• PRO

Наталія

Керівник магазину, готельного комплексу, операційний директор, начальник сектору оренди, 30 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
44 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продаж

з 09.2024 по 04.2025 (7 місяців)
Логістично-транспортна компанія, Полтава (Нерухомість)

проводити пошук потенційних орендарів, презентацій , переглядів вільних площ,переговорів;
-проводити тендери по матеріальному забезпеченню та експлуатації комплексу компанії;
-супровід договорів оренди ,іншої докуменцітації;
-оформляти звіти ( комунальні послуги ,підсумки оренди тощо);
-контролювати дебеторську заборгованість договорів оренди, договорів з постачальниками;
-проводити табель робочого часу МТЗ відділу;
-розробляти ініціативи розвитку та покращення фінансових показників;
-контроль за господарсько-технічним станом комплексу .
-проводити бюджетування відділу оренди.

Менеджер з адміністративно-господарчої роботи

з 11.2019 по 06.2024 (4 роки 7 місяців)
Бизнес-Центр, ООО, Полтава (Нерухомість)

-організовувати та контролювати проведення адміністративно-операційної діяльності бізнес-центру;
-виконувати плану продажів орендованих площ;
-виконувати пошук потенційних орендарів на вільні площі;
-готувати комерційні пропозиції комерційної нерухоості;
-забезпечувати та організовувати додатковий сервіс орендарям;
проводити супровід договорів орнеди;
-формувати договори , листи інше орендарям;
-вконтролювати взаєморозрахуки з постачальниками;
-контролбвати дебеторську заборгованість;
-управляти та організовати комнадою технічного персоналу (16 підлеглих)( набір, навчання , облік адаптація мотивація);
-проводити презентації ,перегляди та переговори з потенційними клієнтами,
-проводити облік служби технічного персоналу.

Адміністратор медичної клініки

з 02.2019 по 11.2019 (9 місяців)
стоматологічна клініка, Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

забезпечувати сервіс клініки, консультування тощо;
організація робочого процесу клініки;
ведення вхідної ,вихідної кореспонденції, облік карток пацієнтів тощо;
виконання звітності;
забезпечувати дільність ,порядок клініки;

Адміністратор

з 05.2018 по 12.2018 (7 місяців)
ТРЦ "Київ" ТОВ Nicmas, Полтава (Торгово- розважальний)

Будучи адміністраторам , виконувала такі обов'язки:
- контроль за дотриманням порядку та чистоти в торговому центрі,
- спілкування та вирішення проблем с орендарями,
- контроль роботи клінінгової компанії,
- робота з кореспонденцією ,
- вирішення конфліктних ситуацій в центрі,
- робота з документацією та звітністю та інше

Оператор

з 08.2017 по 11.2017 (3 місяці)
Аутсортингова компанія Simply Contact, Полтава (Аутсортинг)

Консультувала та обробляла заявки на банківські послуги , виконувала поставлені плани по банківських кредитам та депозитам, приймала участь навчальних тренінгах , змаганнях.

Управляющий магазином

з 12.2007 по 07.2017 (9 років 7 місяців)
магазин "Триумф" магазин "Diva", Полтава (розничная торговля непродовольственных товаров(текстильная и трикотаж ))

Управление персоналом , переговоры и заключение договоров с поставщиками ,бухгалтерский учет , отчетность . контроль и инвентаризация товаров, медтчендайзер ,привлечение клиентов

Кассир ,операционист , экономист, специалист 1 категор

з 04.2001 по 03.2007 (5 років 11 місяців)
Полтава банк Укрсиббанк, Гадяч (Финансы, банки, страхование)

управление магазином , отчетность , заключение договоров поставщиками, медчендайзер ,контроль персоналом

Освіта

ПКУЭТ ПАКУиП

Финансы и кредит, полтава
Вища, з 1996 по 2003 (6 років 8 місяців)

Защитила диплом бакалавра и специалиста по специальности Финансы и кредит ,получила огромные знания ссфере финансов економики и тд

Знання і навички

  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • 1С:Підприємство
  • Організаторські здібності
  • Уміння планувати
  • Оптимізація витрат
  • Управління магазином
  • Навики 1С
  • Тайм-менеджмент
  • MS Excel
  • Управління товарними запасами
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Самостійне прийняття рішень
  • Закупівля будівельних матеріалів
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Я люблю свою работу , люблю общаться с людьми , я считаю в своей работе нужно быть активным и креативным ,каждый день искать что-то новое ,я думаю я внимательна ,трудолюбива , в нужных ситуациях стессоустойчива ,быть продуктивным ,быть профессионалом своего дела ,вежливость и корректность- неотъемлимая часть моей работы ,быть пунктуальным и аккуратным ,быстро усваиваю новую информацию

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: