Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Ярослава

Керівник відділу SMM, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу SMM

з 05.2022 по нині (2 роки)
Sushi Master, Вся Україна (Маркетинг, реклама, PR)

SMM-маркетолог

з 11.2020 по нині (3 роки 6 місяців)
Sushi Master, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

• Контент-стратегія (написання контент-плану);
• Публікація постів;
• Обробка/монтаж матеріалів (відео/фото);
• Оформлення сториз;
• Проведення конкурсів;
• Аналіз конкурентів;
• Аналіз ЦА;
• Створення ігор для сториз;
• Розбір статистики історій, щоб визначити, які теми заходять аудиторії;
•Участь у розробці стратегії просування у соціальних медіа
•Постановка завдань дизайнерам, копірайтерам та таргетологам
•Контроль якості роботи, дотримання дедлайнів
•Контроль реалізації бюджетів
•Звітність згідно з встановленими формами компанії

Ведення облікових записів Литви, Казахстану, України
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (за період до 17.04)

Project-менеджер

з 03.2020 по 05.2021 (1 рік 2 місяці)
Рекламна агенція GoldenKey, Константиновка (Маркетинг, реклама, PR)

1. Планувати роботи проекту.
2. Правильно розподіляти співробітників у проекті.
3. Формулювати цілі та завдання проекту.
4. Управляти конфліктами, робота з запереченнями замовника
5. Делегувати завдання та повноваження співробітникам.
6. Здійснювати контроль за всіма делегованими завданнями.
7. Шукати шляхи вирішення проблем.
8. Проводити переговори з внутрішніми та зовнішніми учасниками та вищими керівними органами.
9. Ставити цілі та завдання щодо SMART.

Напрямок у б'юті індустрії

Маркетолог, Таргетолог, SMM

з 01.2019 по нині (5 років 4 місяці)
Фріланс, Константиновка (Маркетинг, реклама, PR)

SMM
- Повне ведення та просування комерційних акаунтів у соціальних мережах
- Аналіз основних конкурентів/внутрішній аналіз та упаковка бренду;
- Підготовка контент стратегії та написання контент – плану;
- Підготовка креативів з/без підключення дизайнера;
- Написання текстів у рамках наданої інформації;
- Проведення активностей (запуск розіграшів);
- Робота з блогерами, пошук та замовлення реклами ТікТок, Інстаграм та Телеграм

Таргет
- Налаштування та запуск таргетованої реклами у Facebook/Instagram Ads (трафік, конверсії, лідогенерація, залучення, повідомлення).
- Налаштування рекламних компаній на міні лендінги
- Оптимізація чинних рекламних кампаній.
- Ввизначення цільової аудиторії.
- Налаштування та запуск кампаній ремаркетингу.


Маркетинг
- Планування та бюджетування маркетингу кампанії.
- Координація та контоль виконання плану маркетингових заходів.
- Співпраця з блогерами та зірками шоу-бізнесу
- Оперативний контроль за щоденною роботою відділу маркетингу та реклами
- Контроль за дотриманням співробітниками відділу маркетингу трудової дисципліни та правил та внутрішнього розпорядку

Освіта

Луганский университет Министерства Внутренних Дел Украины

Правознавство, юрист, Луганск
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)

2003- закончила курсы оператора компьютерного набора
2005-2006 – строительный профессиональный лицей (секретарь руководителя предприятия, организации, учреждения)

Додаткова освіта та сертифікати

ООО "ЦОО НЕТОЛОГИЯ-ГРУПП", Обучение на программе «Digital-старт: первый шаг к востребованной профессии»

2019 год 3 недели

2019, Курс Денисовой Марии по таргетированной рекламе "Я с Facebook на Ты"

2019 год, месяц

Google, сертификация по поисковой рекламе

2019, Теперь я знаю, что такое поисковая реклама и как создавать в Google Рекламе кампании для поисковой сети.

Школа Интернет Маркетинга

2021, 3 месяца

Знання і навички

MS Office Пользователь Internet ЛИГА:ЗАКОН Windows Email Пользователь ПК Работа с оргтехникой

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: