Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Макс

Директор з маркетингу

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з маркетингу

з 03.2010 по нині (14 років 1 місяць)
Remote job, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Привіт, мене звати Макс. Останні 10+ років я працюю в цифровому маркетингу. Люблю Data driven та Growth підхід, рахувати unit-економіку. Зараз я шукаю цікавий проект, де можу принести користь зі своїм досвідом, амбіціями та відчуттям прекрасного. Давайте знайомитися!

Досвід:
- Більше 5 років роботи на керівних позиціях у сфері digital-маркетингу.
- Близько 15 років практичного досвіду у сфері digital-маркетингу, на стороні рекламних агентств та компаній.
- Досвід в e-com 3+ роки.
- Керував крос-функціональними командами до 10 людей.

Компетенції:
- Ключові performance канали digital-маркетингу (Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, SEO).
- Веб-аналітика. GA4, Facebook Pixel, Google Tag Manager.
- BI-аналітика. Looker Studio/Power BI. Збір усіх доступних даних з Google Analytics, CRM, рекламних кабінетів Google Ads та Facebook Ads, а також будь-яких інших метрик та звітів, які є.
- Аудит (SEO, UI/UX, Conversion Rate, рекламних кабінетів, каналів, воронки продаж, трафіку, конверсій, середнього чека, ROI, LTV, CAC).
- Аналіз поточних KPI та unit економіки. Постановка цілей.
- Управління командою та роботою з підрядниками (таргетологи, контекстологи, data аналітики, project менеджери, копірайтери, відеографи/відеомонтажери, SMM спеціалісти, веб-дизайнери, інші спеціалісти та підрядники). Контроль проектів та роботи відділу.

Ніші, з якими працював: страхові компанії, банки, нерухомість, ed-tech, благодійні фонди, авіакомпанії, аеропорти, інфобізнес, електронна комерція.

Географія, з якою працював: США, Німеччина, Британія, ОАЕ, Румунія, Україна, Молдова.

Рекламні бюджети, з якими працював: до $100 000 на місяць.

Вам варто найняти мене, якщо вам необхідно:
- Зібрати і заменеджерити команду, що складається з inhouse і outsource фахівців.
- Поставити цілі. Це можуть бути збільшення трафіку на сайт, поліпшення конверсії, зниження вартості залучення клієнта, збільшення середнього чека тощо. Призначити за цілями KPI. Під цілі та KPI запустити маркетингові активності.
- Впровадити Data driven і Growth-маркетинг бізнес-процеси.

Освіта

Інститут маркетингу Державного університету управління.

Факультет реклами та зв'язків із громадськістю, Інші країни
Вища, з 2001 по 2005 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Стратегія. Kyiv Academy of Media Arts.

2019

Веб-аналітика. Нетологія.

2015

Контекстна реклама Google AdWords. Google.

2010

SMM стратегія. Bazilik.

2018

Project Management. Genius Marketing.

2018

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: