• PRO

Валерія

ІТ-спеціаліст, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника відділу управління товарними запасами

з 06.2020 по 01.2024 (3 роки 7 місяців)
Аритейл, ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)

1. Управління товарними запасами в роздрібній торгівлі (магазини та розподільчі центри);
2. Забезпечення магазинів товаром в оптимальному обсязі, ґрунтуючись на продажі;
3. Забезпечення оптимального запасу товарів на Розподільчому центрі, для швидкого забезпечення товарів в наявності на магазинах;
4. Робота з системами автозамовлень GoodStream та ABM Inventory;
5. Участь у впровадженні та налаштуванні системи ABM Inventory;
6. Створення ручних замовлень на магазини та розподільчі центри;
7. Визначення та прорахунок графіків постачань ( в т. ч. PBL) в магазини з Розподільчого центру без ризику виникнення втрачених продаж через відсутність товару;
8. Відкриття нових магазинів (від 3 до 8 в місяць.)

Бухгалтер

з 07.2019 по 12.2019 (5 місяців)
ТОВ ”ЮПЕКО-Юкрейн Пест Контрол”, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

1. Робота в 1С 8.3, Клієнт-банк Credit Agricole, Приват банк 24 для бізнесу
2. Прийом, контроль і обробка первинної документації
3. Виставлення рахунків клієнтам
4. Ведення кадрової документації
5. Здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк
6. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення
актів звірок з контрагентами)
7. Оформлення довіреностей, прибуткових і видаткових накладних
8. Складання авансових звітів
9. Складання маршрутних листів
10. Списання палива

Менеджер з продажу

з 08.2018 по 05.2019 (9 місяців)
Перша школа міжнародної торгівлі на Alibaba, Київ (Освіта, наука)

1. Продажі по телефону
2. Продажі в чаті
3. Обробка заявок і переведення їх в продажі
4. Ведення CRM системи
5. Ведення звітності
6. Супровід клієнта після продажу

Менеджер з продажу

з 10.2015 по 07.2018 (2 роки 9 місяців)
ФОП Ковпак Д. О., Київ (Освіта, наука)

Освітній проект "Фабрика. Бізнес з Китаєм."
1. Продажі по телефону
2. Продажі в чаті
3. Обробка заявок і переведення їх в продажі
4. Ведення amoCRM системи
5. Ведення звітності
6. Супровід клієнта після продажу
7. Організація та проведення конференцій

Освіта

Київський національний економічний університет

Фінанси і кредит, Київ
Вища, з 2011 по 2017 (6 років)

Знання і навички

  • Jira
  • Goodstream
  • Ведення CRM
  • 1С:Бухгалтерія
  • 1С:Підприємство
  • ABM
  • Технічні навички
  • Аналітика запасів
  • Робота в команді
  • Самомотивація
  • Здатність до навчання
  • Уважність
  • Адаптивність
  • Пунктуальність
  • Саморозвиток
  • Зосередженість

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: