Резюме від 27 лютого 2024 Файл

Олександр

Головний інженер

Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бормовий Олександр Анатолійович

Місто: Кривий Ріг, готовий до переїзду
Дата народження: 27.01.1988р.
Сімейний стан: одружений
Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
2012 р. – 2013 р. Криворізький Національний Університет
Магістр металургії чорних металів
2007 р. – 2012 р. Криворізький Національний Університет
Бакалавр. Інженер-металург
2003 р. – 2007 р. Криворізький Металургійний Технікум Національної Металургійної Академії України
Наявність автомобіля, досвід водіння 15 років.
Досвід роботи:
2016 р. – по т.ч. ТОВ «АТБ-Маркет»
Інженер з нагляду за експлуатацією будівництва регіону
• Організація робіт підрядних організацій по забезпеченню безперебійної роботи ввірених об’єктів (одночасне ведення від 43 до 60 супермаркетів). Пошук нових підрядних організацій, проведення тендерів. Контроль якості КТО.
• Перевірка та корегування кошторисів інженерних робіт на ввірених об’єктах (електричне обладнання, системи кондиціонування, вентиляції, холодильне обладнання, механічне та вантажопідйомне обладнання та інше технічне забезпечення).
• Організація робіт по відкриттю нових супермаркетів з нуля до реалізації проекту. Закриття діючих супермаркетів на повну реконструкцію, відкриття після реконструкції. Складання проектно-кошторисної документації.
• Планування та організація планових/попереджувальних ремонтів електро, тепло, водопостачання та каналізації, мереж зовнішнього освітлення, рекламних конструкцій (бігборди, лайтбокси, рекламні вивіски).
• Контроль та приймання якості виконаних робіт підрядними організаціями по напрямкам: кондиціонування та вентиляції, тепло та сантехнічного обладнання, газових та електричних котлів, ремонтно-будівельних робіт.
• Досвід у розробці та монтажі стандартного та нестандартного обладнання та систем енергозбереження, систем охорони, сигналізації та освітлення.
• Взаємодія з усіма комунальними службами регіону (місто та область). Облік та контроль енергоресурсів, ведення звітності, вирішення усіх проблем, які виникають в процесі експлуатації.

2010 р. – 2016 р. ПП «Ал’янс-Запчастина»
Енергетик. В підпорядкуванні: 2 електромонтери, 2 електрослесарі, 1 газівник, 2 сантехніка, 1 котельник/компресійник, 1 зв’язківець.
• Керівництво енергетичною службою підприємства.
• Забезпечення безперебійної роботи об’єктів підприємства.
• Ведення всієї документації в області електропостачання, водопостачання, газопостачання.
• Керівництво обслуговуючого та ремонтного персоналу.
• Складання графіків планово-попереджувальних ремонтів.

Особисті якості:
• Робота з великими масивами інформації;
• Організаторські та адміністративні навички;
• Вміння планувати та правильно визначати пріоритети, ставити підлеглим чіткі, реально здійсненні завдання, контролювати їх виконання;
• Вміння відстоювати інтереси підприємства;
• Оформлення та редагування, організація процесу погодження та підписання договорів на проектні та будівельно-монтажні роботи, на послуги з інженерно-технічного та енергетичного забезпечення виробництва, закупівлі обладнання, запчастин та витратних матеріалів, договорів оренди приміщень;
• Розробка ТЕО, технічних завдань, організація та проведення тендерів на проектні, будівельно-монтажні та інженерно-технічні послуги, закупівлю обладнання, запчастин та витратних матеріалів. Експертна роль при прийнятті рішення у процесі закупівель;
• Базові знання законодавства, правил, наказів та положень з охорони праці, пожежної та екологічної безпеки, виробничої санітарії.
• Читання, ревізія та оформлення робочих креслень (архітектурно-будівельні, інженерно-технічні), кошторисів, форм, актів тощо.
• Комп'ютер: Windows, MSOffice (Word, Excel, Outlook, Power Point), AutoCAD, електронна пошта, інтернет + спеціалізовані програми внутрішнього документообігу (Directum Enterprise, OMNITRACKER)
• Вміння працювати «на результат», аналітичний склад розуму, порядність, пунктуальність, шкідливі звички не маю, працездатність, комунікабельність, здатність до навчання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: