Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути
  • PRO

Наталія

Менеджер бізнес-центру, готелю, торгового залу, офісу, фахівець відділу оренди та експлуатації, 23 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
44 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер відділу оренди та експлуатації

з 06.2024 по нині (9 місяців)
Група компаній КМ, Полтава (Нерухомість)

-пошук орендарів , організація переглядів обєктів комерційної нерухомості та інших послуг компанії ;
-документальний супровід та контроль за договорами оренди ,
-оформлення комерційних пропозицій для клієнтів ;
-формування команди підрозділу та організація підрозділу компанди;
-проведення презентацій , звітів ,підсумків ;
-організація внутрішньої комунікації і координація з орендарями компанії;
-контроль за дебеторською заборгованістю постачальників та орендарів;
-розробка стратегій розвитку та покращення сервісу компанії;
-організація переглядів та просування обєктів нерухомості компанії на інтернет-ресурсах ;
-контрол за матеріально-технічним станом оїктів нерухомості;
-контроль за підготовкою здачі обєктів нерухомості компанії( складські ,офісні ,виробничі приміщення );
-виконання доручень керівника відділу ;
-проведення тендерів постачальників компанії;;
-контроль та занесення показників комунальних послуг в звіт;
-взаємодія з потенційними орендарями , оформлення комерційних пропозицій та переговорів з клієнтами компанії.

Менеджер адміністративно-господарській діяльності

з 11.2019 по 05.2024 (4 роки 6 місяців)
бізнес-центр, Полтава (Нерухомість)

-виконувала пошук потенційних орендарів. проводила переговори по укладанню угод;
-організовувала та контролювала сервіс орендарям бізнес-центру;
-проводила контроль загального та технічного стану бізнес-центру;
-контролювала ремонтні роботи по підготовці приміщень для здачі;

-контролювала загальний та технічний стан БЦ шляхом обходу офісних приміщень та загальних територій бізнес-центру близько 11 тис. кв м;
-проводила контроль та управління служб охорони , технічного відділу БЦ;
-проводила щомісячне надсилання рахунків, актів виконаних робіт та інших інформаційних листів орендарям;
-проводила контроль , управління додатковим сервісом в БЦ орендарям ( клінінг-сервіс, конференц-зал, поштова скринька , доставка води , забезпечення інтернетом , реклама тощо);
-проводила управління , облік , набір персоналу клінінгу в БЦ;
-розробляла посадові інструкції підрозділу клінінгу;
-організовувала перегляди з потенціними орендарями;
-виконувала плани продажів орендованих площ;
-забезпечувала високий рівень сервісу для орендарів та відвідувачів БЦ;
-організовувала виїзди /заїзди орендарів ;
-вирішувала складні спірні питання;
-проводила пошук , укладання договорів з постачальниками;
-проводила моніторинг ринку комерційноі нерухомості;
-проводила взаємодію з контролючими органами ;
-виконувала звіти згідно запиту керівника;
-проводила щоденний контроль за якістю обслуговування орендарів та відвідувачів;
-проводила рішення всіх адміністративних питань та контроль за дотримання всіх норм та дозволів орендарями;
-приймала участь у розробці розвитку об`єкта щодо додаткових послуг, формування нових послуг тощо;
-проводила облік та управління клінінгової служби ( 15 працівників);
-контролювала та забезпечувала запаси для клінінгової служби;
-розробляла технологічний процес клінінгової служби,
-вела комунікацію в соц.мережах;
-організовувала івенти для працівників компанії бізнес-центру.

Адміністратор медичної клініки

з 04.2019 по 11.2019 (7 місяців)
стоматклініка, Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

організовувала високий рівень гостинності та сервісу клініки;
проводила прийом вхідних та вихідних дзвінків;

проводила облік та контроль робочого табелю персоналу клініки;
організовувала процеси прийому пацієнтів;
проводила облік медкарт пацієнтів;
вирішувала спірних та складні питання клініки;
зустріч пацієнтів клініки ;
взаємодія з контролючими органами ;
проводила контроль за порядком та технічним станом клініки ;
організовувала рекламні заходи клініки .

Адміністратор

з 05.2018 по 12.2018 (7 місяців)
ТРЦ "Київ" ТОВ Nicmas, Полтава (Готельно-ресторанний бізнес)

-забезпечувала високий рівень обслуговування відвідувачів ТРЦ;
-проводила роботу з орендарями ТРЦ;
-проводила переговори та зустрічі з потенційними орендарями . підрядними організаціями;
-вирішувала всі адміністративні питання та контролювала дотримання всіх норм та дозволів орендарями;
-проводиоа контроль та управління службами ТРЦ ( клінінгова служба, служба охорони, технічний відділ);
-проводила контроль загального стану ТРЦ шляхом обходу торгових галерей та технічних площ близько 9 тис кв м;
-узгоджувала різного роду робітз орендарями за ідповідним регламентом;
-виконувалал щомісячне надсилання рахунків , актів виконаних робіт і інших інформаційних листів ;
-проводила контроль та управління дебеторської заборгованості;
- контролювала дотримання порядку та норм пожежної , охоронної безпеки , чистоти та режиму роботи ТРЦ.Також контролювала роботу клінінгової компанії, вирішувала конфліктні питання в торговому центрі , виконувала звітність, ,
організовувала комфорт для відвідувачів ТРЦ,
брала участь в організації рекламних заходів в торговому центрі

Оператор

з 08.2017 по 11.2017 (3 місяці)
Аутсортингова компанія Simply Contact, Полтава (Аутсортинг)

Будучи на посаді оператора , я консультувала по банківським послугам та обробляла замовлення , виконувала поставлені плани продажів, виконувала звітність , приймала участь в навчальних тренінгах та змаганнях.

Управляючий магазином

з 03.2008 по 06.2017 (9 років 3 місяці)
магазин "Тріумф", магазин "Діва", Полтава (Роздрібна торгівля)

-організовувала відкриття магазинів ;
проводила супровід , пошук , потенційних постачальників та оформлення договорів;
проводила взаєморозрахунки з постачальниками;
-розробляла стратегію бізнес-процесів магазинів,
-проводила переговори з постачальниками,
-контролювала та організовувала порядок в торгових точок;
-розробляла маркетингові заходи в магазинах ,
-проводила фінансову , бухгалтерську , податкову звітність;
-проводила інвентаризацію товарних запасів магазинів;
-проводила набір , навчання ,адаптацію та мотивацію персоналу магазинів;
-взаємодіяла з контролючими органами ;
-вирішувала спірні питання в торгових точках;
-проводила моніторинг конкурентів на ринку;
-ведення сторінок соціальних мереж;
-контроль та навчання персоналу;
-проводити закупівлю товару;
-проводити інвентарзацію товару;
- організовувати рекламу;
-залучувати кількість клієнтів;
-вести фінансову ,бухгалтерську ,податкову звітності;
- вести моніторинг товару;
-виконувати план продажу товарів;
- оформлювати вітрини...тощо

Касир, Оператор, економіст депозитного сектору , фахівець 1 категорії фахівець

з 03.2001 по 05.2006 (5 років 2 місяці)
ВАТ Полтавабанк Укрсиббанк, Гадяч (Фінанси, банки, страхування)

1.Залучати клієнтів,
2.Обслуговування та консультація фізичних та юридичних осіб банку
3 Проводити перекази в Кліент-банк, Western union
4 вести супроводжуючі документи, проводити фінансову звітність
5 виконувати план продажів
6 формувати кредитних портфель банку,
7 вести касову дисципліну.

Освіта

Полтавський університет економіки та торгівля,

Фінанси та кредит, Полтава
Вища, з 1999 по 2003 (3 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Rapidskiils сервіси та процеси в готельному господарстві

1.5

Знання і навички

  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • 1С:Підприємство
  • Організаторські здібності
  • Уміння планувати
  • Оптимізація витрат
  • Управління магазином
  • Навики 1С
  • Тайм-менеджмент
  • MS Excel
  • Управління товарними запасами
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Самостійне прийняття рішень
  • Закупівля будівельних матеріалів
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

Шпильова Валентина

Шпильова Валентина

Адміністративний менеджер, ПРООН

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

мої захоплення :
-мандри навколишній світ;
-дизайн інтер`єру ;
-класична поп музика;
-латино-американські танці;
-легка атлетика , футбол.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: