Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Дарина

Графічний дизайнер

Вік:
34 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дарина Оноприєнко
Графічний дизайнер

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Telegram [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Про мене:
• графічний дизайнер, маю добре відчуття смаку, креативні здібності, посидючість та уважність до деталей.
• пройшла навчання на 3 х курсах з вивчення графічних редакторів та основ графічного дизайну, маю навички створення графічних макетів, використовуючи програми Adobe Illustrator, Photoshop.
• Обрала графічний дизайн тому що я людина творча, відчуваю покликання до цієї професії і мрію себе реалізувати в ній.
Навички: розробляю дизайн логотипів, фірмового стилю, гайдлайну, логобуку, створюю макети друкованої продукції (візитівки, флаєри, етикетки, бірки, стікери тощо), макети для соцмереж, готую макети до друку. Проводжу обробку світлин (колірна корекція, світлокорекція, портретна ретушь). Маю навички фотографування, створюю фотонтюрморти.
Технічні навички: володію програмами Adobe Illustrator, Photoshop.
Проекти:
Фірмовий стиль для бренду ретро капелюхів «Millennial» (Link)
Millennial – це бренд головних уборів, який спеціалізується переважно на капелюхах ділового стилю 80 х – 90 х років минулого століття. Завданням було створити фірмовий логотип, айдентику, яка підкреслить діловитість, в міру стриманість та створить атмосферу ностальгії, також створити макети бірок, упаковки, макети реклами для поліграфії і соцмереж.
Дизайн логотипа для клубу творчої молоді «Паростки» (Link)
Клуб творчої молоді «Паростки» існує на базі Дніпропетровського університету імені О.Гончара та об’єднує неодинарних і творчих особистостей, творчі вміння яких охоплює різні мистецькі сфери. Моїм завданням було створити логотип, який би підкреслив авторитетність, класичність та творчій напрям. Мною був створений логотип, концептом для якого стала гілочка верби, яка розпускається навесні. В процесі роботи мною були використані програми Adobe Illustrator, Photoshop.
Фірмовий стиль для котокафе «Cat coffee» (Link)
Cat coffee – це кафе для тих, хто любить домашніх тварин, мріє завести собі котика або просто покращити собі настрій. Кафе керують волонтери, які допомагають котикам знайти нову родину. Моїм завданням було розробити айдентику, яка підкреслила мету та атмосферу закладу. Мною були підібрані фірмові кольори, шрифти, створено логотип, ділова документація, меню закладу, логобук та гайдлайн. Використала програми Illustrator, Photoshop.

Досвід роботи: 5 місяців

Курси:
2021 р. – курс «Adobe Illustrator», навчальний центр «Атлант», м. Дніпро;
2022 р. – курс «Основи дизайну», Креативна практика;
2023 р. – професійний авторський курс Ірини Бакунець «Графічний дизайн та додрукарська підготовка»;
2024 р. – курс «Основи авторського права в креативних індустріях», Креативна практика;

Вища освіта:
2006 – 2011р.р. Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара, ступінь магістра, напрям біохімія.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: