Резюме від 23 лютого 2024 Файл

Крістіна

Юрист з претензійно-позовної роботи, юрисконсульт

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мітченко Крістіна Володимирівна


Місце проживання
м. Київ, пр-т. Миру, 19/18
Вік
35
Контактний телефон
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада

Юрист, юрист з претензійно-позовної роботи, юрист з договірної роботи,
юрисконсульт
Освіта
Повна вища освіта
Київський університет права ім. Корецького Національної академії наук України, Спеціальність «Правознавство».
Херсонський національний технічний університет, Спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності».

Трудова діяльність
01.03.2021р. – по теперішній час
Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»
Посада: провідний юрисконсульт
Обов’язки:
• Ведення господарських та адміністративних судових справ (одночасно на розгляді біля 20 справ), а саме:
• Підготовка та подання позовних заяв про стягнення заборгованості та штрафних санкцій; про стягнення збитків; про визнання протиправним та скасування припису (в тому числі через систему Електронний суд);
• Підготовка відзивів, відповідей на відзив, заперечень, додаткових письмових пояснень, клопотань, заяв, апеляційних та касаційних скарг;
• Участь у судових засіданнях (в тому числі в порядку відеоконференції) у першій, апеляційній та касаційній інстанціях.
• Ведення досудового врегулювання спору (підготовка претензій, вимог, відповідей на претензії);
• Підготовка висновків щодо судових справ; реєстрація в журналах обліку;
• Підготовка відповідей на вхідні листи;
• Підготовка службових записок та відповідей на службові записки структурних підрозділів підприємства.
01.08.2020р.– 30.01.2021р.
Приватний нотаріус
Посада: Помічник нотаріуса, помічник реєстратора юридичних та фізичних осіб-підприємців.
Обов’язки:
• підготовка документів для реєстрації у єдиному реєстрі юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
• підготовка до здійснення нотаріального посвідчення підписів на документах.
З 04.06.2015р. – 31.11.2016р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Стропува-Україна»
Посада: юрисконсульт
Обов’язки:
- ведення договірної роботи (перевірка умов договорів на відповідність нормам чинного законодавства, складання договорів поставки, оренди, цивільно-правового характеру, позички, підряду, надання послуг, відступлення права вимоги та ін., ведення реєстру договорів);
- представництво в судах;
- реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також внесення необхідних змін до установчих документів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- оформлення наказів по підприємству та допомога інспектору кадрів із оформленням наказів на відрядження працівників, наказів про внесення змін в штатний розклад.
13.12.2011р. – 03.06.2015 р.
Державне підприємство з питань поводження з відходами як з вторинною сировиною (Скорочено - Державне підприємство «Укрекоресурси»)
Посада: головний фахівець відділу договірної та претензійно-позовної роботи юридичного департаменту.
Обов’язки:
- підготовка листів до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, організацій, юридичних та фізичних осіб, а також підготовка відповідей на листи та запити;
- претензійно-позовна робота (написання претензій, вимог, заперечень проти позовної заяви, клопотань, позовних заяв, представництво інтересів підприємства в господарських, адміністративних та судах загальної юрисдикції);
- отримання документів для оформлення земельних ділянок (із Держземагентства, Департаменту земельних ресурсів, Департаменту архітектури, БТІ, Реєстраційної служби, Фонду державного майна);
- організація приймання-передачі нерухомого майна згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України;
- ведення документообігу та графіку судових засідань.

01.08.2010р. – 12.12.2011 р.
Київське міське БТІ
Посада: Спеціаліст приймальник замовлень.
Обов’язки: перевірка, приймання документів для проведення реєстрації нерухомого майна, формування замовлень, надання витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно, прийом та формування документів для проведення інвентаризації та виготовлення технічного паспорту на житловий та не житловий фонд.

Відзнаки та нагороди
2012 р.
Подяка директора ДП «Укрекоресурси».
2013 р.

2023 р.
Сертифікат, що посвідчує проходження курсу навчання за програмою: земельні відносини в 2013 році
Сертифікат, що підтверджує знання німецької мови на рівні В1

Знання мов
Українська
вільно
Російська
вільно
Англійська
Німецька
Intermediate – середній
Рівень В1

Навички
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel), системи «Ліга-Закон», система документообігу АСКОД.

Особисті якості
Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, врівноваженість, дипломатичність, бажання підвищувати професійні навички.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: