• Файл

Людмила

Оператор 1C

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Василенко Людмила Миколаївна

тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м.Київ
р-н Подільський (м-в Виноградар)
вік: 46 років
електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Київським національним університетом будівництва і архітектури з 1994-1999 (5 років), факультет - Автоматичне управління технологічними процесами, спеціальність – інженер з автоматизації.
Додаткова освіта:
2018г. – УЦ «Пульс» Курс: Бухгалтерський облік у комплексі 1С 8.3 + Главний бухгалтер

Професійнй навикі:
• Впевненний користувач: 1С:8.3, 1С:7.7, Альфа, M.E. Dok, EDIN, Вчасно, Word, Exsel
• Знання оргтехники – принтер, ксерокс
• Навики работи з клієнтами.
• Знання мов: українська, російська

Досвід роботи:
Бухгалтер
з 02.2019 по 08.2023 (4 роки 6 місяці)
ТОВ «Альянс-Логістик» дистриб’юторська компанія

Функціональні обов'язки:
1) Успішно проводила звірки з покупцями.
2) Вносила інформацію про акти виконаних робіт та взаємозаліки в бухгалтерську базу даних.
3) Контроль за своєчасним отриманням та проведенням актів виконаних робіт в бухгалтерському обліку.
4) Погодження документів в системах Медку, EDIN та Вчасно, дотримуючись встановлених термінів, що сприяло вчасному веденню обліку.
5) Активно взаємодіяла з іншими відділами компанії, сприяючи ефективному обміну інформацією та координації робіт для досягнення загальних цілей.

Бухгалтер
з 08.2018 по 02.2019 (6 місяців)
Філія "Кайрос",

Функціональні обов`язки:
1) Внесення до облікової системи вхідної первинної документації від постачальників.
2) Внутрішнє переміщення товару між складами.
3) Проведення повернень.
4) Контроль дебіторської заборгованості.
5) Проведення інвентаризації, контроль за якістю проведення та складання відповідної документації.
6) Ведення реєстру видаткових та прибуткових накладних.
7) Контроль документообігу з постачальниками та клієнтами: договора, акти, накладні.
8) Внесення до бази нових карток: контрагентів, номенклатури

Бухгалтер
з 01.2017 по 05.2018 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "МНПО"Біокон"
Функціональні обов`язки:
1) формування заказів від клієнтів,
2) реєстр видаткових накладних (контроль відсутніх документів)
3) звірка з контрагентами
Оператор 1С
з 11.2011 по 01.2017 (5 років 2 місяці)
ТОВ "МНПО"Біокон"
Функціональні обов`язки:
1) формування рахунків
2) формування видаткових накладних
Обліковець
з 10.2006 по 02.2008 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Караван"

Функціональні обов`язки:
1) внесення в базу видаткових накладних
2) оформлення повернень
3) ціноутворення

Особисті якості: посидючість, уважність, уміння працювати з великими обсягами, акуратність, самоорганізованість, без шкідливих звичок.
Маю досвід роботи бухгалтером на участку актів звірок з покупцями. Готова до навчання та розвитку на інших участках бухгалтерського обліку.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: