Резюме від 20 травня 2024 PRO

Олександр

Бізнес-аналітик, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бізнес-аналітик

з 11.2019 по 06.2023 (3 роки 7 місяців)
АТ "МР БАНК, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Формалізація функціональних/технічних вимог , бізнес-вимог, взаємодія із замовником.
-Побудова моделей, алгоритмів, процесів, для всіх участників процесу
-Координація розробки, та супровід розробки на етапі SDLC від тестування до передачі в продуктив.
-Досвід ведення документації: Checklist, Test Cases, Bug Reports, Tresiability Matrix ;
-Досвід тестування додатків (WEB, iOS, Android)
-Аналіз тестування, усунення помилок під час розробки ПЗ;
-Методологічна підтримка, розробка та вдосконалення технічної документації;
-Теоретичні та практичні знання методології процесу розробки та впровадження банківських
продуктів/процесів (Internet Banking)¬
-Аналіз проблем на 3й лінії підтримки, комунікація з внутрішніми або зовнішніми розробниками для
вирішення проблем.
-Аналіз запитів на автоматизацію від бізнесу, формування архітектурних рішень, формування ТЗ,БВ на
розробників.
-Bолодіння інструментами моделювання бізнес процесів (UML, BPMN, MS VISIO)
-Досвід роботи з Figma;
-Досвід роботи по методологіях SCRUM, KANBAN;
-Розробка та впровадження нових, підтримка та розвиток існуючих систем на підставі технічного
завдання
-Розуміння QA/QC на всіх етапах розробки програмного забезпечення
-Опис функціональної архітектури рішень що впроваджуються
-Базові знання, kibana SQL

Фінансовий аналітик

з 03.2016 по 10.2019 (3 роки 7 місяців)
Тов "Бенефіт сістемс", Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Формування звітності про операції з електронними грошима .для партнерів щодо взаєморозрахунків за
випущені / прийняті до оплати електронні гроші.
-Формування та надання даних для Банку у розрізі карткових рахунків та рахунків юридичних осіб –
партнерів для здійснення розрахунків та ведення коректного обліку електронних грошей у розрізі
рахунків.
-Супровід партнерів, в частині надання консультацій та формування різного роду звітності: звіти про
шахрайські операції та інша щоденна, щодекадна, щомісячна звітність фінансова та аналітична
звітність.
- Генерація та занесення до системи номерів карток та номерів рахунків.
- Випуск електронних грошей у рамках кампаній щодо Партнерів.
- Формування та розміщення замовлень ко-бренд карток у Банку емітента
- Робота з картками: присвоєння та зміна відсоткових ставок, блокування, активація, виправлення
помилок, реєстрація продуктів у системі, та їх зміна.
- Реєстрація / блокування в системі нових партнерів, торгівельної мережі партнерів, переведення між
різними юридичними особами.
- Формування фінансових щомісячних звітів з технологічно інформаційних послуг.
- Здійснення звірочних звітів щодо електронних грошей з партнерами.
- Здійснення звірок з Банком: картки залиті в систему, баланси рахунків та ін..
- Супровід зовнішніх партнерів щодо питань, пов'язаних із специфікою ІТ.
- Забезпечення актуальності даних у системі та виправлення помилок.
- Аналіз та вирішення запитів, щодо проблем в роботі систем процесингу, які надходять на 3 лінію.

Головний спеціаліст Управління процесингу та технологій

з 08.2011 по 06.2016 (4 роки 10 місяців)
ПАТ ВіЕйБі Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Управління емісією банку, координація роботи відділу перс-бюро.
-Досвід роботи в розробці банківських продуктів і тарифів налаштування продуктів в системі.
-Проведення переговорів з вендорами, розробка тендерної документації і т.д.
-Координація роботи мережі банку за напрямом діяльності, технологічні консультації;
-Розробка проектної документації, технічних завдань, бізнес-вимог, посадових інструкцій тощо;
-Супровід договірних відносин з вендорами/партнерами;
-Емісія платіжних карток та супровід супутніх Ко-бренд продуктів;
-Налаштування продуктів/тарифів, звітів
-Формування/аналіз звітності;
-Вміння працювати з логами ;
-Взаємодія з процесинговим центром;
-Супроводження та контроль еквайрингових операцій;
-Постановка технічних завдань, налаштування/параметризація функціональних процесів.
-Розробка схем співробітництва та інтеграції;
-Побудова безпечних каналів файл обміну з партнерами.
-Формування транзакційної звітності для проведення взаєморозрахунків між Банкам та партнерами.
-Розвиток карткових/ кредитних карткових продуктів
-Методологічний супровід, розробка та погодження внутрішніх документів

Освіта

Херсонський національний технічний університет

Факультет Економічна кібернетика, Херсон
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Знання і навички

Windows IS-Card FAR Manager CSS АРМ ACDSee Jira Confluence Написання ТЗ Оптимізація бізнес-процесів Пунктуальність Постановка задач Agile MS Excel Користувач ERP-системи Цілеспрямованість

Знання мов

Німецька — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: