- ведення ФОП 1-3 група.
- впровадження та робота з ПРРО (Сота каса, вчасно каса),класичним касовим апаратом.

2007-2020 рр.-робота в межах однієї промислової корпорації Асоціація НПО «Механік» м.Донецьк (переводи між юридичними особами та посадами):

Види економічної діяльності корпорації –видобуток (виробництво), збагачення на власній фабриці та реалізація кам’яного вугілля (шахта).

Вересень 2019 р. – Січень 2020 р. ТОВ «ТПК «Трейд Систем» (перевод з ТОВ «Коал Енерджі Україна»)

Посада: заступник головного бухгалтера

2013 р. – серпень 2019 р. ТОВ «Коал Енерджі Україна» м. Донецьк (після 2015 р.дистанційно працювала із м.Донецьк на українському філіалі компанії).

Посада: заступник головного бухгалтера(в підпорядкуванні 5 бухгалтерів).

Обов'язки:
- рознесення банківських виписок за всіма рахунками бухгалтерського обліку;
- облік валютних операцій (експорт);
- проходження перевірок податкових служб (камеральні, зустрічні, виїзні планові);
- повне ведення ділянки ПДВ із подальшим формуванням декларації;
- розблокування податкових накладних;
- ресурсні податки (податок на землю,екологічний податок, користування надрамі);
- участь у підготовці та складання звітності до податкових органів та органів статистики.

2010-2013 рр. ТДВ АП «Шахтоуправління ім. В.І. Чапаєва» (в складі 3 шахти), загальна чисельність співробітників- 2 500 осіб. м. Шахтарськ, Донецька область (видобуток та реалізація вугільної продукції)

Посада: заступник головного бухгалтера (в підпорядкуванні 6 бухгалтерів)

Обов'язки:
- рознесення банківських виписок за всіма рахунками бухгалтерського обліку;
- повне ведення ділянки ПДВ з подальшим формуванням декларації;
- розрахунок ресурсних платежів та здавання відповідних звітів (податок на надра, екологічний податок, податок на землю, спеціальне використання водних ресурсів);
- трансформація обліку з програми 1С7 в програму 1С8 УПП;
- надання інформації контролюючим органам згідно з запитами;
- при проходженні міжнародного аудиту надання документів та інформації щодо діяльності підприємства, трансформація даних по підприємству в таблиці та запити міжнародних аудиторів.

2007-2010 рр. ТОВ «Донпромбізнес» м. Донецьк (видобуток та реалізація вугільної продукції, надання послуг хімічного аналізу вугільної продукції та автотранспортних послуг)

Посада: бухгалтер

Обов'язки:
- облік ділянки реалізації видобутої вугільної продукції та надання вихідних послуг;
- облік надходження послуг від зовнішніх контрагентів;
- звірка взаєморозрахунків з контрагентами;
- аналіз та контроль дебіторської та кредиторської заборгованості

Професійні навички: досвід роботи з програмами 1с 8УПП редакція 1.3, 2.0, 1с 7, МДОК, електронний кабінет платника податків, Word, Excel, клієнт банк різноманітних банків,електронний документообіг, вміння працювати з великою кількістю інформації та здатність швидко переключатись між видами діяльності, ефективна взаємодія у команді.

Особисті якості: порядність, відповідальність та стресостійкість.
Мова: розмовна українська-початковий рівень, українська письмова ділова-просунутий. Розмовна-російська, робочі питання або переписка-виключно українська.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня, донька 8 років. Зараз проживаю в м.Вінниця. Працюю дистанційно.Маю всі технічни засоби для роботи (прінтер,cканер). Завжди на зв’язку зі своїми клієнтами.
Субординація та конфіденційність-це не просто слова а девіз по життю, адекватно приймаю «особливості» підприємства на якому працюю.Досвідчені колеги для мене-можливість вдосконалювати свій досвід а не сперечатися в кваліфікації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: