Тетяна
Помічник керівника, менеджер фінанси (ЗЕД, логістика)
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10514663
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
2019 – 2024р.р.
Агенція нерухомості «Прем’єр»
Спеціаліст з продажу нерухомості.
2001‐2024р.р
ПП «СПУ»
(Антикорозійний захист металевих конструкцій в
суднобудівництві та промисловому будівництві)
Фінансовий директор
Тетяна Топіліна Прийшла на роботу у 2001 році Перекладачем
[
[
2002 рік займала посаду Офіс‐менеджера
Освіта: (організація роботи офісу;
Магістр ведення переговорів, отримання та обробка
Одеській Національний економічний замовлень;
університет. ділова переписка з іноземними підрозділами компанії).
Факультет: Міжнародна економіка. 2003‐2005 роки займала посаду Менеджера з
Спеціальність: Маркетинг. логістики
(складський облік;
організація поставок матеріалів від іноземного
Додаткова освіта: виробника ЛФМ на склад в Одесі;
Комп’ютерна Академія Шаг. організація поставок з ліцензійного митного складу на
Спеціальність: Веб‐дизайн. борти суден в портах та судно‐ремонтні заводи
Чкаловські курси іноземних мов. України).
Англійська мова. 2006‐2007 роки займала посаду HR‐менеджера
Бухгалтерські курси. (організація закордонних відряджень, та відряджень по
Україні для співробітників компанії;
робота з консульствами та візовими центрами, збір
Навички: пакетів документів для отримання віз, паспортів;
Робота з програмами MS Office, бронювання білетів та готелів, організація трансферів;
Adobe Photoshop, коректне бухгалтерське оформлення документів та
Illustrator, коштів на відрядження).
Premier. 2007‐2024 роки займала посаду Фінансового
директора
Водійський стаж 20 років. (перевірка та облік авансових звітів співробітників;
підготовка, переклад, підписання та пролонгація
Знання мов: договорів з іноземними постачальниками, покупцями,
Українська – вільно, орендодавцями;
Російська – вільно, підготовка документації для участі в тендерах;
Англійська – вище середнього рівня. робота з первинними документами та контрагентами;
формування пакетів документів для отримання та
Персональні якості: закриття банківських кредитів;
Комунікабельність, формування валютних контрактів та ведення валютних
відповідальність, розрахунків;
грамотність, звірка розрахунків з контрагентами;
позитивний настрій, банківські платежі, в тому числі валютні;
легке навчання, збір первинної документації для бухгалтерії
не боюся складних завдань. ведення внутрішнього обліку та оптимізація активів
компанії).
Схожі кандидати
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент крюїнг-менеджера, помічник керівника
Одеса
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор офісу, секретар
Одеса
Директор, ассистент руководителя, менеджер, логист, помощник логиста
30000 грн, Одеса
Финансовый менеджер, пом. финансового директора
5500 грн, Одеса
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя
15000 грн, Одеса