Резюме від 1 березня 2024 Файл

Людмила

Директор департаменту персоналу

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

БОНДАРЕНКО Людмила Михайлівна
Дата і місце народження: 22.08.1968,
м. Носівка, Чернігівська область
Сімейний стан: розлучена
Адреса: 04053 м. Київ, пров. Бехтерєвський, 10, кв. 52
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
Отримати перспективну роботу з гідним рівнем оплати праці, де зможу повністю використовувати свої навички для успіху організації, особистісного та кар’єрного зростання

Освіта
Вища, Київський університет імені Тараса Шевченка у 1997 році, спеціальність – правознавство, кваліфікація – юрист
Досвід роботи та одержані професійні навички

08.1985 – 09.1991 секретар-машиністка, інспектор, старший інспектор прокуратури Київської області;

09.1991 – 06.1992 начальник канцелярії, секретар - діловод концерну «Ініціатива-Бізнес-Благодійність» при Українському фонді милосердя і здоров’я;

06.1992 – 12.1996 старший інспектор, завідуюча канцелярією, в.о. прокурора відділу з питань участі прокурорів в цивільному та арбітражному судочинстві Київської прокуратури по нагляду за додержанням законів на підприємствах оборонної промисловості;

12.1996 – 08.1997 помічник прокурора Ленінградського району Прокуратури міста Києва;

08.1997 – 05.2014 прокурор, старший прокурор відділу представництва громадян та держави в суді управління організації представництва в суді, захисту інтересів громадян та держави при виконанні судових рішень Генеральної прокуратури України;

05.2014 – 12.2019 заступник начальника відділу забезпечення секретного діловодства управління забезпечення охорони державної таємниці Генеральної прокуратури України;

08.2020 – 11.2023 начальник Управління, Директор департаменту охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації Державної податкової служби України;
Маю допуск до державної таємниці за формою два, державний службовець 4 рангу.

Маю навички:
- складання процесуальних документів;
-організації та здійснення контролю за виконанням законодавчих і нормативних акті з питань охорони державної таємниці, режиму секретності, технічного та криптографічного захисту інформації, антивірусного захисту, кіберзахисту інформації в інформаційно-комунікаційних системах, організації та здійснення контролю за пропускним режимом

-порядку ведення документообігу, секретного діловодства, особливостям роботи з документами з грифом «т», «цт», роботи з а автоматизованими системами класу «1»;

-порядку підготовки документів для отримання допуску до державної таємниці працівниками прокуратури;

-виконання організаційно-правових заходів щодо охорони державної таємниці;

-підготовки документів для отримання дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею, практичні знання у сфері ліквідації та реорганізації режимно-секретних органів;

-ведення обліку матеріальних носіїв секретної інформації, сховищ матеріальних носіїв секретної інформації, режимних приміщень (зон, територій) і ключів від них, робочих папок, спецпортфелів, спецваліз, особистих номерних металевих печаток працівників, яким надано допуск до державної таємниці;

Неодноразово заохочувалась керівництвом Генеральної прокуратури, маю відомчі заохочувальні відзнаки прокуратури України: нагрудний знак "Ветеран прокуратури України" нагрудний знак "Почесний працівник прокуратури України";

Професійні навички і знання
Впевнений користувач ПК (Windows, MacOS) та інших цифрових пристроїв , MS Office; вільний аналіз законодавства, ефективне виконання завдань щодо реалізації державної політики у сфері охорони державної таємниці, створення у межах стандартів необхідних службових документів, соціально-психологічна адаптація власної поведінки до нових організаційних норм, схильність до розвитку методів та способів виконання поставлених завдань з метою оптимізації робочого часу і навантаження.

Знання мов
Українська, російська та англійська мови – достатній рівень (грамотне усне й писемне мовлення);
Особисті якості
Комунікабельність, цілеспрямованість, активність, працездатність, відповідальність, пунктуальність, наполегливість, дисциплінованість, ерудованість, організаційні та аналітичні здібності.
Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, здатність швидко навчатись.
Схильна до емпатії та справедливості.
Додаткові відомості
Водійське посвідчення категорії В.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: