• Файл

Андрій

Юрисконсульт, адвокат, заступник начальника юридичного відділу

Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Сірий Андрій Миколайович
Народився: 04.09.1983 в м. Кролевець Сумської області.
Факт. адреса прож.: м. Київ, Подільський район, вул. Сергія Данченка, буд. 5.
Контактний номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»). Адреса електронної пошти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Мета: кар’єра, бажання працювати, розвиватись та заробляти, фінансова незалежність.
Освіта: повна вища юридична, Донецький юридичний інститут МВС України. В 2005 році отримав диплом спеціаліста за спеціальністю “Правознавство”, здобувши кваліфікацію юриста. Адвокат, маю свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю серія КВ №000431, видане на підставі рішення Ради адвокатів міста Києва від 21.01.2019 року № 32. Адвокатську діяльність здійснюю в організаційно-правовій формі - адвокатське бюро "АНДРІЯ СІРОГО".
Кваліфікований юрист з більш ніж 10-річним досвідом роботи. Для реалізації поставлених цілей та завдань, успішно скеровую свої вміння на досягнення позитивного результату.
Досвід роботи:
3 02.05.2019 року по теперішній час працюю головним юрисконсультом на ТОВ «Український аграрний холдинг» (вирощування, перевезення та реалізація зернових культур, складське зберігання, вирощування ВРХ та ін.), здійснюючи:
• ведення договірної роботи: підготовка, складання, юридичний аналіз, погодження з контрагентами договорів (поставки з резидентами/нерезидентами, оренди, зберігання, перевезення, експедирування, купівлі-продажу рухомого та нерухомого майна тощо), протоколів розбіжностей/погодження розбіжностей до договорів.
• ведення претензійно-позовної роботи підприємств холдингу на всіх її етапах - досудове та судове врегулювання суперечок в господарських, адміністративних, цивільних спорах:
- підготовка, отримання і складання документів для пред’явлення,
розгляду претензій;
- підготовка, складання та направлення до суду позовних заяв (про стягнення заборгованості за договорами поставки, стягнення збитків спричинених поставкою товару неналежної якості; визнання договору оренди земельної ділянки недійсним, про визнання протиправними та скасування ППР і т. д.)
- успішне особисте представництво інтересів компанії під час
розгляду адміністративних, господарських та цивільних справ, зокрема (адміністративні спори: справа № 620/3273/19 про стягнення податкового боргу; справи № 620/1069/20, № 620/8644/21 про визнання протиправними та скасування ППР; справа № 620/1370/20 про стягнення адміністративно – господарських санкцій; господарські спори: справа № 910/5791/20 про стягнення штрафних санкцій за договором підряду; справа № 910/10643/20 про стягнення попередньої оплати за договором поставки за непоставлений товар – провадження закрито на стадії підготовчого засідання у зв’язку зі сплатою боржником заявленої суми позову та ін., справа № 920/503/20 про визнання незаконними та скасування Рішення Пекарівської сільської ради та визнання недійсним договору оренди земельної ділянки цивільні спори:, справа № 147/1239/20 про стягнення збитків, завданих в результаті ДТП, справа № 577/3414/21 про визнання права оренди земельної ділянки та ін.
- забезпечення контролю за претензійно-позовним провадженням;
- підготовка та надсилання документів до державної виконавчої
служби;
- аналіз результатів претензійно-позовної роботи.

Супроводження підприємства під час здійснення перевірок контролюючими органами. Представництво підприємства та його працівників у контролюючих органах під час здійснення допитів, обшуків в межах порушених кримінальних проваджень.
Підготовку документів для отримання компанією ліцензії на певний вид діяльності (перевезення небезпечних вантажів).
• Розробку системы забезпечення безпеки перевезення сільськогосподарських кормів залізничним транспортом відповідно до міжнародного стандарту GMP+ B4 модуля GMP+ FSA з метою отримання компанією сертифікату GMP+ B4 (визначення структури системи її видів, розроблення наказів, посадових інструкцій на відповідальних осіб, політик, протоколів, положень тощо).
Правовий супровід взаємодії підприємств холдингу з банками та страховими компаніями: (укладання та виконання договорів; відкриття рахунків; забезпечення виконання страховою компанією зобов’язань зі сплати страхових виплат при настання страхового випадку, заповнення анкет та надання повного пакету документів на запити банків для проходження підприємствами холдингу ідентифікації та верифікації банківськими установами).

З 04.04.2016 року по 26.04.2019 року працював заступником начальника
юридичного відділу з питань претензійно – позовної роботи державного підприємства «Держвуглепостач» (ЄДРПОУ 40225511, енергетична галузь - оптова торгівля вугіллям), здійснюючи:
• контроль, правовий аналіз на відповідність вимогам законодавства проектів наказів, інструкцій, положень та інших внутрішніх актів правового характеру, які готуються на підприємстві.
• підготовку і передачу необхідних матеріалів до господарського суду, судів загальної юрисдикції, адміністративного суду України, аналіз і узагальнення розгляду претензій, судових справ, практики укладання і виконання господарських договорів;
• правовий аналіз проектів договорів, що надаються на розгляд відділу, на відповідність дотримання вимог законодавства;
• участь у підготовці та погодженні проектів договорів щодо закупівлі товарів робіт і послуг; договорів поставки, купівлі продажу (відповідно міжнародних правил Incoterms 2010); договорів відповідального складського зберігання для діяльності трейдингової (торгової) групи підприємства, оренди рухомого та нерухомого майна, розробка проектів договорів транспортного експедирування (ТЕО) та перевезення вантажу та ін.
• підготовка, згідно з нормативними документами Мінекономрозвитку, ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерної документації для проведення закупівель на відкритих торгах;
• укладання договорів про надання послуг з житлово-комунальними службами з метою забезпечення нормальних умов роботи підприємства (замовника послуг), контроль за належним виконанням суб’єктами ЖКГ покладених на них зобов'язань, передбачених договорами та законодавством в сфері ЖКГ.
• листування з контрагентами підприємства з питань урегулювання суперечностей або інших питань в умовах уже укладених договорів та таких, що плануються до укладення;
• внесення змін до договорів, шляхом укладання відповідних додаткових угод;
• складання протоколів розбіжностей до договорів, що надходять до підприємства від контрагентів у випадку наявності таких розбіжностей;
• узагальнення, моніторинг законодавства з виявлення змін та нововведень щодо порядку ведення претензійно-позовної та договірної роботи, аналіз практики застосування законодавства про публічні закупівлі, про захист економічної конкуренції та ін.;
• особисте представництво інтересів підприємства в різних судових інстанціях України в тому числі судах загальної юрисдикції, а також в інших державних і громадських організаціях в процесі порушення та розгляду правових питань, що стосуються діяльності підприємства (стягнення дебіторської заборгованості, попередньої оплати, відшкодування збитків за порушення зобов’язань за договорами поставки, відшкодування залізничного тарифу за перевезення вантажу, оскарження податкових повідомлень-рішень, банкрутство, трудові спори та ін.);
• здійснення юридичного супроводу претензійно-позовної роботи на підприємстві (складання претензій, позовів з різних галузей права, клопотань, скарг та інших документів, що стосуються претензійно-позовної діяльності відділу).
• представництво під час перевірок підприємства контролюючими органами. Підготовка відповідей на запити НАБУ, нацполіції, Антимонопольного комітету, СБУ, прокуратури та ін.; Звернення з заявами до правоохоронних органів про вчинення кримінальних правопорушень, контроль за своєчасною реєстрацією поданих заяв, проведенням компетентними підрозділами поліції оперативних та слідчих дій на відповідність вимог КПК України та ін.
• знання транспортного, господарського, цивільного, адміністративного та трудового права; Статуту УЗ, законодавства в галузі залізничних перевезень, ЗУ "Про публічні закупівлі", законодавчої бази в сфері ЖКГ;

Досягнення:• корпоративна робота (особиста розробка внутрішніх положень/регламентів/правил підприємства):
положення про закупівлю вугілля підприємством;
положення про порядок підготовки, перевірки та підписання договорів, які не пов'язані з закупівельною діяльністю підприємства.
положення про порядок взаємодії між підрозділами підприємства для ведення претензійно – позовної роботи на підприємстві. • розробив та впровадив нову форму типових договорів, застосовуючи існуючу судову практику; схеми по роботі з боржниками; скоротив дебіторську та повернув кредиторську заборгованість, скасував податкові повідомлення рішення, шляхом успішного представництва інтересів підприємства в судах.

З 16.01.2016 року по 04.04.2016 року працював в.о. директора ДП "Держвуглепостач»" (ЄДРПОУ 40225511, оптова торгівля вугіллям) займаючись:
• створенням підприємства, розробленням його статуту, внесенням змін до статуту, проведенням всіх реєстраційних процедур підприємства в органах державної реєстрації, контролюючих органах, відкриттям рахунків в банках, оформленням права підпису;
• управлінням підприємством; • представляв інтереси підприємства в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, інших організаціях, а також у відносинах з юридичними та фізичними особами;
• формуванням адміністрації підприємства;
• виданням в межах своєї компетенції наказів та доручень;
• організацією виробничо-господарської, соціально-побутової та іншої діяльністі підприємства відповідно до мети та основних напрямів його діяльності;
• затвердженням за погодженням з уповноваженим органом управління структуру підприємства;
• розробленням та затвердженням штатного розпису підприємства;
• призначенням на посаду та звільнення з посади працівників підприємства;
• забезпеченням ефективного використання та збереження майна, переданого підприємству;
• укладанням договорів, видаванням довіреностей та ін.
Досягнення: зареєстрував, очолив та супроводжував діяльність підприємства.

З 26.12.2009 року по 16.01.2016 року працював провідним юрисконсультом з претензійно позовної роботи на ДП "Вугілля України" (оптова торгівля вугіллям) займаючись:
• претензійно-позовною роботою в господарських, цивільних, адміністративних справах;
• представництво під час перевірок підприємства контролюючими органами, захист підприємства в судах усіх інстанцій;
• візування та складання договорів;
• робота з поточною документацією;
• взаємодія з виконавчими службами;
 надання консультацій та пояснень працівникам підприємства стосовно відповідності діючого законодавства України окремим проблемним питанням пов’язаних з діяльністю підприємства.
• участь в розробці внутрішніх документів підприємства; робота в сфері трудового(підготовка документів, пов'язаних з внутрішніми розслідуваннями порушень правил трудової дисципліни, консультації з питань трудового законодавства) цивільного, господарського права.
Досягнення: вдала претензійна та судова практика (відшкодування збитків в порядку регресу за порушення договірних зобов»язань, стягнення дебіторської заборгованості за договорами, односторонніми правочинами та ін.).

З 16.12.2008 року по 25.12.2009 року працював на посаді головного
державного податкового інспектора юридичного відділу державної податкової інспекції:
• представництво та захист інтересів інспекції в господарських, цивільних, адміністративних судах;
• візування договорів;
• претензійно-позовна робота;
• робота з первинною документацією;
• взаємодія з іншими контролюючими органами.
• робота з виконавчою службою

З 20.05.2007р. по 10.10.2008р. працював на посаді головного спеціаліста з питань оборонної та мобілізаційної роботи юридичного відділу апарату Кролевецької районної державної адміністрації:
•робота з первинною документацією;
•складання квартальних планів та звітів по моброботі;
•ведення секретного діловодства;
•робота з заявниками згідно ЗУ “Про звернення громадян”;
•взаємодія з власниками земельних ділянок, пайовиками;
•заключення договорів оренди земельних ділянок.
З серпня 2005 року по липень 2007 року займав посади слідчого, оперуповноваженого карного розшуку Кролевецького РВ УМВС України в Сумській області.
Професійні навички та здобутий досвід:
Досвід роботи в різних правових напрямках (договірному, корпоративному, господарському, трудовому і т.п.).
Досвід роботи по забезпеченню компанії нормативно-правовими документами для її захисту в правовому полі.
Успішний досвід у підготовці процесуальних документів та представництві інтересів підприємств в господарських, адміністративних судах, судах загальної юрисдикції, органах державної влади та правоохоронних органах України, роботі з контролюючими органами.
Активна участь у вирішенні бізнес-завдань та ініціатив, спрямованих на досягнення комерційних цілей підприємства, збільшення прибутку і контролю витрат.
Контроль та організація роботи юридичного відділу по супроводженню договірної та претензійо-позовної роботи (3 співробітника).
Досвід ведення претензійно-позовної роботи.
Надання правових консультацій працівникам підприємства в різних галузях права.
Взаємодія з нотаріусами, виконавчою, фіскальною службами, правохоронними органами.
Навички створення підприємства, внесення змін до уставних документів, реєстрація змін до ЄДР.
Підготовка протоколів загальних зборів учасників.
Досвід стягнення заборгованостей та взаємодія з виконавчою службою.
Досвід ведення договірної роботи.
Знання комп’ютера (на рівні умілого користувача): (Word, Internet, mail, робота з системою “Ліга – Закон”, «Прецедент»).
Знання іноземних мов: російська - розмовний рівень , англійська -
базовий рівень (активно вивчаю)

Про себе:
- відповідальність;
наполегливість;
- врівноваженість;
- комунікабельність;
- швидке сприйняття інформації;
націленість на позитивний результат;
- ініціативність;
- можливість швидко розвиватись;
- здібності до наукової та організаторської діяльності.
- маю посвідчення водія категорії B.
Рекомендації: готовий надати на вимогу роботодавця.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: